Przegrzane kolo

Moderator: Dziki Mar

ODPOWIEDZ
Jarkoov
Użytkownik
Posty: 16
Rejestracja: 31 lip 2018, o 22:29
VIN: WDB2030071A833922

Przegrzane kolo

Post autor: Jarkoov »

Po trasie dotykam zacisków w lewym kole przód i są bardzo gorące drugie koło normalne z tyłu też Czasem czuć smród z tego koła Może tłoczek nie odbija klocka nie drze Trudno na oko zobaczyć roznice
Co to może być ?
Awatar użytkownika
siwix
JuniorAdmin
Posty: 4584
Rejestracja: 26 paź 2014, o 18:38
VIN: WDB2032521F833745
Lokalizacja: Świdwin/ Buxtehude/Stade (DE)
Kontakt:

Re: Przegrzane kolo

Post autor: siwix »

Zacisk do regeneracji
:!: Nie pomagam przez pw-- pytania pozostaną bez odpowiedzi
S203 M272 2.5 V6
Regulamin Forum
Awatar użytkownika
Dziki Mar
Moderator
Posty: 4165
Rejestracja: 5 paź 2016, o 18:58
VIN: WDB2110891B355007

Re: Przegrzane kolo

Post autor: Dziki Mar »

Jarkoov pisze: 16 wrz 2018, o 09:35 Po trasie dotykam zacisków w lewym kole przód i są bardzo gorące drugie koło normalne z tyłu też Czasem czuć smród z tego koła Może tłoczek nie odbija klocka nie drze Trudno na oko zobaczyć roznice
Co to może być ?
Dodaj parę znaków interpunkcyjnych, bo nie wiadomo o co chodzi. Strasznie się to czyta.
Sprawdź to co powiedział Siwix.
W203 C200 M271 2005 Był :smutny:
W211 E320 CDI OM642 4Matic 2008 Jest :rotfl:
W245 B180 CDI (chip) OM640 2010 Jest :ok:

ALBUM

Regulamin Forum

Status VIP
polofix
VIP
Posty: 2133
Rejestracja: 6 lis 2014, o 17:05
VIN:
Lokalizacja: Turek/Dobra

Re: Przegrzane kolo

Post autor: polofix »

Siwix prawdę pisze. I robić od razu, dopóki nie przegrzałeś tarczy!
WDB2032451F248605
4JGAB72EXXA108366
WDDHF8HB5AA175853
lechita
VIP
Posty: 646
Rejestracja: 8 maja 2016, o 17:09
VIN: WDB2030071F447330
Lokalizacja: mazowieckie

Re: Przegrzane kolo

Post autor: lechita »

Często lepiej kupić używany zacisk niż regenerować. Jest jakiś powód, że tłok zatarł się (o ile niesprawny jest zacisk). Może cylinder stracił owal, albo tłok, może też być uszkodzona (zatarta), powierzchnia cylindra i wtedy nie warto się tym zajmować. A może z prowadnicami zacisku jest coś nie tak.
Największym wrogiem postępu nie jest błąd, lecz lenistwo.
Awatar użytkownika
siwix
JuniorAdmin
Posty: 4584
Rejestracja: 26 paź 2014, o 18:38
VIN: WDB2032521F833745
Lokalizacja: Świdwin/ Buxtehude/Stade (DE)
Kontakt:

Re: Przegrzane kolo

Post autor: siwix »

Używany też nie wiadomo w jakim jest stanie. Zacisk zdjąć wyjąć tłok i wszystko wiadomo. Najczęściej winna jest osłona gumowa mała dziurka i korozja tłoka gotowa. Nowy tłok, uszczelniacz i nowa osłona, wszystko oczyścić złożyć zalać świeży płyn i wio.
Z przednim zaciskiem robota przyjemna. Warto zerknąć też na drugi zacisk szczególnie kiedy płyn hamulcowy ma X lat.
:!: Nie pomagam przez pw-- pytania pozostaną bez odpowiedzi
S203 M272 2.5 V6
Regulamin Forum
maro112
VIP
Posty: 132
Rejestracja: 12 mar 2017, o 13:23
VIN: WDBRF52H97F917420

Re: Przegrzane kolo

Post autor: maro112 »

Tylko gdzie kupić zestaw do naprawy np do SportPakietu..
C230 2.5 v6 SportPakiet
WDB2030521F917420
Awatar użytkownika
Przybek
Moderator VIP
Posty: 3333
Rejestracja: 8 lis 2017, o 02:23
VIN: WDB2032081F659063
Lokalizacja: Łódź

Re: Przegrzane kolo

Post autor: Przybek »

maro112 pisze: 16 wrz 2018, o 16:46 Tylko gdzie kupić zestaw do naprawy np do SportPakietu..
Patrzysz na zacisk, tam masz nabita średnicę tarczy i średnicę tłoka zacisku i po rozmiarze tłoka dobierasz sobie zestaw np. autofren'a.
ODPOWIEDZ

Wróć do „Układ hamulcowy, ABS i ESP”