wyrwane z Mobile.de
Moderator: Dziki Mar
- Mr.Shifty
- Użytkownik
- Posty: 20
- Rejestracja: 3 lut 2008, o 14:18
- VIN:
- Lokalizacja: Poznań
- Kontakt:
wyrwane z Mobile.de
niejeden pewnie sie naciał na tą C180 :)
[ Dodano: 2008-02-25, 19:45 ]
kolejny rarytas:)
http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C4267959
.
[ Dodano: 2008-02-25, 19:45 ]
kolejny rarytas:)
http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C4267959
.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
- Artur_art
- VIP
- Posty: 979
- Rejestracja: 4 lis 2007, o 17:37
- VIN:
- Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki
Ten to musi miec apetyt na paliwkoMr.Shifty pisze:http://www.otomoto.pl/ind...how&id=C4267959
C220CDI 2004r
album_personal.php?user_id=53
album_personal.php?user_id=53
- Mr.Shifty
- Użytkownik
- Posty: 20
- Rejestracja: 3 lut 2008, o 14:18
- VIN:
- Lokalizacja: Poznań
- Kontakt:
-
- Użytkownik
- Posty: 516
- Rejestracja: 26 paź 2007, o 14:53
- VIN:
- Lokalizacja: Trojmiasto
-
- VIP
- Posty: 167
- Rejestracja: 23 lis 2007, o 21:48
- VIN:
- Lokalizacja: BIAŁOGARD
- Karol_Szczecin
- expert VIP
- Posty: 485
- Rejestracja: 24 lut 2008, o 17:39
- VIN:
- Lokalizacja: Szczecin/Stargard
Koszty utrzymania tego auta są ogromne, podobne jak i serwis. Jednak nie wszystko jest aż takie drogie, gdyż wiele elementów silnika pochodzi ze zwykłego C320. Poza sprężarką oraz pewnymi modyfikacjami, korpus silnika jest taki sam. Problemem mogło być twarde zawieszenie, które na polskich drogach szybko by wymagało pomocy. Też pakiet stylizacyjny AMG nie ułatwia życia (wiem to po sobie) - każdy krawężnik staje się przeszkodą prawie nie do pokonania Gdy zwykłe auto ma jeszcze 5 cm luzu, ja już szoruje po bruku dołem spojlera (zderzaka). Zaś pomysł z C180 w C32 AMG ciekawy, choć już kiedyś widziałem coś takiego i też w W203.
Pozdrawiam
Pozdrawiam
Obecne:
'13 Jaguar F-Type V8 S Roadster
'10 NISSAN 370Z Roadster Pack 2 ||
'04 MB C220 CDI Sportcoupe
'01 MB C32K AMG T-Modell
EX:
'05 MB C200 Kompressor Sportcoupe Sport Edition+
'09 MB C63 AMG ||
'13 Jaguar F-Type V8 S Roadster
'10 NISSAN 370Z Roadster Pack 2 ||
'04 MB C220 CDI Sportcoupe
'01 MB C32K AMG T-Modell
EX:
'05 MB C200 Kompressor Sportcoupe Sport Edition+
'09 MB C63 AMG ||
- MrBrown
- VIP
- Posty: 628
- Rejestracja: 29 lut 2008, o 02:40
- VIN:
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Jako że jechałem tym Carlssonem i trochę o niego wypytywałem, to chętnie rzucę trochę info
Moc podniesiona z 354 na 400 koni, moment obr. z 450 Nm na 540 Nm, przysp. do 100 km/h zeszło z 5.4 do 4.8 sek., prędkość max po zdjęciu ogranicznika wzrosła do 285 km/h.
Nie wiem co dokładnie zmieniał ten pakiet mechanicznie, ale zmieniono też oprogramowanie silnika, a także skrzyni biegów (np. dłuższe przytrzymanie biegu).
Dodatkowo przerobiony układ wydechowy - od silnika po końcowy tłumik, który pozostał seryjny - przy normalne jeździe cichy, dopiero przy wciśnięciu gazu do oporu słychać piękny, gardłowy dźwięk.
Łożyska w kompresorze i jeszcze jakieś łożysko zmienione na tytanowe Kleemann'a.
