Ten kolor też oczywiście może być. Jest pochodną wymienionych przeze mnie. Chodziło mi o to, żeby nie dawać jakieś żarówy kolorowej do zwykłych zacisków. Co innego jak ktoś ma 4 tłoczkowe, te można wyeksponować :-Dbosky pisze:.iee pisze:Maluj na srebrno lub czarno, nie będzie się rzucało w oczy, a będzie schludnie wyglądało
Ja osobiście w celince mam w kolorze grafitowo-stalowym. I za pomalowaniem nie przemawiają tylko walory wizualne ale i użytkowe. Jak pomalujesz wrzuć fotkę.
Malowanie zacisków
Moderator: Dziki Mar
-
- Użytkownik
- Posty: 340
- Rejestracja: 5 lip 2011, o 23:27
- VIN:
- Lokalizacja: WLKP
'05 MB C180 Kompressor M271 Avantgarde. Jest komfortowo...
'03 Saab 9-3 SS 227KM/367Nm. Jest dobrze...
'03 Saab 9-3 SS 227KM/367Nm. Jest dobrze...
-
- Użytkownik
- Posty: 59
- Rejestracja: 30 kwie 2011, o 13:17
- VIN:
- Lokalizacja: węgorzewo
-
- Użytkownik
- Posty: 225
- Rejestracja: 11 gru 2010, o 12:16
- VIN:
- Lokalizacja: Łowicz
-
- Użytkownik
- Posty: 29
- Rejestracja: 22 lip 2011, o 23:17
- VIN:
- Lokalizacja: Warszawa
Podepnę się pod temat.
Właśnie się szykuję do pomalowania zacisków. Kolor nie ważne to indywidualna sprawa każdego, natomiast jak to zrobić?!
Ja chciałbym zdemontować wszystkie zaciski obróbka strumieniowa i dopiero farba może nawet podkład.
Pomocy potrzebuję w kwestii napełniania ponownie układu płynem hamulcowym, czy z tym są jakieś większe kłopoty?
Czy da się to zrobić domowym sposobem przelewowym, czy trzeba już do tego jakieś urządzenie i np. SD?
Bardzo proszę o merytoryczne podpowiedzi.
Właśnie się szykuję do pomalowania zacisków. Kolor nie ważne to indywidualna sprawa każdego, natomiast jak to zrobić?!
Ja chciałbym zdemontować wszystkie zaciski obróbka strumieniowa i dopiero farba może nawet podkład.
Pomocy potrzebuję w kwestii napełniania ponownie układu płynem hamulcowym, czy z tym są jakieś większe kłopoty?
Czy da się to zrobić domowym sposobem przelewowym, czy trzeba już do tego jakieś urządzenie i np. SD?
Bardzo proszę o merytoryczne podpowiedzi.
-
- VIP
- Posty: 1952
- Rejestracja: 29 sie 2010, o 10:09
- VIN:
- Lokalizacja: Trójmiasto
- abgutek
- VIP
- Posty: 163
- Rejestracja: 4 sie 2013, o 21:31
- VIN:
- Lokalizacja: BL
W czym jest problem w malowaniu czy odpowietrzaniu hamulców?Gdyniak pisze:kudłaty pisze: Bardzo proszę o merytoryczne podpowiedzi.
Nie bierz się za tą robotę...
Rozmawiałem z dwoma mechanikami na temat wymiany płynu i zapewniali mnie że bez problemu mogę to zrobić tradycyjną metodą samodzielnie.
C180k 2007 sedan automat
WDB2030461f916494
WDB2030461f916494
- loneraider
- Moderator VIP
- Posty: 3081
- Rejestracja: 23 sie 2009, o 18:03
- VIN:
- Lokalizacja: Sosnowiec
Jak się przygotujesz do przedsięwzięcia to nie będziesz miał problemów.
4 koziołki, 4 kapturki na przewody i do dzieła.
