Wspomaganie kierownicy
Moderator: Dziki Mar
-
- Użytkownik
- Posty: 37
- Rejestracja: 20 kwie 2013, o 15:03
- VIN:
- Lokalizacja: ŁODŹ
wspomaganie....
fajny filmik patrzecie na norme niby cartechnik, ale norme spełnia i wlewają wiec szukam takiego w pl do swoje Mercedes....dobrze, że ludzie takie filmy wpuszczają w si ec.
- jarod32
- Użytkownik
- Posty: 4437
- Rejestracja: 22 paź 2013, o 13:26
- VIN: Honda_PILOT
- Lokalizacja: DLW
- Kontakt:
merc212, Też się cieszymy , że dołączyłeś do nas, ale wypada najpierw do wątku viewforum.php?f=8
Następnie uzupełnij stopkę ...
Następnie uzupełnij stopkę ...
270 CDI asb 2002r Avantgarde już historia ...
Mitsubishi Pajero 2,5TD 1988 też historia
HONDA Accord 2.4 Tourer aktualnie jako drugie
HONDA Pilot 3.5 made in Canada
Z moim zdaniem i opiniami nie trzeba się zgadzać.. zawsze chętnie poznam inne
Mitsubishi Pajero 2,5TD 1988 też historia
HONDA Accord 2.4 Tourer aktualnie jako drugie
HONDA Pilot 3.5 made in Canada
Z moim zdaniem i opiniami nie trzeba się zgadzać.. zawsze chętnie poznam inne
-
- Użytkownik
- Posty: 46
- Rejestracja: 21 lut 2013, o 19:08
- VIN:
- Lokalizacja: Szczecin
Ciekawe czy taka praca częściowo bez płynu jest zdrowa dla przekładni ?Adamx25 pisze:Wszyscy piszecie aby wymieniać płyn na wyłaczonym silniku ( poczatkowo).
Co myślicie o tym? : film
Co prawda nie w203 ale w tym przypadku tochyba nie ma znaczenia.
W 203 C200 K z 2002r WDB2032421F321262
Czasami na drodze spotykam prawdziwych szaleńców, pędzą na złamanie karku i wbrew rozsądkowi ... naprawdę ...aż ciężko czasami ich wyprzedzić.
Czasami na drodze spotykam prawdziwych szaleńców, pędzą na złamanie karku i wbrew rozsądkowi ... naprawdę ...aż ciężko czasami ich wyprzedzić.
-
- Użytkownik
- Posty: 4
- Rejestracja: 2 lut 2014, o 18:27
- VIN:
- Lokalizacja: opolskia
- supi
- VIP
- Posty: 4956
- Rejestracja: 10 lut 2013, o 21:07
- VIN:
- Lokalizacja: Muranów
makos3, pompa jest podejrzana.
[ Dodano: 2014-02-04, 21:38 ]
Na dzień dobry wymianę oleju na ori i tylko ori bym zaordynował. Kiedyś w Audi pomogło. Przed wymianą zawsze warto zobaczyć..... a może starczy.
[ Dodano: 2014-02-04, 21:38 ]
Na dzień dobry wymianę oleju na ori i tylko ori bym zaordynował. Kiedyś w Audi pomogło. Przed wymianą zawsze warto zobaczyć..... a może starczy.
Ostatnio zmieniony 4 lut 2014, o 21:39 przez supi, łącznie zmieniany 1 raz.
WDB2032421F298682 S203
s203-200k-avantgarde-2002-r-vt12799.html
s203-200k-avantgarde-2002-r-vt12799.html
-
- Użytkownik
- Posty: 4
- Rejestracja: 2 lut 2014, o 18:27
- VIN:
- Lokalizacja: opolskia
- supi
- VIP
- Posty: 4956
- Rejestracja: 10 lut 2013, o 21:07
- VIN:
- Lokalizacja: Muranów
Asowski.......... po kiego Ci będę numeru szukać, skoro jak zadzwonisz to się dowiesz, że jest na miejscu
WDB2032421F298682 S203
s203-200k-avantgarde-2002-r-vt12799.html
s203-200k-avantgarde-2002-r-vt12799.html
- supi
- VIP
- Posty: 4956
- Rejestracja: 10 lut 2013, o 21:07
- VIN:
- Lokalizacja: Muranów
Wiesz gwarancji nie ma , że poprawi się, ale warto sprawdzić zanim się wymieni element.
