ubywa płyn gdy jezdze bardziej dynamicznie

Moderator: Dziki Mar

ODPOWIEDZ
eminem
Użytkownik
Posty: 34
Rejestracja: 12 mar 2013, o 19:52
VIN:
Lokalizacja: poznań

ubywa płyn gdy jezdze bardziej dynamicznie

Post autor: eminem »

witam koledzy doradzcie mi co to moze oznaczać gdyż jezdze normalnie bez warjacji to plyn chlodniczy nie ubywa a gdy jezdze dynamicznie nie załujać mojego kompressroka to potrafi nawet poł litra płynu gdzieś wyrzucic.;/ i nie wiem gdzie szukać przyczyny
pakiet stylistyczny Brabus:) 195 koni jessst moc:D! WDB2030451A059140
sfx
Użytkownik
Posty: 330
Rejestracja: 25 mar 2012, o 20:25
VIN: WDB2030161A396647
Lokalizacja: Zamość

Post autor: sfx »

A jak z nagrzewaniem silnika?
VIN : WDB2030161A396647 | 270CDI | OM612
eminem
Użytkownik
Posty: 34
Rejestracja: 12 mar 2013, o 19:52
VIN:
Lokalizacja: poznań

Post autor: eminem »

yyy zauwazyłem tylko ze jak silnk osiagnie 100 stopnij to sie nie wlacza wentylator tak to jest na poziomie 80-90 także norma
pakiet stylistyczny Brabus:) 195 koni jessst moc:D! WDB2030451A059140
Awatar użytkownika
milupl
VIP
Posty: 304
Rejestracja: 31 mar 2012, o 19:07
VIN:
Lokalizacja: DWL, DLU

Post autor: milupl »

eminem pisze:potrafi nawet poł litra płynu gdzieś wyrzucic
Po ilu kilometrach, jakim czasie :?:
eminem pisze:i nie wiem gdzie szukać przyczyny
Sprawdź od spodu korek od wlewu oleju, czy przypadkiem nie robi ci się masło
Mercedes C200 Kompressor, 163 KM, 2001 rok, Sport Coupe, Pakiet stylistyczny AMG + LPG
WDB2037451A177220
eminem
Użytkownik
Posty: 34
Rejestracja: 12 mar 2013, o 19:52
VIN:
Lokalizacja: poznań

Post autor: eminem »

jutro koledzy zmierze mniej wiecej jak to jest czas dogrzania silnika do o 90 stopni ale mysle ze po przejechaniu juz 6-7 km i silnik osiaga wlasciwa temperature

[ Dodano: 2013-05-31, 12:00 ]
nie wiem czy ma to zwiazek z tym ubywaniem plynu ale moja C klassa przeszła lekki tuning w Brabusie w Niemczech tzn inna mapa i inne kolo na kompresorze ale nie wiem czy inne kołko jest załozone na pompie wody...dodam ze to robił poprzedni wlasciel w 2010 roku i mowił mi coś ze zimą ubywa ten płyn a gdy temperatura na dworze jest powyzej 5 stopni na plusie wszystko wraca do normy...noa ja zauwazyłem ze przy dynamiczniejszej jezdzie ten plyn ubywa jak sie jezdzi normalnie wszytko jest wporzadku
pakiet stylistyczny Brabus:) 195 koni jessst moc:D! WDB2030451A059140
sfx
Użytkownik
Posty: 330
Rejestracja: 25 mar 2012, o 20:25
VIN: WDB2030161A396647
Lokalizacja: Zamość

Post autor: sfx »

eminem pisze:noa ja zauwazyłem ze przy dynamiczniejszej jezdzie ten plyn ubywa jak sie jezdzi normalnie wszytko jest wporzadku
Ten objaw to trochę tak jakby układ był zapowietrzony.
VIN : WDB2030161A396647 | 270CDI | OM612
eminem
Użytkownik
Posty: 34
Rejestracja: 12 mar 2013, o 19:52
VIN:
Lokalizacja: poznań

Post autor: eminem »

hmm a jak go sie odpowietrza?? kurcze no wlasnie ost zauwazylem jak odkreciłem korek to jak by troszek sie ten plyn podniosł w zbiorniczku
pakiet stylistyczny Brabus:) 195 koni jessst moc:D! WDB2030451A059140
sfx
Użytkownik
Posty: 330
Rejestracja: 25 mar 2012, o 20:25
VIN: WDB2030161A396647
Lokalizacja: Zamość

Post autor: sfx »

hmm a jak go sie odpowietrza?? kurcze no wlasnie ost zauwazylem jak odkreciłem korek to jak by troszek sie ten plyn podniosł w zbiorniczku

Jest jeszcze taka najprostsza możliwość że masz korek do wymiany, ponieważ nie zasysa powietrza. Ja bym chyba od tego zaczął.
VIN : WDB2030161A396647 | 270CDI | OM612
eminem
Użytkownik
Posty: 34
Rejestracja: 12 mar 2013, o 19:52
VIN:
Lokalizacja: poznań

Post autor: eminem »

a wiec hmm 4-5 km 80 stopni okoł 5 min silnik chodzil od rozruchu...zjezdzałem z gorki za autem dosyc wolno spadla do okolo 75stopni wjechalem do miasta okolo 80 stopni temperatura na dworze okolo 18 stopni
pakiet stylistyczny Brabus:) 195 koni jessst moc:D! WDB2030451A059140
Gdyniak
VIP
Posty: 1952
Rejestracja: 29 sie 2010, o 10:09
VIN:
Lokalizacja: Trójmiasto

Post autor: Gdyniak »

Masz trzy możliwości:

- nieszczelny korek zbiornika wyrównawczego,
- nieszczelny układ chłodzenia (np. chłodnica),
- wywalona uszczelka pod głowicą.


Zacząłbym sprawdzać od tego pierwszego :wysmiewacz:
W203 OM612

"Gdyby nie internet, nie wiedziałbym, że na świecie jest tylu idiotów" Stanisław Lem
MateuszM
Użytkownik
Posty: 33
Rejestracja: 5 sie 2012, o 12:50
VIN:
Lokalizacja: Polska/Ldn

Post autor: MateuszM »

Zawsze zaczynaj od najtanszych czesci

W tym przypadku korek od zbiorniczka i zobacz co sie dzieje
c320,2001,niebieski,automat
ODPOWIEDZ

Wróć do „Układ chłodzenia”