kudłaty pisze: Dla potomnych pamiętajcie termostat musi być z dziurką i nie może być 100% szczelny kiedy jest zamknięty.
Dla potomnych - zawsze kupujcie termostaty oryginalne, nigdy nie róbcie druciarstwa w zamiennikach
Moderator: Dziki Mar
kudłaty pisze: Dla potomnych pamiętajcie termostat musi być z dziurką i nie może być 100% szczelny kiedy jest zamknięty.
Na I montaz robi Wahler, a firmy GATES ,BEHR to juz zamienniki a VERNET to juz zamiennik z niskiej półki.kudłaty pisze:Za ten termostat zapłaciłem tyle samo co zapłaciłbym za BEHR-a 180 zł.
Tak jak pisałem skusiłem się na GATES (części na I montaż) bo w tym miejscu BEHR-a akurat nie mieli, a że w środku było coś co normalnie kosztuje 130zł... skąd mogłem to wiedzieć.
wygląda na zapowietrzony układ chłodniczy. jak ciepło oddawane jest w kabinie ?kasia__2 pisze:witam.
Od pewnego czasu zauwazylam ze jest niski poziom plynu chlodniczego w moim c 270 cdi.znalazlam na forum juz podobny temat i zostal wymieniony korek wlewu plynu i termostat kupione w salonie merc.Niestety nadal jest ten sam problem plyn na goracym silnku "znika"po odkreceniu korka wraca do swojego poziomu okolo jeden cm ponizej max .nie ma oleju w plynie chlodnicym i odwrotnie ,auto nie kopci na siwo ma ta sama moc jak przed tym problemem .prosze o pomoc
Rozgrzej silnik, zgaś go, odkręć korek (tylko powoli, żeby się nie ochlapać) i odpal silnik. Jeżeli jest zapowietrzony układ, tak jak kolega MateuszM sugeruje, to powinien się odpowietrzyć.kasia__2 pisze:witam.
Od pewnego czasu zauwazylam ze jest niski poziom plynu chlodniczego w moim c 270 cdi.znalazlam na forum juz podobny temat i zostal wymieniony korek wlewu plynu i termostat kupione w salonie merc.Niestety nadal jest ten sam problem plyn na goracym silnku "znika"po odkreceniu korka wraca do swojego poziomu okolo jeden cm ponizej max .nie ma oleju w plynie chlodnicym i odwrotnie ,auto nie kopci na siwo ma ta sama moc jak przed tym problemem .prosze o pomoc
Nie znalazłem opisu ile dolewasz, czy osłony są mokre?kasia__2 pisze:witam.
Od pewnego czasu zauwazylam ze jest niski poziom plynu chlodniczego w moim c 270 cdi.znalazlam na forum juz podobny temat i zostal wymieniony korek wlewu plynu i termostat kupione w salonie merc.Niestety nadal jest ten sam problem plyn na goracym silnku "znika"po odkreceniu korka wraca do swojego poziomu okolo jeden cm ponizej max .nie ma oleju w plynie chlodnicym i odwrotnie ,auto nie kopci na siwo ma ta sama moc jak przed tym problemem .prosze o pomoc