Kolego pisaliśmy o tym,wystarczy poszukać Przywitać się trzeba w odpowiednim dzialemaxpalma pisze:Mam ten sam problem - COOLANT - Visit Workshop tylko w moim przypadku jest tak, że Po włączeniu zapłonu od razu włącza się wentylator, poziom płynu chłodnicy jest w normie - czy ktoś wie co może być tego przyczyną?
Błędy coolant check level i plyn do spryskiwaczy problem
Moderator: Dziki Mar
-
- Użytkownik
- Posty: 468
- Rejestracja: 25 paź 2009, o 11:56
- VIN:
- Lokalizacja: olsztyn
C 200 CDI 2004
-
- Użytkownik
- Posty: 11
- Rejestracja: 12 lip 2011, o 10:46
- VIN:
- Lokalizacja: Białka Tatrzańska
-
- Użytkownik
- Posty: 142
- Rejestracja: 6 mar 2009, o 21:52
- VIN:
- Lokalizacja: łódzkie
-
- Użytkownik
- Posty: 7
- Rejestracja: 26 cze 2011, o 23:17
- VIN:
- Lokalizacja: WLKP
Witam wszystkich
Jeżeli wasz samochód wysyła wam komunikat "COOLANT VISIT WORKSHOP" to możecie mieć problemy ze sterownikiem wentylatora, jednakże jeśli do tego diagnostyka wykaże że są jeszcze inne błędy związane np. z nie włączaniem się turbiny to powód usterki jest bardzo błachy - wystarczy wymienić bezpiecznik zasilający przy komputerze o natężeniu 7,5 Ampera. Zapewne w to nie uwieżycie, ale ja miałem taki przypadek a komunikat "coolant visit workshop" był najbardziej widoczną usterką a w sumie było ich pięć i wszystko usunęła wymiana bezpiecznika. Koszt naprawy z diagnostyką 150 PLN. Pozdrawiam.
[ Dodano: 2011-08-04, 12:33 ]
Witam ponownie
Jeżeli ktoś poszukuje samego sterownika wentylatora to mam taki na sprzedaż za kwotę 250 PLN + koszty przesyłki. Dane dotyczące sterownika:
ECL 400W 377685
Nr. 885.001.965
15.04.03 SW 7.0 HW: C6
Jest to sterownik do Mercedesa W 203 2.2 CDI
Możecie go zobaczyć na aukcji Allegro - oto adres:
http://allegro.pl/sterownik-wentylatora ... 27551.html
kontakt ze mną 509 287 817
Jeżeli wasz samochód wysyła wam komunikat "COOLANT VISIT WORKSHOP" to możecie mieć problemy ze sterownikiem wentylatora, jednakże jeśli do tego diagnostyka wykaże że są jeszcze inne błędy związane np. z nie włączaniem się turbiny to powód usterki jest bardzo błachy - wystarczy wymienić bezpiecznik zasilający przy komputerze o natężeniu 7,5 Ampera. Zapewne w to nie uwieżycie, ale ja miałem taki przypadek a komunikat "coolant visit workshop" był najbardziej widoczną usterką a w sumie było ich pięć i wszystko usunęła wymiana bezpiecznika. Koszt naprawy z diagnostyką 150 PLN. Pozdrawiam.
[ Dodano: 2011-08-04, 12:33 ]
Witam ponownie
Jeżeli ktoś poszukuje samego sterownika wentylatora to mam taki na sprzedaż za kwotę 250 PLN + koszty przesyłki. Dane dotyczące sterownika:
ECL 400W 377685
Nr. 885.001.965
15.04.03 SW 7.0 HW: C6
Jest to sterownik do Mercedesa W 203 2.2 CDI
Możecie go zobaczyć na aukcji Allegro - oto adres:
http://allegro.pl/sterownik-wentylatora ... 27551.html
kontakt ze mną 509 287 817
W 203 Sport Coupe Evolution 2,2 CDI 2003 150 km
- loneraider
- Moderator VIP
- Posty: 3081
- Rejestracja: 23 sie 2009, o 18:03
- VIN:
- Lokalizacja: Sosnowiec
-
- Użytkownik
- Posty: 7
- Rejestracja: 26 cze 2011, o 23:17
- VIN:
- Lokalizacja: WLKP
-
- Użytkownik
- Posty: 33
- Rejestracja: 12 wrz 2009, o 00:19
- VIN:
- Lokalizacja: Warszawa
Witam!
