Bi-Xenon fajnie świeci

Moderator: Dziki Mar

Awatar użytkownika
Kompresssor
VIP
Posty: 1472
Rejestracja: 19 maja 2009, o 14:45
VIN:
Lokalizacja: PL

Bi-Xenon fajnie świeci

Post autor: Kompresssor »

Obrazek


Obrazek
Ostatnio zmieniony 28 sty 2014, o 22:18 przez Kompresssor, łącznie zmieniany 2 razy.
Był T-Modell M271 ASB 163KM Sport Edition 2006, był W124 250D. Teraz BMW X3, BMW F800GS, Renault
Awatar użytkownika
Wesoł
VIP
Posty: 915
Rejestracja: 9 wrz 2008, o 14:33
VIN:
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Post autor: Wesoł »

Heh. Prosta sprawa. Miałeś lampy regulowane ciśnieniowo. Zwykłe. A zakładasz ksenon lub biksenon(nawet przetwornice na zdjęciu widać :haha:, a one powinny mieć elektryczną regulację w związku z samopoziomowaniem. I od tego jest któraś wtyczka. Jak założysz to regulacji pokrętłem z kabiny nie będzie. Jedyna szansa ustawienia lamp to przez pokrętła w obudowie.
Do kosztów zakupu i montażu dolicz diagnostykę komputerową w jakimś warsztacie i przestawienie rodzaju świateł w kompie ze zwykłych na ksenon. Inaczej komp będzie wyświetlał błąd spalonej żarówki, a z lamp zrobią się stroboskopy(dopiero po włączeniu silnika).
Ostatnio zmieniony 21 cze 2009, o 22:14 przez Wesoł, łącznie zmieniany 1 raz.
ex w203 200CDI T
WDB2112201B000001
Awatar użytkownika
Kompresssor
VIP
Posty: 1472
Rejestracja: 19 maja 2009, o 14:45
VIN:
Lokalizacja: PL

Post autor: Kompresssor »

Nie kumam.
Ostatnio zmieniony 28 sty 2014, o 21:01 przez Kompresssor, łącznie zmieniany 1 raz.
Był T-Modell M271 ASB 163KM Sport Edition 2006, był W124 250D. Teraz BMW X3, BMW F800GS, Renault
Awatar użytkownika
Wesoł
VIP
Posty: 915
Rejestracja: 9 wrz 2008, o 14:33
VIN:
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Post autor: Wesoł »

Nie mogło posiadać. Idąc twoim tokiem myślenia to auta ze zwykłymi lampami miały by instalację do samopoziomowania. Może poprzedni właściciel zrobił cię w jajo z tą sportową wersją i ksenonami...
ex w203 200CDI T
WDB2112201B000001
Awatar użytkownika
Kompresssor
VIP
Posty: 1472
Rejestracja: 19 maja 2009, o 14:45
VIN:
Lokalizacja: PL

Post autor: Kompresssor »

Nikt mnie nie zrobił w jajo. Zobacz poniżej

Obrazek
Był T-Modell M271 ASB 163KM Sport Edition 2006, był W124 250D. Teraz BMW X3, BMW F800GS, Renault
Awatar użytkownika
Wesoł
VIP
Posty: 915
Rejestracja: 9 wrz 2008, o 14:33
VIN:
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Post autor: Wesoł »

Cóż, ja napisałem to co wiem z własnego doświadczenia. Na papierze masz faktycznie biksenon ale instalację na zdjęciu od zwykłych.
ex w203 200CDI T
WDB2112201B000001
Awatar użytkownika
Kompresssor
VIP
Posty: 1472
Rejestracja: 19 maja 2009, o 14:45
VIN:
Lokalizacja: PL

Post autor: Kompresssor »

Wesoł pisze:Cóż, ja napisałem to co wiem z własnego doświadczenia. Na papierze masz faktycznie biksenon ale instalację na zdjęciu od zwykłych.
Nie sądzę, żeby z autem było coś namieszane. Jest instalacja do spryskiwania reflektorów, czujniki do elektrycznej regulacji poziomowania lamp... i te rurki! Kiedy kupiłem to auto, lampy włożone były tylko na sztukę. Po kolizji były połamane. Kiedy wszystko demontowałem, te rurki dyndały sobie w powietrzu.

