Meniu pisze: ↑23 lut 2019, o 11:03
Weź nagrzej silnik potem zatrzymaj auto i zgaś. Odepnij czujnik temperatury, daj na zapłon i zobacz jaką temperature pokazuje. Pominno być na minimum i wiatrak powinien się uruchomić odrazu lub po odpaleniu silnika.
Wypadanie zapłonu wynika na 90% z LPG jak przed założeniem było ok.
Odczyt z diagnostyki dla czujnika temperatury powinien być w stopniach a nie w Voltach.
Witam . Nie jestem mechanikiem, skoro mi fachowiec mówi że mam błąd z odczytem z czujnika temperatury i twierdzi że maa odczyt na rzekomo - 240 V ... Mogę mu tylko wierzyć że tak jest . Temperatura na desce rozdzielczej była cały czas w normie 80 - 90 stopni . Odczyt z komputera silnika była 74 stopnie .
.Wymieniłem czujnik na nowy , temperatura na desce rozdzielczej taka sama jak poprzednio , diagnostyki silnika jeszcze nie zrobiłem , nie wiem jaki mam teraz odczyt z komputera .
Jeśli chodzi o LPG , przejechałem 85000tys na LPG w ciągu 2 lat nigdy nie wypadł mi zapłon przez LPG , mercedes w 203 silni M271 . 163KM .