Po wymianie klockow przy hamowaniu piszczy
Moderator: Dziki Mar
-
- Użytkownik
- Posty: 19
- Rejestracja: 21 kwie 2008, o 19:39
- VIN:
- Lokalizacja: Toruń
Po wymianie klockow przy hamowaniu piszczy
Tak jak w temacie po wymianie klockow na TRW przy hamowaniu strasznie piszczy czym moze byc to spowodowane?
-
- VIP
- Posty: 978
- Rejestracja: 17 kwie 2008, o 20:06
- VIN:
- Lokalizacja: ???????????/
-
- Użytkownik
- Posty: 19
- Rejestracja: 21 kwie 2008, o 19:39
- VIN:
- Lokalizacja: Toruń
-
- Użytkownik
- Posty: 60
- Rejestracja: 25 mar 2008, o 03:43
- VIN:
- Lokalizacja: Kalifornia
-
- VIP
- Posty: 978
- Rejestracja: 17 kwie 2008, o 20:06
- VIN:
- Lokalizacja: ???????????/
Nie mówię ,że są złe.Ale kiedyś wymienili mi w serwisie klocki i co kilka dni reklamowałem piszczenie. Rozbierali zaciski,czyścili i nic. Wyminili na inne i było OK. Obejrzyj ostatni odcinek ,,OPERACJA TUNING" na tvn TURBO .Jest tam obszerna kwestia doboru klocków hamulcowych.
Ostatnio zmieniony 3 lip 2008, o 23:35 przez _tata_, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Użytkownik
- Posty: 157
- Rejestracja: 15 maja 2008, o 19:13
- VIN:
- Lokalizacja: wawa
że co???? po co smarować??? trza kupić dobre klocki lub modlić się ..... może się dotrą. W dobrych klockach są takie taśmy pomiędzy klockiem (blachą) a tłoczyskiemAlxxx pisze:a posmarowales specjalna pasta ranty i zewnetrzna strone klockow?pozdrawiam
Ostatnio zmieniony 3 lip 2008, o 23:39 przez krolik2002, łącznie zmieniany 1 raz.
C270 CDI 2002r
-
- VIP
- Posty: 978
- Rejestracja: 17 kwie 2008, o 20:06
- VIN:
- Lokalizacja: ???????????/
-
- Użytkownik
- Posty: 60
- Rejestracja: 25 mar 2008, o 03:43
- VIN:
- Lokalizacja: Kalifornia
mi tez piszczaly,posmarowalem .przestalo oczywiscie jesli nie piszczy powierzchnia cierna,np taka pasta http://moto.allegro.pl/item370616690_wu ... wych_.html
C 230 kompressor Coupe 2002
-
- Użytkownik
- Posty: 157
- Rejestracja: 15 maja 2008, o 19:13
- VIN:
- Lokalizacja: wawa
w większości hamulce mogą piszczeć z czterech powodów:
1. mikrodrgania klocka - można "obsmarować" go pastą ceramiczną i liczyć, że drgania się wytłumią i będzie cisza ale nie wierzę w takie patenty
2. Niewłaściwy "spiek" cierny klocka - nie znam patentu i wątpię by taki był (mogę się mylić jeśli klocek jest hydroskopijny)
3. Niedotarty klocek do tarczy - pojeździć
4. Tarcze nawiercano-nacinane - przywyknąć i cieszyć się skutecznością
1. mikrodrgania klocka - można "obsmarować" go pastą ceramiczną i liczyć, że drgania się wytłumią i będzie cisza ale nie wierzę w takie patenty
2. Niewłaściwy "spiek" cierny klocka - nie znam patentu i wątpię by taki był (mogę się mylić jeśli klocek jest hydroskopijny)
3. Niedotarty klocek do tarczy - pojeździć
4. Tarcze nawiercano-nacinane - przywyknąć i cieszyć się skutecznością
C270 CDI 2002r