WDB2032421F298682 S203
s203-200k-avantgarde-2002-r-vt12799.html
s203-200k-avantgarde-2002-r-vt12799.html
-
- Użytkownik
- Posty: 10
- Rejestracja: 21 cze 2013, o 20:42
- VIN:
- Lokalizacja: Rzeszów
Re: Wspomaganie kierownicy
A u mnie:
Po regeneracji przekładni strasznie rzęziło/rzegotało...
Zdjąłem wąż ten obok zbiornika spryskiwacza i metalowy koniec (tak, ten który się nie rusza) włożyłem do butelki 0,5L i wypompowałem płyn z przekładni (mechanik zalał jakiś uniwersalny).
Następnie oryginalnym płynem napełniłem zbiorniczek i tu ku mojemu zdziwieniu jeszcze gorzej... ale pojeździłem parę kilometrów patrzę do zbiorniczka a tam płynu mniej i spieniony. A więc zaparkowałem na drugi dzień przed jazdą dolałem płynu i dalej to samo... no to jeszcze raz odstawiłem auto, dolałem płynu i cudownie układ się odpowietrzył i działa jak marzenie.
Wniosek: oryginalny płyn i odpowietrzyć układ.
Ciao.
Po regeneracji przekładni strasznie rzęziło/rzegotało...
Zdjąłem wąż ten obok zbiornika spryskiwacza i metalowy koniec (tak, ten który się nie rusza) włożyłem do butelki 0,5L i wypompowałem płyn z przekładni (mechanik zalał jakiś uniwersalny).
Następnie oryginalnym płynem napełniłem zbiorniczek i tu ku mojemu zdziwieniu jeszcze gorzej... ale pojeździłem parę kilometrów patrzę do zbiorniczka a tam płynu mniej i spieniony. A więc zaparkowałem na drugi dzień przed jazdą dolałem płynu i dalej to samo... no to jeszcze raz odstawiłem auto, dolałem płynu i cudownie układ się odpowietrzył i działa jak marzenie.
Wniosek: oryginalny płyn i odpowietrzyć układ.
Ciao.
Elegance 2.0 kompressor, manual 6G, 2001 rok:)
WDB2030451F074306
WDB2030451F074306
-
- VIP
- Posty: 274
- Rejestracja: 15 gru 2015, o 18:14
- VIN: WDB2037461A860104
- Lokalizacja: Wolsztyn
Re: Wspomaganie kierownicy
Odkopię temat. Sprawdzałem stan płynu - przy temperaturze około 80 stopni poziom znajduje się na kresce "min". Stwierdziłem, że sprawdzę jeszcze po ostygnięciu silnika i uzupełnię płyn w razie potrzeby. Auto stało przez całą noc, rano zaglądam do zbiorniczka. Na zimnym silniku, poziom płynu dla pola 20 stopni znajduje się na kresce max. Jest ktoś w stanie mi to wyjaśnić? Czy trzeba uzupełnić płyn?
Dodatkowo zauważyłem (a w zasadzie usłyszałem), że z okolic pompy wydobywa się dźwięk jakby coś zasysało powietrze. Praktycznie przyłożyłem ucho do pompy i stamtąd dochodzi ten dźwięk. Nie ma żadnych wycieków, wszędzie sucho, węże nie mają (widocznych) oznak uszkodzenia. Płyn prawdopodobnie od wyjścia samochodu z fabryki nie był wymieniany (na liczniku ok 159k km).
Samo wspomaganie chodzi lekko i bez zarzutu.
Dodatkowo zauważyłem (a w zasadzie usłyszałem), że z okolic pompy wydobywa się dźwięk jakby coś zasysało powietrze. Praktycznie przyłożyłem ucho do pompy i stamtąd dochodzi ten dźwięk. Nie ma żadnych wycieków, wszędzie sucho, węże nie mają (widocznych) oznak uszkodzenia. Płyn prawdopodobnie od wyjścia samochodu z fabryki nie był wymieniany (na liczniku ok 159k km).
Samo wspomaganie chodzi lekko i bez zarzutu.
C180 Sport Coupe, 1.8, 2005, 105 kW