Niebezpieczne jest tylko to piaskowanie, musisz dokładnie zabezpieczyć newralgiczne miejsca zacisków.
Poza tym i tak wymieniłbym przy okazji prowadnice i zaopatrzył się w zestaw naprawczy zacisków.
4 koziołki, 4 kapturki na przewody i do dzieła.
Niebezpieczne jest tylko to piaskowanie, musisz dokładnie zabezpieczyć newralgiczne miejsca zacisków.
Poza tym i tak wymieniłbym przy okazji prowadnice i zaopatrzył się w zestaw naprawczy zacisków.
2030061A015 + 722.6 + 955 + 612 + 220 + 744U
kultowe historie:
W115/Taunus1.6/Volvo244/MazdaMX3
kultowe historie:
W115/Taunus1.6/Volvo244/MazdaMX3
-
- Użytkownik
- Posty: 29
- Rejestracja: 22 lip 2011, o 23:17
- VIN:
- Lokalizacja: Warszawa
Kapturki rozumiem żeby nałożyć na przewody zdjęte z zacisków i zabezpieczyć przed swobodnym wypływem płynu?!
Zabezpieczenie gładzi cylindrów, otworów gwintowanych i etc. przed piaskowaniem, rzecz oczywista.
Wiem, że pytania są laickie ale nie do końca jest tak że nie wiem co robić;-)
Zabezpieczenie gładzi cylindrów, otworów gwintowanych i etc. przed piaskowaniem, rzecz oczywista.
Wiem, że pytania są laickie ale nie do końca jest tak że nie wiem co robić;-)
Ostatnio zmieniony 15 wrz 2013, o 22:20 przez kudłaty, łącznie zmieniany 1 raz.
- loneraider
- Moderator VIP
- Posty: 3081
- Rejestracja: 23 sie 2009, o 18:03
- VIN:
- Lokalizacja: Sosnowiec
Będzie Ci łatwiej odpowietrzyćkudłaty pisze: zabezpieczyć przed swobodnym wypływem płynu?!
Jest urządzenie do wymiany płynu hamulcowego, świetnie radzi sobie z odpowietrzaniem, musiałbyś popytać czy ktoś zrobi Ci na miejscu.
2030061A015 + 722.6 + 955 + 612 + 220 + 744U
kultowe historie:
W115/Taunus1.6/Volvo244/MazdaMX3
kultowe historie:
W115/Taunus1.6/Volvo244/MazdaMX3
-
- VIP
- Posty: 91
- Rejestracja: 21 lut 2018, o 09:53
- VIN: WDB2032461F665703
Re: Malowanie zacisków
Jakby komuś brakowało pomysłu jak zabezpieczyć tłoczek i uszczelke przed malowaniem, to dzielę się swoim rozwiązaniem - użyłem foliowych kapci ochronnych.
Łatwo założyć i szczelnie chronią.
Łatwo założyć i szczelnie chronią.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
-
- VIP
- Posty: 212
- Rejestracja: 13 maja 2019, o 18:13
- VIN: WDB2030611A008098
- Lokalizacja: Śląsk
Re: Malowanie zacisków
Witam.
Czy farba musi być jakaś termiczna czy zwykła?
Czy farba musi być jakaś termiczna czy zwykła?
W202 C180 Classic 1.8 1997r - BYŁ
W211 E270 Avantgarde 2.7 2002r - BYŁ
W203 C240 Elegance 2.6 2001r - Obecnie
W211 E270 Avantgarde 2.7 2002r - BYŁ
W203 C240 Elegance 2.6 2001r - Obecnie
-
- VIP
- Posty: 91
- Rejestracja: 21 lut 2018, o 09:53
- VIN: WDB2032461F665703
Re: Malowanie zacisków
"Zwykła" czyli jaka?
Ja pomalowałem Motipem do zacisków. W sprayu.
Ja pomalowałem Motipem do zacisków. W sprayu.