Ponowię pytanie. Może ktoś z kolegów ma też fabryczny bi-xenon i zajrzy do swojego autka jak to u niego wygląda???
Był T-Modell M271 ASB 163KM Sport Edition 2006, był W124 250D. Teraz BMW X3, BMW F800GS, Renault
Awatar użytkownika
Wesoł
VIP
Posty: 915
Rejestracja: 9 wrz 2008, o 14:33
VIN:
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Post autor: Wesoł »

Kompresssor pisze:Kiedy wszystko demontowałem, te rurki dyndały sobie w powietrzu.
to skoro dyndały to nad czym tu myśleć? Niech dyndają nadal...
Ale może ktoś zajrzy do siebie i się wypowie.
ex w203 200CDI T
WDB2112201B000001
Awatar użytkownika
Kompresssor
VIP
Posty: 1472
Rejestracja: 19 maja 2009, o 14:45
VIN:
Lokalizacja: PL

Post autor: Kompresssor »

Wesoł pisze:to skoro dyndały to nad czym tu myśleć? Niech dyndają nadal...
Nie daje mi to spokoju :smutny:
Był T-Modell M271 ASB 163KM Sport Edition 2006, był W124 250D. Teraz BMW X3, BMW F800GS, Renault
Awatar użytkownika
kSmuk
Użytkownik
Posty: 1968
Rejestracja: 16 maja 2008, o 20:43
VIN:
Lokalizacja: Garmisch-P.

Post autor: kSmuk »

Witam,

odpowiedz bardzo prosta. Ktos domontowywal lampy bi-ksenonowe w salonie mercedesa (z produkcji wyszly z lampami H7). Wedlug WIS, montujac lampy bi-ksenonowe, nalezy odciac te rurki z obu stron, i ich nie demontowac, z tad widnieje tez kod na liscie wyposazenia.
Pozdrawiam.

Mercedes W203 C200 CDI, 2002 rok, przed Faceliftingiem
Awatar użytkownika
Kompresssor
VIP
Posty: 1472
Rejestracja: 19 maja 2009, o 14:45
VIN:
Lokalizacja: PL

Post autor: Kompresssor »

kSmuk pisze:Witam,

odpowiedz bardzo prosta. Ktos domontowywal lampy bi-ksenonowe w salonie mercedesa (z produkcji wyszly z lampami H7). Wedlug WIS, montujac lampy bi-ksenonowe, nalezy odciac te rurki z obu stron, i ich nie demontowac, z tad widnieje tez kod na liscie wyposazenia.
Który kod masz na myśli? Jeżeli auto z fabryki wyszło z tradycyjnymi reflektorami, to w kabinie powinno być pokrętło do ich regulacji, a tego nie ma. Jutro obejrzę dokładnie auto, wiązkę elektryczną lamp, czy rzeczywiście nie ma tam śladów przeróbki...

Już myślałem, że lampy które kupiłem będę musiał wymieniać. Uff.
Był T-Modell M271 ASB 163KM Sport Edition 2006, był W124 250D. Teraz BMW X3, BMW F800GS, Renault
Awatar użytkownika
mercfan
VIP
Posty: 4258
Rejestracja: 9 lut 2008, o 09:47
VIN:
Lokalizacja: Rzgów/Łódź

Post autor: mercfan »

kSmuk, Napisał o czymś w rodzaju doposażenia auta w biksenon. Ktoś sobie zażyczył mieć przy zakupie nowego i mu dołożyli, widocznie było taniej niż w oryginale...
W211 200k 2005
W203 200k 2002
W124 300D 1991
W220 S320 CDI OM613 2004
W140 S320 M104
W211 E200 WDB2110411B360552
W212 E200
Awatar użytkownika
Kompresssor
VIP
Posty: 1472
Rejestracja: 19 maja 2009, o 14:45
VIN:
Lokalizacja: PL

Post autor: Kompresssor »

Aaaa, w EPC po VIN-ie też wychodzi xenon....
Ostatnio zmieniony 28 sty 2014, o 21:02 przez Kompresssor, łącznie zmieniany 2 razy.
Był T-Modell M271 ASB 163KM Sport Edition 2006, był W124 250D. Teraz BMW X3, BMW F800GS, Renault
Awatar użytkownika
mercfan
VIP
Posty: 4258
Rejestracja: 9 lut 2008, o 09:47
VIN:
Lokalizacja: Rzgów/Łódź

Post autor: mercfan »

Dokładnie.
W211 200k 2005
W203 200k 2002
W124 300D 1991
W220 S320 CDI OM613 2004
W140 S320 M104
W211 E200 WDB2110411B360552
W212 E200
Awatar użytkownika
Kompresssor
VIP
Posty: 1472
Rejestracja: 19 maja 2009, o 14:45
VIN:
Lokalizacja: PL

Post autor: Kompresssor »

Napisałem maila do kolegi który pracuje w ASO. Ciekawe co on powie.
Był T-Modell M271 ASB 163KM Sport Edition 2006, był W124 250D. Teraz BMW X3, BMW F800GS, Renault
ODPOWIEDZ

Wróć do „Oświetlenie”