Wspomaganie kierownicy
Moderator: Dziki Mar
- koko115
- Użytkownik
- Posty: 211
- Rejestracja: 6 kwie 2008, o 22:26
- VIN:
- Lokalizacja: Małopolska
Niestety u mnie wymiana płynu (oryginalnego) 1L nic nie dała, pompa nadal wyje podczas ruszania kierownicą, po ostrzejszej jeździe po zakrętach (jakieś 2-3km) Nie wiem czemu, ale całe google trąbi że w zbiorniczku jest jakiś filterek, który potrafi spaść, albo się zabrudza, i dla tego pompa wyje, i tworzą się bańki w zbiorniczku. Ja niesety żadnego filterka nie zauważyłem.
Co teraz polecacie, podobno pompa w mercach rzadko siada :-(
Co teraz polecacie, podobno pompa w mercach rzadko siada :-(
Ostatnio zmieniony 10 lis 2010, o 23:30 przez koko115, łącznie zmieniany 2 razy.
W204 C320 CDI 224KM, 2007r, Avantgarde, Sedan .:WDD2040221A097417:.
W203 C220 CDI 143KM, 2002r, Elegance, Sedan .:WDB2030061A409823:.
W203 C180 143KM, 2006r, Classic, Coupe .:WDB2037421A937121:.
W203 C220 CDI 143KM, 2002r, Elegance, Sedan .:WDB2030061A409823:.
W203 C180 143KM, 2006r, Classic, Coupe .:WDB2037421A937121:.
-
- Użytkownik
- Posty: 468
- Rejestracja: 25 paź 2009, o 11:56
- VIN:
- Lokalizacja: olsztyn
- koko115
- Użytkownik
- Posty: 211
- Rejestracja: 6 kwie 2008, o 22:26
- VIN:
- Lokalizacja: Małopolska
ALe bym wtopił gdy bym Cię posłuchał. Dzisiejszej nocy ten temat nie dawał mi spać. Dzisiaj PROBLEM ROZWIĄZANY !!!!! CENA 0 ZŁ !!!marek grunenberg pisze:Wymień pompę,nic z tym nie zrobisz,to już jej koniec.
Chłopaki, jeśli macie taki objaw: Po szybkiej jeździe podczas ruszania kierownicą słychać wycie wspomagania wystarczy dolać płynu !! U mnie zawsze miałem na maxa i wyło. Dolałem dzisiaj pół centymetra ponad stan i wspomaganie zaczęło chodzić jak nowe. Cały dzień to sprawdzałem i jestem pewien na 100% że to rozwiązuje ten problem. POLECAM !!
W204 C320 CDI 224KM, 2007r, Avantgarde, Sedan .:WDD2040221A097417:.
W203 C220 CDI 143KM, 2002r, Elegance, Sedan .:WDB2030061A409823:.
W203 C180 143KM, 2006r, Classic, Coupe .:WDB2037421A937121:.
W203 C220 CDI 143KM, 2002r, Elegance, Sedan .:WDB2030061A409823:.
W203 C180 143KM, 2006r, Classic, Coupe .:WDB2037421A937121:.
- Kompresssor
- VIP
- Posty: 1472
- Rejestracja: 19 maja 2009, o 14:45
- VIN:
- Lokalizacja: PL
No, oby Twoje szczęście trwało długo..... Ale coś czuję, że będzie inaczej.koko115 pisze: ALe bym wtopił gdy bym Cię posłuchał. Dzisiejszej nocy ten temat nie dawał mi spać. Dzisiaj PROBLEM ROZWIĄZANY !!!!! CENA 0 ZŁ !!!
Chłopaki, jeśli macie taki objaw: Po szybkiej jeździe podczas ruszania kierownicą słychać wycie wspomagania wystarczy dolać płynu !! U mnie zawsze miałem na maxa i wyło. Dolałem dzisiaj pół centymetra ponad stan i wspomaganie zaczęło chodzić jak nowe. Cały dzień to sprawdzałem i jestem pewien na 100% że to rozwiązuje ten problem. POLECAM !!
Był T-Modell M271 ASB 163KM Sport Edition 2006, był W124 250D. Teraz BMW X3, BMW F800GS, Renault
- Bellon
- VIP
- Posty: 348
- Rejestracja: 16 sie 2010, o 21:09
- VIN:
- Lokalizacja: Olsztyn
koko115, nie...no prawdziwe cuda
pompa zdecydowanie lepiej pracuje jak ma płyn ale żeby zaraz ponad stankoko115 pisze:wystarczy dolać płynu !!
benzynka, sedan, automat, C320 218 KM, pakiet elegance.
Całkiem spokojnie wypiję trzecią kawę...
http://www.youtube.com/watch?v=w2yshjBp ... re=related
Każdy ma gdzieś swoją gwiazdę...
Całkiem spokojnie wypiję trzecią kawę...
http://www.youtube.com/watch?v=w2yshjBp ... re=related
Każdy ma gdzieś swoją gwiazdę...
- koko115
- Użytkownik
- Posty: 211
- Rejestracja: 6 kwie 2008, o 22:26
- VIN:
- Lokalizacja: Małopolska
Ja miałem problem tylko podczas szybkiej jazdy po zakrętach. Wydaje mi się że pokonywanie szybko mocnych zakrętów, na wysokich obrotach powodowało zapowietrzenie układu, bo płyn przechylał się na jedną stronę, i w tedy następowało zasysanie powietrza. Po takowej przejaszczce e wystarczyło poczekać 2 minuty i wycie ustępowało, wydaje mi się że dla tego że układ przez ten czas się odpowietrzył, bo płyn był na swoim miejscu.
