ubywa płyn gdy jezdze bardziej dynamicznie
Moderator: Dziki Mar
-
- Użytkownik
- Posty: 34
- Rejestracja: 12 mar 2013, o 19:52
- VIN:
- Lokalizacja: poznań
ubywa płyn gdy jezdze bardziej dynamicznie
witam koledzy doradzcie mi co to moze oznaczać gdyż jezdze normalnie bez warjacji to plyn chlodniczy nie ubywa a gdy jezdze dynamicznie nie załujać mojego kompressroka to potrafi nawet poł litra płynu gdzieś wyrzucic.;/ i nie wiem gdzie szukać przyczyny
pakiet stylistyczny Brabus:) 195 koni jessst moc:D! WDB2030451A059140
-
- Użytkownik
- Posty: 330
- Rejestracja: 25 mar 2012, o 20:25
- VIN: WDB2030161A396647
- Lokalizacja: Zamość
-
- Użytkownik
- Posty: 34
- Rejestracja: 12 mar 2013, o 19:52
- VIN:
- Lokalizacja: poznań
- milupl
- VIP
- Posty: 304
- Rejestracja: 31 mar 2012, o 19:07
- VIN:
- Lokalizacja: DWL, DLU
Po ilu kilometrach, jakim czasieeminem pisze:potrafi nawet poł litra płynu gdzieś wyrzucic
Sprawdź od spodu korek od wlewu oleju, czy przypadkiem nie robi ci się masłoeminem pisze:i nie wiem gdzie szukać przyczyny
Mercedes C200 Kompressor, 163 KM, 2001 rok, Sport Coupe, Pakiet stylistyczny AMG + LPG
WDB2037451A177220
WDB2037451A177220
-
- Użytkownik
- Posty: 34
- Rejestracja: 12 mar 2013, o 19:52
- VIN:
- Lokalizacja: poznań
jutro koledzy zmierze mniej wiecej jak to jest czas dogrzania silnika do o 90 stopni ale mysle ze po przejechaniu juz 6-7 km i silnik osiaga wlasciwa temperature
[ Dodano: 2013-05-31, 12:00 ]
nie wiem czy ma to zwiazek z tym ubywaniem plynu ale moja C klassa przeszła lekki tuning w Brabusie w Niemczech tzn inna mapa i inne kolo na kompresorze ale nie wiem czy inne kołko jest załozone na pompie wody...dodam ze to robił poprzedni wlasciel w 2010 roku i mowił mi coś ze zimą ubywa ten płyn a gdy temperatura na dworze jest powyzej 5 stopni na plusie wszystko wraca do normy...noa ja zauwazyłem ze przy dynamiczniejszej jezdzie ten plyn ubywa jak sie jezdzi normalnie wszytko jest wporzadku
[ Dodano: 2013-05-31, 12:00 ]
nie wiem czy ma to zwiazek z tym ubywaniem plynu ale moja C klassa przeszła lekki tuning w Brabusie w Niemczech tzn inna mapa i inne kolo na kompresorze ale nie wiem czy inne kołko jest załozone na pompie wody...dodam ze to robił poprzedni wlasciel w 2010 roku i mowił mi coś ze zimą ubywa ten płyn a gdy temperatura na dworze jest powyzej 5 stopni na plusie wszystko wraca do normy...noa ja zauwazyłem ze przy dynamiczniejszej jezdzie ten plyn ubywa jak sie jezdzi normalnie wszytko jest wporzadku
pakiet stylistyczny Brabus:) 195 koni jessst moc:D! WDB2030451A059140
-
- Użytkownik
- Posty: 330
- Rejestracja: 25 mar 2012, o 20:25
- VIN: WDB2030161A396647
- Lokalizacja: Zamość
-
- Użytkownik
- Posty: 34
- Rejestracja: 12 mar 2013, o 19:52
- VIN:
- Lokalizacja: poznań
-
- Użytkownik
- Posty: 330
- Rejestracja: 25 mar 2012, o 20:25
- VIN: WDB2030161A396647
- Lokalizacja: Zamość
hmm a jak go sie odpowietrza?? kurcze no wlasnie ost zauwazylem jak odkreciłem korek to jak by troszek sie ten plyn podniosł w zbiorniczku
Jest jeszcze taka najprostsza możliwość że masz korek do wymiany, ponieważ nie zasysa powietrza. Ja bym chyba od tego zaczął.
VIN : WDB2030161A396647 | 270CDI | OM612
-
- Użytkownik
- Posty: 34
- Rejestracja: 12 mar 2013, o 19:52
- VIN:
- Lokalizacja: poznań
-
- VIP
- Posty: 1952
- Rejestracja: 29 sie 2010, o 10:09
- VIN:
- Lokalizacja: Trójmiasto