Wspomaganie kierownicy

Moderator: Dziki Mar

ODPOWIEDZ
merc212
Użytkownik
Posty: 37
Rejestracja: 20 kwie 2013, o 15:03
VIN:
Lokalizacja: ŁODŹ

wspomaganie....

Post autor: merc212 »

fajny filmik patrzecie na norme niby cartechnik, ale norme spełnia i wlewają wiec szukam takiego w pl do swoje Mercedes....dobrze, że ludzie takie filmy wpuszczają w si :ok: ec.
Awatar użytkownika
jarod32
Użytkownik
Posty: 4437
Rejestracja: 22 paź 2013, o 13:26
VIN: Honda_PILOT
Lokalizacja: DLW
Kontakt:

Post autor: jarod32 »

merc212, Też się cieszymy , że dołączyłeś do nas, ale wypada najpierw do wątku viewforum.php?f=8
Następnie uzupełnij stopkę ... :)
270 CDI asb 2002r Avantgarde już historia ...
Mitsubishi Pajero 2,5TD 1988 :D też historia
HONDA Accord 2.4 Tourer aktualnie jako drugie
HONDA Pilot 3.5 made in Canada ;)
Z moim zdaniem i opiniami nie trzeba się zgadzać.. zawsze chętnie poznam inne ;)
łojek
Użytkownik
Posty: 46
Rejestracja: 21 lut 2013, o 19:08
VIN:
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: łojek »

Adamx25 pisze:Wszyscy piszecie aby wymieniać płyn na wyłaczonym silniku ( poczatkowo).
Co myślicie o tym? : film
Co prawda nie w203 ale w tym przypadku tochyba nie ma znaczenia.
Ciekawe czy taka praca częściowo bez płynu jest zdrowa dla przekładni ?
W 203 C200 K z 2002r WDB2032421F321262
Czasami na drodze spotykam prawdziwych szaleńców, pędzą na złamanie karku i wbrew rozsądkowi ... naprawdę ...aż ciężko czasami ich wyprzedzić.
makos3
Użytkownik
Posty: 4
Rejestracja: 2 lut 2014, o 18:27
VIN:
Lokalizacja: opolskia

Post autor: makos3 »

Mam problem ze wspomaganiem.Po odpaleniu silnika układ pracuje bardzo ciężko i przy mocnym skręcie słychać jakiś skrzypienie jak "stara szafa" Ogólnie mówiąc układ pracuje bardzo ciężko.Czy ktoś ma jakąś radę.
Awatar użytkownika
supi
VIP
Posty: 4956
Rejestracja: 10 lut 2013, o 21:07
VIN:
Lokalizacja: Muranów

Post autor: supi »

makos3, pompa jest podejrzana.

[ Dodano: 2014-02-04, 21:38 ]
Na dzień dobry wymianę oleju na ori i tylko ori bym zaordynował. Kiedyś w Audi pomogło. Przed wymianą zawsze warto zobaczyć..... a może starczy.
Ostatnio zmieniony 4 lut 2014, o 21:39 przez supi, łącznie zmieniany 1 raz.
makos3
Użytkownik
Posty: 4
Rejestracja: 2 lut 2014, o 18:27
VIN:
Lokalizacja: opolskia

Post autor: makos3 »

Jaki olej Kolega proponuje
Awatar użytkownika
supi
VIP
Posty: 4956
Rejestracja: 10 lut 2013, o 21:07
VIN:
Lokalizacja: Muranów

Post autor: supi »

Asowski.......... po kiego Ci będę numeru szukać, skoro jak zadzwonisz to się dowiesz, że jest na miejscu :bezradny:
makos3
Użytkownik
Posty: 4
Rejestracja: 2 lut 2014, o 18:27
VIN:
Lokalizacja: opolskia

Post autor: makos3 »

Bóg zapłać.Jutro dzwonie do Wróbla w Opolu.Pozdrawiam
Ostatnio zmieniony 4 lut 2014, o 23:00 przez makos3, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
supi
VIP
Posty: 4956
Rejestracja: 10 lut 2013, o 21:07
VIN:
Lokalizacja: Muranów

Post autor: supi »

Wiesz gwarancji nie ma , że poprawi się, ale warto sprawdzić zanim się wymieni element.
rzeźnik
Użytkownik
Posty: 10
Rejestracja: 21 cze 2013, o 20:42
VIN:
Lokalizacja: Rzeszów

Re: Wspomaganie kierownicy

Post autor: rzeźnik »

A u mnie:
Po regeneracji przekładni strasznie rzęziło/rzegotało...
Zdjąłem wąż ten obok zbiornika spryskiwacza i metalowy koniec (tak, ten który się nie rusza) włożyłem do butelki 0,5L i wypompowałem płyn z przekładni (mechanik zalał jakiś uniwersalny).
Następnie oryginalnym płynem napełniłem zbiorniczek i tu ku mojemu zdziwieniu jeszcze gorzej... ale pojeździłem parę kilometrów patrzę do zbiorniczka a tam płynu mniej i spieniony. A więc zaparkowałem na drugi dzień przed jazdą dolałem płynu i dalej to samo... no to jeszcze raz odstawiłem auto, dolałem płynu i cudownie układ się odpowietrzył i działa jak marzenie.
Wniosek: oryginalny płyn i odpowietrzyć układ.
Ciao.
Elegance 2.0 kompressor, manual 6G, 2001 rok:)
WDB2030451F074306
spy02
VIP
Posty: 274
Rejestracja: 15 gru 2015, o 18:14
VIN: WDB2037461A860104
Lokalizacja: Wolsztyn

Re: Wspomaganie kierownicy

Post autor: spy02 »

Odkopię temat. Sprawdzałem stan płynu - przy temperaturze około 80 stopni poziom znajduje się na kresce "min". Stwierdziłem, że sprawdzę jeszcze po ostygnięciu silnika i uzupełnię płyn w razie potrzeby. Auto stało przez całą noc, rano zaglądam do zbiorniczka. Na zimnym silniku, poziom płynu dla pola 20 stopni znajduje się na kresce max. Jest ktoś w stanie mi to wyjaśnić? Czy trzeba uzupełnić płyn?

Dodatkowo zauważyłem (a w zasadzie usłyszałem), że z okolic pompy wydobywa się dźwięk jakby coś zasysało powietrze. Praktycznie przyłożyłem ucho do pompy i stamtąd dochodzi ten dźwięk. Nie ma żadnych wycieków, wszędzie sucho, węże nie mają (widocznych) oznak uszkodzenia. Płyn prawdopodobnie od wyjścia samochodu z fabryki nie był wymieniany (na liczniku ok 159k km).

Samo wspomaganie chodzi lekko i bez zarzutu.
:mb: C180 Sport Coupe, 1.8, 2005, 105 kW :mb:
ODPOWIEDZ

Wróć do „Układ kierowniczy”