wyrwane z Mobile.de

Moderator: Dziki Mar

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Mr.Shifty
Użytkownik
Posty: 20
Rejestracja: 3 lut 2008, o 14:18
VIN:
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

wyrwane z Mobile.de

Post autor: Mr.Shifty »

niejeden pewnie sie naciał na tą C180 :):)

[ Dodano: 2008-02-25, 19:45 ]
kolejny rarytas:)

http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C4267959


.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
www.ipmachinery.pl

obecnie : Subaru Impreza WRX
HTJE

Post autor: HTJE »

Tego carlssona ma ktos na forum streetracing.pl podobno to strasznie zapier..a :ok:
Awatar użytkownika
Artur_art
VIP
Posty: 979
Rejestracja: 4 lis 2007, o 17:37
VIN:
Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki

Post autor: Artur_art »

Ten to musi miec apetyt na paliwko :prosi: :zlezkawoku:
Awatar użytkownika
Mr.Shifty
Użytkownik
Posty: 20
Rejestracja: 3 lut 2008, o 14:18
VIN:
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: Mr.Shifty »

no dokladnie-malo to on zapewne nie pali:)szkoda ze gosc go sprzedaje,moglby smyrnąc jakis opisik na naszym forum..bylby naprawde ciekawy temat....moze ktos z nim pogada?? :) bo widze ze to naprawde rzadki egzemplarz
www.ipmachinery.pl

obecnie : Subaru Impreza WRX
HTJE

Post autor: HTJE »

Rzadki ale cena według mnie przystępna jak za taki samochód.Takie pieniądze trzeba zapłacic nieraz za zwykłe C32...a tu taki rodzyn
benzik
Użytkownik
Posty: 516
Rejestracja: 26 paź 2007, o 14:53
VIN:
Lokalizacja: Trojmiasto

Post autor: benzik »

rodzyn rodzynem :) ale jak cos ci sie zepsuje to od razu tracisz humor :) i wszystko na zamowienie pewnie...
C 200 kompressor 2004r sedan
E 250 CGI AMG sedan
pasta00
VIP
Posty: 167
Rejestracja: 23 lis 2007, o 21:48
VIN:
Lokalizacja: BIAŁOGARD

Post autor: pasta00 »

A i po kredyt do banku trzeba by skoczyc przed serwisem...
piękna C klasa W203 CDI 220 2001r
Awatar użytkownika
Karol_Szczecin
expert VIP
expert VIP
Posty: 485
Rejestracja: 24 lut 2008, o 17:39
VIN:
Lokalizacja: Szczecin/Stargard

Post autor: Karol_Szczecin »

Koszty utrzymania tego auta są ogromne, podobne jak i serwis. Jednak nie wszystko jest aż takie drogie, gdyż wiele elementów silnika pochodzi ze zwykłego C320. Poza sprężarką oraz pewnymi modyfikacjami, korpus silnika jest taki sam. Problemem mogło być twarde zawieszenie, które na polskich drogach szybko by wymagało pomocy. Też pakiet stylizacyjny AMG nie ułatwia życia (wiem to po sobie) - każdy krawężnik staje się przeszkodą prawie nie do pokonania :placz: Gdy zwykłe auto ma jeszcze 5 cm luzu, ja już szoruje po bruku dołem spojlera (zderzaka). Zaś pomysł z C180 w C32 AMG ciekawy, choć już kiedyś widziałem coś takiego :tak: i też w W203.

Pozdrawiam
Obecne:
'13 Jaguar F-Type V8 S Roadster :rotfl:
'10 NISSAN 370Z Roadster Pack 2 || :ok:
'04 MB C220 CDI Sportcoupe
'01 MB C32K AMG T-Modell :ok:
EX:
'05 MB C200 Kompressor Sportcoupe Sport Edition+
'09 MB C63 AMG || :rotfl:
Awatar użytkownika
MrBrown
VIP
Posty: 628
Rejestracja: 29 lut 2008, o 02:40
VIN:
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: MrBrown »

Jako że jechałem tym Carlssonem i trochę o niego wypytywałem, to chętnie rzucę trochę info :wstyd:

Moc podniesiona z 354 na 400 koni, moment obr. z 450 Nm na 540 Nm, przysp. do 100 km/h zeszło z 5.4 do 4.8 sek., prędkość max po zdjęciu ogranicznika wzrosła do 285 km/h.
Nie wiem co dokładnie zmieniał ten pakiet mechanicznie, ale zmieniono też oprogramowanie silnika, a także skrzyni biegów (np. dłuższe przytrzymanie biegu).

Dodatkowo przerobiony układ wydechowy - od silnika po końcowy tłumik, który pozostał seryjny - przy normalne jeździe cichy, dopiero przy wciśnięciu gazu do oporu słychać piękny, gardłowy dźwięk.

Łożyska w kompresorze i jeszcze jakieś łożysko zmienione na tytanowe Kleemann'a.

Obecnie samochód do 100 km/h przyspiesza w 4.6 - 4.8 sek., i zamyka szafę: 302 km/h - na autostradzie w Niemczech.

Spalanie zbliżone do fabrycznego AMG - w trasie 10-12 litrów, w mieście przy spokojnej jeździe 16-18, przy mocniejszej 20 albo i trochę więcej.

Zawieszenie względem seryjnego AMG zostało obniżone o 25mm przód i tył (sprężyny Carlsson).

Felgi - kute aluminium, z przodu 8,5x19, z tyłu 10x19, super lekkie - całe koło waży tyle, ile fabryczne z felgą 17 cali.

Stylistycznie to chyba tylko światła przednie zmienione na bi-xenony (regulacja działa), zdjęte napisy "V6 Kompressor" z błotników, w środku bodajże nakładki na pedały Carlsson i nic więcej.


Wrażenia z jazdy? Jednostajne przyspieszenie, widoczne głównie po pnącej się wskazówce prędkościomierza, oraz głowa nienaturalnie mocno wciśnięta w zagłówek :ok:

Ale nie ma jakiś kosmicznych wrażeń (jak w Audi RS4, czy EVO VII) - chyba taki charakter Mercedesów, a że ten objeżdża w/wymienione bryki w stoickim spokoju i komforcie to już zupełny ubaw :rotfl:

Koszty? Po za paliwem, to części do AMG do najtańszych nie należą (tarcze przód: 1.800zł, zamiennik OEM 1.000zł), ale nie ma nic za darmo...

Ogólnie świetny wózek.

A - i właśnie przez tego Merca zacząłem się interesować ta marką i znalazłem się na tym forum :haha:
'01 C32 AMG Carlsson CK32 RS - sprzedany
'06 Subaru WRX STi - sprzedany
searching...
ODPOWIEDZ

Wróć do „OGÓLNIE o C-klasie W203”