W204 C320 CDI 224KM, 2007r, Avantgarde, Sedan .:WDD2040221A097417:.
W203 C220 CDI 143KM, 2002r, Elegance, Sedan .:WDB2030061A409823:.
W203 C180 143KM, 2006r, Classic, Coupe .:WDB2037421A937121:.
W203 C220 CDI 143KM, 2002r, Elegance, Sedan .:WDB2030061A409823:.
W203 C180 143KM, 2006r, Classic, Coupe .:WDB2037421A937121:.
- wredny
- VIP
- Posty: 363
- Rejestracja: 23 lip 2008, o 07:18
- VIN:
- Lokalizacja: podlasie
Konstrukcja wyklucza taką możliwość. Stawiałbym na jakiś przepracowany płyn: po dolaniu większej ilość zwiększyłeś jego gęstość i efekt ustał. Pompy nie są jakieś szczególnie wytrzymałe. W wieku 8lat padła pompa, po wymianie na nieoryginalną Polską produkcję pojeździłem 6m i znowu padła pompa (mimo wymiany płynu po 3m jak nakazywała instrukcja obsługi). Wstawiłem używkę i już ponad rok jeżdżę bezproblemowo.
Tylko w upały w wakacje miałem wrażenie, że w ostrym dohamowaniu wspomaganie słabło, ale dolanie płynu rozwiązało ten problem. Po za tym mam wrażenie, że dolanie poza limit powoduje efekt zużycia nadmiernej ilości płynu.
Wycie pompy świadczy o tym, co sugerują koledzy.
Tylko w upały w wakacje miałem wrażenie, że w ostrym dohamowaniu wspomaganie słabło, ale dolanie płynu rozwiązało ten problem. Po za tym mam wrażenie, że dolanie poza limit powoduje efekt zużycia nadmiernej ilości płynu.
Wycie pompy świadczy o tym, co sugerują koledzy.
[center]
220CDI Classic '00 100kW@?kW [/center]
220CDI Classic '00 100kW@?kW [/center]
-
- Użytkownik
- Posty: 4
- Rejestracja: 14 gru 2009, o 10:01
- VIN:
- Lokalizacja: Ostrołęka
- Kontakt:
Witam wszystkich forumowiczów. Mam pytanie. Może ktoś mi pomoże. Od niedawna w moim W203 200CDI wyczułem podczas jazdy tak jagby wspomaganie kierownicy było zbyt duże. Kierownica bardzo lekko się obraca, że aż mam wrażenie,że samochód trochę ucieka z toru jazdy. Zwłaszcza podczas jazdy po koleinach. Czy jest jakiś sposób żeby zmniejszyć wspomaganie. Lub ewentualnie co to może się dziać z układem kierowniczym
- pleban
- VIP
- Posty: 1513
- Rejestracja: 28 wrz 2008, o 08:53
- VIN:
- Lokalizacja: Wybrzeże Gdańskie
-
- Użytkownik
- Posty: 4
- Rejestracja: 14 gru 2009, o 10:01
- VIN:
- Lokalizacja: Ostrołęka
- Kontakt:
- pleban
- VIP
- Posty: 1513
- Rejestracja: 28 wrz 2008, o 08:53
- VIN:
- Lokalizacja: Wybrzeże Gdańskie
-
- VIP
- Posty: 1952
- Rejestracja: 29 sie 2010, o 10:09
- VIN:
- Lokalizacja: Trójmiasto
- pleban
- VIP
- Posty: 1513
- Rejestracja: 28 wrz 2008, o 08:53
- VIN:
- Lokalizacja: Wybrzeże Gdańskie
W połączeniu z autem wyposażonym w wielowachaczowe zawieszenie. Takie zachowanie przy belce skrętnej jest nie odczówalne. Jeździłem Alfą Romeo GT tam przy oponach 205 myszkował jeszcze gorzej niż mój z oponami 245.Gdyniak pisze:Tak zachowuje się każdy samochód z szerokimi oponami który porusza się po drogach z koleinami.
ML W164 350
Opel Ampera
Opel Ampera
- MaRioSJ
- Użytkownik
- Posty: 100
- Rejestracja: 9 cze 2011, o 20:11
- VIN:
- Lokalizacja: Jaworzno
Panowie u mnie jest tak, opony 225 przód, kierownica chodzi dość ciężko (na pewno ciężej niż w moim poprzednim audi a4 b6 na oponie 235), sprawdzałem stan oleju do wspomagania jest mniej niż "max", olej taki czerwono-różowy, pompa nie wyję nawet przy max. skręconych kołach. Mam okazję jeździć matki CLK W208 200 przedliftem i w porównaniu do mojego wspomagania tam jest bajka. Czy wspomaganie między tymi modelami różni się? Jakieś rady? Coś sprawdzić?
Mercedes 203 CL 200 KOMPRESSOR Evolution '02
-
- Użytkownik
- Posty: 93
- Rejestracja: 6 maja 2009, o 19:17
- VIN:
- Lokalizacja: warszawa