Explozja nagrzewnicy podczas napelniania co2
Moderator: Dziki Mar
-
- VIP
- Posty: 646
- Rejestracja: 8 maja 2016, o 17:09
- VIN: WDB2030071F447330
- Lokalizacja: mazowieckie
Re: Explozja nagrzewnicy podczas napelniania co2
Dziki Mar, dwa razy napisałeś, że pozycja kluczyka ,,1", włączony Rest i jest wykorzystywane ciepło resztkowe silnika.
Ja zatrzymuję się w trasie, wyłączam silnik, wyjmuję kluczyk (pozycja stacyjki ,,0"), włączam Rest (wtedy, kiedy jest zimno), idę np. na kawę, wracam i jest ciepło w środku. Przy sprawnym akumulatorze do 30 minut działa pompa obiegu wody.
Ja zatrzymuję się w trasie, wyłączam silnik, wyjmuję kluczyk (pozycja stacyjki ,,0"), włączam Rest (wtedy, kiedy jest zimno), idę np. na kawę, wracam i jest ciepło w środku. Przy sprawnym akumulatorze do 30 minut działa pompa obiegu wody.
Największym wrogiem postępu nie jest błąd, lecz lenistwo.
- Dziki Mar
- Moderator
- Posty: 4172
- Rejestracja: 5 paź 2016, o 18:58
- VIN: WDB2110891B355007
Re: Explozja nagrzewnicy podczas napelniania co2
No i? Jest napisane w instrukcji tej co wstawiłem, że pozycja 0 lub 1. Zmienię dla porządku.
W203 C200 M271 2005 Był
W211 E320 CDI OM642 4Matic 2008 Jest
W245 B180 CDI (chip) OM640 2010 Jest
ALBUM
Regulamin Forum
Status VIP
W211 E320 CDI OM642 4Matic 2008 Jest
W245 B180 CDI (chip) OM640 2010 Jest
ALBUM
Regulamin Forum
Status VIP
-
- VIP
- Posty: 646
- Rejestracja: 8 maja 2016, o 17:09
- VIN: WDB2030071F447330
- Lokalizacja: mazowieckie
Re: Explozja nagrzewnicy podczas napelniania co2
No i..., nie każdy zna angielski, a w polskim Twoim tekście jest napisane, że pozycja ,,1", dlatego o tym napisałem. Dla ścisłości.
Największym wrogiem postępu nie jest błąd, lecz lenistwo.
-
- Użytkownik
- Posty: 9
- Rejestracja: 1 sie 2017, o 19:24
- VIN: WDB2032451F095152
Re: Explozja nagrzewnicy podczas napelniania co2
Dziękuje wszystkim za włączenie się do tematu. W auto wpakowałem 2 lata temu 11tys i wydatków na razie mi wystarczy. Prawdopodobnie będę jeździł aż coś poważniejszego się stanie (Przebieg 220tys).
Postaram się opisać w przyszłości przy jakich ustawieniach, temperaturach zewnętrznych szyby odparowują i ile to czasu zajmuje. Prawdopodobnie opiszę to już w zimie. Może się to komuś przyda gdy będzie się zastanawiać czy dokładać kasę do klimy w starym w203, czy chce walczyć z zaparowanymi szybami z całkowicie niesprawną klimą.
Postaram się opisać w przyszłości przy jakich ustawieniach, temperaturach zewnętrznych szyby odparowują i ile to czasu zajmuje. Prawdopodobnie opiszę to już w zimie. Może się to komuś przyda gdy będzie się zastanawiać czy dokładać kasę do klimy w starym w203, czy chce walczyć z zaparowanymi szybami z całkowicie niesprawną klimą.
W203 2.0 kompresor 163 (skrzynia półautomatyczna) manualna z trzema pompami do zmiany biegów
-
- Użytkownik
- Posty: 2
- Rejestracja: 7 wrz 2020, o 12:49
- VIN: brak vin
Re: Explozja nagrzewnicy podczas napelniania co2
A czy ktoś wymieniał węża od klimatyzacji ? i czy ciężko się go wymienia ?
- siwix
- JuniorAdmin
- Posty: 4591
- Rejestracja: 26 paź 2014, o 18:38
- VIN: WDB2032521F833745
- Lokalizacja: Świdwin/ Buxtehude/Stade (DE)
- Kontakt:
Re: Explozja nagrzewnicy podczas napelniania co2
Dżasti
W czym??
Proszę zapoznaj się na początek z regulaminem forum bo tak wpadłeś z znikąd i z niczym!
W czym??
Proszę zapoznaj się na początek z regulaminem forum bo tak wpadłeś z znikąd i z niczym!
-
- Użytkownik
- Posty: 2
- Rejestracja: 7 wrz 2020, o 12:49
- VIN: brak vin
Re: Explozja nagrzewnicy podczas napelniania co2
wąż od klimy w w203. Szczerze mówiąc chciałam dodać nowego posta ale niestety nie moge się odnaleźć w tym forum, dlatego dopisałam pod postem innej osoby ( bo tu zobaczyłam gdzie napisać )
- siwix
- JuniorAdmin
- Posty: 4591
- Rejestracja: 26 paź 2014, o 18:38
- VIN: WDB2032521F833745
- Lokalizacja: Świdwin/ Buxtehude/Stade (DE)
- Kontakt:
Re: Explozja nagrzewnicy podczas napelniania co2
REGULAMIN przeczytaj i uzupełnij co trzeba.