EPC - BRAK POMYSŁÓW NA NAPRAWĘ

Moderator: Dziki Mar

ODPOWIEDZ
mario595
Użytkownik
Posty: 13
Rejestracja: 25 sie 2013, o 23:36
VIN:
Lokalizacja: Grajewo

EPC - BRAK POMYSŁÓW NA NAPRAWĘ

Post autor: mario595 »

Witajcie. Posiadm mercedesa w203 2.2 CDI 2001 rok. Autko posiadam 2 latka. Przebieg nie wielki bo 200 tysięcy (oryginalny). Mam problem z EPC. Bywało wcześniej żę się zapalało może z 3 razy w przeciągu dwóch lat. Jednakże ostatnio pali się cały czas oraz auto nagle gaśnie po ponownym starcie wszystko jest ok lecz pali się nadal EPC. Podczas wyświetlania tego błedu jest też problem z mocą czasami auto pracuję normalnie i turbina działa czasami trubo nie działa. Jakieś dwa tygodnie temu podłączyłem auto pod komputer usunąłem wszystkie błedy sprawdziłem wtryski wszystko w normie. Po przejechaniu 500 kilometrów EPC znów wróciło. Tankuje się ciągle na jednej stacji. Proszę o pomoc w miarę możliwości
Awatar użytkownika
supi
VIP
Posty: 4956
Rejestracja: 10 lut 2013, o 21:07
VIN:
Lokalizacja: Muranów

Post autor: supi »

mario595, stopkę z VIN to kiedy sobie zrobisz. ....bez tego raczej nikt nie będzie gadać.

[ Dodano: 2015-03-28, 20:16 ]
viewtopic.php?t=3732
Ostatnio zmieniony 28 mar 2015, o 20:14 przez supi, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
Gerri
expert
Posty: 1255
Rejestracja: 15 paź 2007, o 19:39
VIN: WAUZZZ8P9BA087930
Lokalizacja: Limerick

Post autor: Gerri »

Jesteś pewien, że chodzi o EPC?
mario595
Użytkownik
Posty: 13
Rejestracja: 25 sie 2013, o 23:36
VIN:
Lokalizacja: Grajewo

Post autor: mario595 »

Stopkę z vin ? nie rozumiem.

Tak chodzi o błąd EPC.

"SUPI" czytałem tamten temat. Myślałem nad tym żę możę pompa paliwa kończy swoją żywotność ale u mnie jest ten problem ze epc pali się cały czas a gaśnie auto nie zależnie czy są wysokie obroty czy niskie czasami gaśnie gdy ruszam spod świateł...

Dodam również zę filtr paliwa zmieniałem przed zimą. Pozdrawiam
Ostatnio zmieniony 28 mar 2015, o 20:54 przez mario595, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
supi
VIP
Posty: 4956
Rejestracja: 10 lut 2013, o 21:07
VIN:
Lokalizacja: Muranów

Post autor: supi »

mario595, stopkę czyli taki podpis jak u mnie i Gerriego robi się w panelu użytkownika. ..... co taki zdziwiony. ....konto masz od 2013.
mario595
Użytkownik
Posty: 13
Rejestracja: 25 sie 2013, o 23:36
VIN:
Lokalizacja: Grajewo

Post autor: mario595 »

Aktualnie nie mam dowodu przy sobie. Ale luz jutro to wprowadzę nie rozumiem po co Ci mój vin. Pozdrawiam
W203 2.2 cdi
WDB 2030061A160576
Awatar użytkownika
supi
VIP
Posty: 4956
Rejestracja: 10 lut 2013, o 21:07
VIN:
Lokalizacja: Muranów

Post autor: supi »

Mnie nie potrzebny. ....jak nie chcesz zrozumieć to trudno :bezradny:
mario595
Użytkownik
Posty: 13
Rejestracja: 25 sie 2013, o 23:36
VIN:
Lokalizacja: Grajewo

Post autor: mario595 »

Zamiast wyjaśnić dla kogoś kto nie wie o co chodzi to udajesz niewiadomo kogo :szok: Troszkę więcej otwartości na świat i bardziej przyjaznego i pomocnego nastawienia do ludzi :oczko: Kiedyś również będziesz potrzebował czyjejś pomocy :rotfl:
Ostatnio zmieniony 29 mar 2015, o 13:41 przez mario595, łącznie zmieniany 1 raz.
edelos997
VIP
Posty: 193
Rejestracja: 18 lut 2015, o 10:52
VIN: brak VIN
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: edelos997 »

mario595 pisze:Zamiast wyjaśnić dla kogoś kto nie wie o co chodzi to udajesz niewiadomo kogo :szok: Troszkę więcej otwartości na świat i bardziej przyjaznego i pomocnego nastawienia do ludzi :oczko: Kiedyś również będziesz potrzebował czyjejś pomocy :rotfl:
Twój VIN jest potrzebny, żeby móc popatrzeć sobie jaki masz model silnika, między dieslem a benzyna są spore różnice. Benzyna w zależności od roku produkcji też jest inna i budowa, wygląd też różnią się od siebie przez co nikt nie jest w stanie dokładnie namierzyć Twojego problemu. Uzupełnij proszę.

Kasowałeś kody błędy ? Jak brzmiały ?

Przypomina mi to przypadek który kiedyś przerabiałem wtedy wadliwa część to potencjometr gazu umieszczony w kabinie ( ten pedał który naciskasz żeby auto zwiększyło obroty)
Diagnostyka Star Diagnosis, Lexia, Clip, Vas o szczegóły zapytaj na PW.
mario595
Użytkownik
Posty: 13
Rejestracja: 25 sie 2013, o 23:36
VIN:
Lokalizacja: Grajewo

Post autor: mario595 »

Uzupełniłem już dane. Sprawdzałem te przewody paliwowe od pompy niskiego ciśnienia ale wygląda na to żę są szczelne. Jutro znów pod komputer podepnę i dam znać jakie błędy się pojawiły od poprzedniego usuwania. Pozdrawiam
Ostatnio zmieniony 29 mar 2015, o 19:24 przez mario595, łącznie zmieniany 1 raz.
W203 2.2 cdi
WDB 2030061A160576
ODPOWIEDZ

Wróć do „Silnik i osprzęt”