Strona 1 z 1

2.7 CDI roznica pomiędzy OM612 a OM647

: 5 sie 2018, o 18:56
autor: lukasz_20
Witam
Mam pytanie odnośnie możliwości przezbrojenia silnika Om612 i montażu go w aucie gdzie był silnik Om647
Możliwe że ktoś ma takie doświadczenie i podpowie czy to wogóle jest możliwe. A jesli tak to co trzeba przerobić?
Napewno różni się układ paliwowy i w nowszym silniku nie ma już pompy niskiego ciśnienia. Prosze o podpowiedz czy gra warta zachodu.

Re: 2.7 CDI roznica pomiędzy OM612 a OM647

: 6 sie 2018, o 09:22
autor: maciekolo
Robiłem coś takiego, największy problem, to odrzutnik oleju na wałku.

Re: 2.7 CDI roznica pomiędzy OM612 a OM647

: 27 sty 2019, o 22:14
autor: Pusz
647 był tylko w W211 z tego co wiem. Blok różni się tym, że w miejscu dogrzewacza nie ma połączenia z kanałem wodnym. Reszta to różnice w osprzecie. Inna pokrywa, bo om647 ma odme w miejscu pompki wstępnej- żeby zamocować pompke trzeba zmienić płytę czołowa do której montuje się vacum pompę i pompke wstępną, trzeba tez przykrecic napęd vacum pompy do zebatki walka wydechowego. Każdy myślący mechanik sobie powinien poradzić.

Re: 2.7 CDI roznica pomiędzy OM612 a OM647

: 19 mar 2019, o 07:56
autor: we86
647 to inne wtryski, tłoki i osprzet trochę się rozni. Przełożyć można ale będzie głośniej pracował silnik ze względu na inne tłoki sprawdzone działa.