Witam, jestem nowy na forum, mam nadzieje że moge liczyc na wasza fachowa pomoc...
A mianowicie...zmieniłem wahacz przedni prawy dolny, mialem kierownice mocno w lewo, potem bylem w zakladzie gdzie ustawili mi zbieznosc i kierownica jest moze bardzo delikatnie w prawo, ale naprawde delikatnie. Wydaje mi sie poza tym ze minimalnie sciaga w prawo (chociaz jak prubowalem jechac na srodku jezdni to niby prosto, ale mi sie wydaje ze delikatnie sciaga w prawo. Czlowiek ktory robil mi zbieznosc mowil ze moze wahacz delikatnie inny, chociaz kupilem Lemforder, jednak on mowi ze to nie wahacz ze znaczkiem MB, no i wtedy trzeba sruby regulacyjne...cos tam prubowal naciagac i ustawiac ta geometrie niby wachowiec, ale mowil ze jak sie da sruby to bedzie wszystko na perfekt! Pojechalem tez do MB na Romera na zbieznosc i geometrie, to tam zanim mi ustawili powiedzieli ze simerblocki do wymiany, wiec wyjechalem od nich szybko. Prosze powiedzcie mi czy sruby regulacyjne to koniecznosc zeby bylo wszystko super? No i dlaczego jak taki samochod (w203) wyjezdza z salonu nie ma takich srub i nie zawsze sa potrzebne? No i oczywiscie gdzie w warszawie lub okolicy ktos zrobi mi to fachowo i zetelnie? dz z gory za odp i pozdrawiam
[ Dodano: 2012-03-09, 23:03 ]
Proszę o jakieś rady...
GEOMETRIA I ZBIEŻNOŚĆ
Moderator: Dziki Mar
-
- Użytkownik
- Posty: 2
- Rejestracja: 9 mar 2012, o 20:59
- VIN:
- Lokalizacja: internet
GEOMETRIA I ZBIEŻNOŚĆ
Ostatnio zmieniony 9 mar 2012, o 22:00 przez wojtex80, łącznie zmieniany 1 raz.
- maurycyWWL
- VIP
- Posty: 135
- Rejestracja: 28 maja 2010, o 21:20
- VIN: WDB2032521F302262
- Lokalizacja: WWL