Projekt W203 - "RUSTY C"
: 2 cze 2020, o 20:48
Bardzo świadomie stałem się posiadaczem W203 przedliftowego z jego wadami i może zaletami? W momencie zakupu auto było rumplem jak się patrzy. Miało posłużyć jako narzędzie do testów sterownika skrzyni automatycznej 722.6 naszej produkcji. Wyklepane przednie zawieszenie, leciwe i zmęczone opony na skorodowanych stalówkach, liczne problemy elektryczne (niedziałający licznik i masa błędów, niedziałająca przednia wycieraczka, niedziałający sterownik ABS), rdza tam, gdzie bywa najczęściej w tych rocznikach, rozwalone amorki, pęknięta sprężyna tylna.
Pod maską wolny ssak o pojemności 2 litrów i manualna skrzynia 6-biegowa.
Na chwilę obecną licznik już śmiga, sterownik ABS działa, wycieraczka przednia działa, wyklepane wahacze wymienione na nowe, nowe amorki, wymieniona sprężyna, zmienione koła i normalnie tylko 1 "malfunction" w postaci ESP na wyświetlaczu Auto przeszło przegląd techniczny bezproblemowo, opłaciłem OC i zaczyna się zabawa skoro auto już legalnie i bezpiecznie może poruszać się po drogach.
Planowane modyfikacje:
- wymiana boczków i foteli na skórzane (już jadą DHL-em)
- odmłodzenie konsoli środkowej na poliftową
- wymiana licznika na ten z W209
- wymiana silnika na M112 2.4V6 lub M111.975 2.3 kompressor (oba posiadam w garażu i jeszcze nie podjąłem decyzji ostatecznej)
- montaż automatycznej skrzyni biegów
- montaż naszego sterownika SCG-ATC 722.6 do automatycznej skrzyni biegów
- montaż ECU mojego projektu (pracuje pod kontrolą firmware Speeduino), lub oryginalnego po wycince tego co będzie przeszkadzało
- wymiana kierownicy na 3-ramienną
- zabezpieczenie problemów z rdzą i malowanie auta powłoką poliuretanową Rangers
No, to na tyle słowem wstępu
Pod maską wolny ssak o pojemności 2 litrów i manualna skrzynia 6-biegowa.
Na chwilę obecną licznik już śmiga, sterownik ABS działa, wycieraczka przednia działa, wyklepane wahacze wymienione na nowe, nowe amorki, wymieniona sprężyna, zmienione koła i normalnie tylko 1 "malfunction" w postaci ESP na wyświetlaczu Auto przeszło przegląd techniczny bezproblemowo, opłaciłem OC i zaczyna się zabawa skoro auto już legalnie i bezpiecznie może poruszać się po drogach.
Planowane modyfikacje:
- wymiana boczków i foteli na skórzane (już jadą DHL-em)
- odmłodzenie konsoli środkowej na poliftową
- wymiana licznika na ten z W209
- wymiana silnika na M112 2.4V6 lub M111.975 2.3 kompressor (oba posiadam w garażu i jeszcze nie podjąłem decyzji ostatecznej)
- montaż automatycznej skrzyni biegów
- montaż naszego sterownika SCG-ATC 722.6 do automatycznej skrzyni biegów
- montaż ECU mojego projektu (pracuje pod kontrolą firmware Speeduino), lub oryginalnego po wycince tego co będzie przeszkadzało
- wymiana kierownicy na 3-ramienną
- zabezpieczenie problemów z rdzą i malowanie auta powłoką poliuretanową Rangers
No, to na tyle słowem wstępu