Obecnie samochód do 100 km/h przyspiesza w 4.6 - 4.8 sek., i zamyka szafę: 302 km/h - na autostradzie w Niemczech.
Spalanie zbliżone do fabrycznego AMG - w trasie 10-12 litrów, w mieście przy spokojnej jeździe 16-18, przy mocniejszej 20 albo i trochę więcej.
Zawieszenie względem seryjnego AMG zostało obniżone o 25mm przód i tył (sprężyny Carlsson).
Felgi - kute aluminium, z przodu 8,5x19, z tyłu 10x19, super lekkie - całe koło waży tyle, ile fabryczne z felgą 17 cali.
Stylistycznie to chyba tylko światła przednie zmienione na bi-xenony (regulacja działa), zdjęte napisy "V6 Kompressor" z błotników, w środku bodajże nakładki na pedały Carlsson i nic więcej.
Wrażenia z jazdy? Jednostajne przyspieszenie, widoczne głównie po pnącej się wskazówce prędkościomierza, oraz głowa nienaturalnie mocno wciśnięta w zagłówek
Ale nie ma jakiś kosmicznych wrażeń (jak w Audi RS4, czy EVO VII) - chyba taki charakter Mercedesów, a że ten objeżdża w/wymienione bryki w stoickim spokoju i komforcie to już zupełny ubaw
Koszty? Po za paliwem, to części do AMG do najtańszych nie należą (tarcze przód: 1.800zł, zamiennik OEM 1.000zł), ale nie ma nic za darmo...
Ogólnie świetny wózek.
A - i właśnie przez tego Merca zacząłem się interesować ta marką i znalazłem się na tym forum
Moc podniesiona z 354 na 400 koni, moment obr. z 450 Nm na 540 Nm, przysp. do 100 km/h zeszło z 5.4 do 4.8 sek., prędkość max po zdjęciu ogranicznika wzrosła do 285 km/h.
Nie wiem co dokładnie zmieniał ten pakiet mechanicznie, ale zmieniono też oprogramowanie silnika, a także skrzyni biegów (np. dłuższe przytrzymanie biegu).
Dodatkowo przerobiony układ wydechowy - od silnika po końcowy tłumik, który pozostał seryjny - przy normalne jeździe cichy, dopiero przy wciśnięciu gazu do oporu słychać piękny, gardłowy dźwięk.
Łożyska w kompresorze i jeszcze jakieś łożysko zmienione na tytanowe Kleemann'a.
Obecnie samochód do 100 km/h przyspiesza w 4.6 - 4.8 sek., i zamyka szafę: 302 km/h - na autostradzie w Niemczech.
Spalanie zbliżone do fabrycznego AMG - w trasie 10-12 litrów, w mieście przy spokojnej jeździe 16-18, przy mocniejszej 20 albo i trochę więcej.
Zawieszenie względem seryjnego AMG zostało obniżone o 25mm przód i tył (sprężyny Carlsson).
Felgi - kute aluminium, z przodu 8,5x19, z tyłu 10x19, super lekkie - całe koło waży tyle, ile fabryczne z felgą 17 cali.
Stylistycznie to chyba tylko światła przednie zmienione na bi-xenony (regulacja działa), zdjęte napisy "V6 Kompressor" z błotników, w środku bodajże nakładki na pedały Carlsson i nic więcej.
Wrażenia z jazdy? Jednostajne przyspieszenie, widoczne głównie po pnącej się wskazówce prędkościomierza, oraz głowa nienaturalnie mocno wciśnięta w zagłówek
Ale nie ma jakiś kosmicznych wrażeń (jak w Audi RS4, czy EVO VII) - chyba taki charakter Mercedesów, a że ten objeżdża w/wymienione bryki w stoickim spokoju i komforcie to już zupełny ubaw
Koszty? Po za paliwem, to części do AMG do najtańszych nie należą (tarcze przód: 1.800zł, zamiennik OEM 1.000zł), ale nie ma nic za darmo...
Ogólnie świetny wózek.
A - i właśnie przez tego Merca zacząłem się interesować ta marką i znalazłem się na tym forum
'01 C32 AMG Carlsson CK32 RS - sprzedany
'06 Subaru WRX STi - sprzedany
searching...
'06 Subaru WRX STi - sprzedany
searching...