check engine i brak mocy

Moderator: Dziki Mar

ODPOWIEDZ
dajmitemat
VIP
Posty: 14
Rejestracja: 26 gru 2014, o 21:36
VIN:
Lokalizacja: Słupsk

check engine i brak mocy

Post autor: dajmitemat »

Witam, mam dosyć poważny problem w Mercedesie C240. Check się pali praktycznie nonstop, jedynie po skasowaniu nie jadąc na benzynie nie zapala się. Jadąc na gazie check się pali, ale nie mryga, mogę go katować jak tylko chcę, kickdown i jadę bez problemu, zaś na benzynie wystarczy przekroczyć 40-60km i zmula go okrutnie i zaczyna trząść, a prócz tego nawet jak mu daje gazu aż pod kickdowna to nic on jedzie praktycznie bez różnicy może mu skaczę z 2km na sekunde więcej jakby miał 30 a nie 170 koni. Zatrzymuje się i trzymam hamulec i na D to rzuca go jak psa, wrzucam na P to trochę odpuszcza, ale i tak nie chodzi tak jak powinien chodzić V6. Po podłączeniu do kompa - sonda lambda i możliwe uszkodzenie katalizatora, ale czy to któreś z tych może być problemem? Wymieniałem wszystkie 12 świec, termostat i 1 cewkę, bo 1 nie chodziła. Na gazie nic mi ten check nie przeszkadza, fakt widnieje na tablicy, ale jade normalnie jak człowiek, a jak tylko wyjadę na benzynie to po prostu inne auto. Co może być przyczyną może ktoś z Was wie?
Ostatnio zmieniony 14 mar 2015, o 15:17 przez dajmitemat, łącznie zmieniany 1 raz.
Mercedes C240 2000r. benzyna+gaz

VIN - WDB2030611A007126
Awatar użytkownika
supi
VIP
Posty: 4956
Rejestracja: 10 lut 2013, o 21:07
VIN:
Lokalizacja: Muranów

Post autor: supi »

dajmitemat, Czy auto było sprawdzone na SD czy tylko jakieś interfejsy. Problem np. z sondą może być przyczyną check'a. Ale i tak osoba kompetentna powinna przeprowadzić diagnozę na SD. Poza tym jeszcze jest ryzyko że masz skopany montaż LPG. Po kowalu jest mnóstwo problemów. Dlatego potrzeba SD i człowieka który wie jak się nim posługiwać. Chyba że chcesz na ślepo wymieniać podzespoły.
dajmitemat
VIP
Posty: 14
Rejestracja: 26 gru 2014, o 21:36
VIN:
Lokalizacja: Słupsk

Post autor: dajmitemat »

Tylko gdyby był problem z montażem lpg to byłby problem na gazie, a ten problem tylko jest na benzynie, prawda? A sprawdzany był przez SD.
Mercedes C240 2000r. benzyna+gaz

VIN - WDB2030611A007126
Awatar użytkownika
supi
VIP
Posty: 4956
Rejestracja: 10 lut 2013, o 21:07
VIN:
Lokalizacja: Muranów

Post autor: supi »

dajmitemat pisze:prawda?
nie koniecznie......... poczytaj sobie. Większość problemów ma związek z LPG. Jeżeli Ci na SD mówi, że masz problem z sondą, to znaczy, że masz ten problem i wypada wymienić :bezradny:
dajmitemat
VIP
Posty: 14
Rejestracja: 26 gru 2014, o 21:36
VIN:
Lokalizacja: Słupsk

Post autor: dajmitemat »

Pojechałem jeszcze w jedno miejsce, podpieli mnie pod SD i wyszło na wałek rozrządu, ale gościu powiedział, że brakuje jednego błędu wskazującego, że to na 100% to i teraz nikt nic nie wie... W dodatku gościu powiedział, że taki wałek to z wymianą może być i z 5-6tys., prawda czy nieprawda?
Mercedes C240 2000r. benzyna+gaz

VIN - WDB2030611A007126
edelos997
VIP
Posty: 193
Rejestracja: 18 lut 2015, o 10:52
VIN: brak VIN
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: edelos997 »

dajmitemat pisze:Pojechałem jeszcze w jedno miejsce, podpieli mnie pod SD i wyszło na wałek rozrządu, ale gościu powiedział, że brakuje jednego błędu wskazującego, że to na 100% to i teraz nikt nic nie wie... W dodatku gościu powiedział, że taki wałek to z wymianą może być i z 5-6tys., prawda czy nieprawda?
A możesz przyjacielu drogi podać ten kod błędu ? Instalacja LPG jest synchronizowana z odczytami z sond czy zainstalowano jakieś magiczne emulatory ?
Diagnostyka Star Diagnosis, Lexia, Clip, Vas o szczegóły zapytaj na PW.
ODPOWIEDZ

Wróć do „Silnik i osprzęt”