Witam,
Ja także miałem podobny problem z wyświetlanym komunikatem "Coolant visit workshop"
Okazało się iż palony był bezpiecznik w skrzynce bezpieczników w komorze silnika. ( pozycja bezpiecznika 54, bezpiecznik 7,5A )
Dodatkowymi objawami była utrata mocy, jakby nie działała turbina.
Na diagnostyce wywala na raz 5 lub sześć błędów bo ten bezpiecznik odpowiada za tyle podzespołów.
U mnie do wymiany był dogrzewacz odmy, duperela którą po zakupie można wymienić samodzielnie.
Mam nadzieję iż pomogłem w problemie niektórym z was.
Pozdrawiam.
Ja także miałem podobny problem z wyświetlanym komunikatem "Coolant visit workshop"
Okazało się iż palony był bezpiecznik w skrzynce bezpieczników w komorze silnika. ( pozycja bezpiecznika 54, bezpiecznik 7,5A )
Dodatkowymi objawami była utrata mocy, jakby nie działała turbina.
Na diagnostyce wywala na raz 5 lub sześć błędów bo ten bezpiecznik odpowiada za tyle podzespołów.
U mnie do wymiany był dogrzewacz odmy, duperela którą po zakupie można wymienić samodzielnie.
Mam nadzieję iż pomogłem w problemie niektórym z was.
Pozdrawiam.
Semper Fidelis
-
- VIP
- Posty: 25
- Rejestracja: 20 sie 2011, o 14:12
- VIN:
- Lokalizacja: Świnoujście
Nie będe zakładał kolejnego wątku o tym problemie, pozwolę się tu wcisnąć.
Mój problem polega na tym, że także ukazuje mi się komunikat COOLANT visit workshop, oddałem auto do serwisu, znaleźli uszkodzony przewód zasilający wentylator, prąd dochodził do niego ale jest konieczność wymiany wentylatora, był uszkodzony, Wymieniłem na nowy ale w dalszym ciągu się nie włącza. Ponadto temperatura silnika nie przekracza 70st.
Może mi ktoś wyjaśnić w czym jest problem?
Jeszcze jedno, nie mam nabitej klimy, czy ma to związek z tą usterką??
Pozdrawiam
Mój problem polega na tym, że także ukazuje mi się komunikat COOLANT visit workshop, oddałem auto do serwisu, znaleźli uszkodzony przewód zasilający wentylator, prąd dochodził do niego ale jest konieczność wymiany wentylatora, był uszkodzony, Wymieniłem na nowy ale w dalszym ciągu się nie włącza. Ponadto temperatura silnika nie przekracza 70st.
Może mi ktoś wyjaśnić w czym jest problem?
Jeszcze jedno, nie mam nabitej klimy, czy ma to związek z tą usterką??
Pozdrawiam
-
- VIP
- Posty: 1952
- Rejestracja: 29 sie 2010, o 10:09
- VIN:
- Lokalizacja: Trójmiasto
Tu akurat sprawa jest jasna - termostat do wymiany.giziu pisze:Ponadto temperatura silnika nie przekracza 70st.
A co serwis w którym naprawiałeś auto na to?giziu pisze:Wymieniłem na nowy ale w dalszym ciągu się nie włącza.
W203 OM612
"Gdyby nie internet, nie wiedziałbym, że na świecie jest tylu idiotów" Stanisław Lem
"Gdyby nie internet, nie wiedziałbym, że na świecie jest tylu idiotów" Stanisław Lem
-
- VIP
- Posty: 25
- Rejestracja: 20 sie 2011, o 14:12
- VIN:
- Lokalizacja: Świnoujście
-
- VIP
- Posty: 1952
- Rejestracja: 29 sie 2010, o 10:09
- VIN:
- Lokalizacja: Trójmiasto
-
- VIP
- Posty: 25
- Rejestracja: 20 sie 2011, o 14:12
- VIN:
- Lokalizacja: Świnoujście
-
- Użytkownik
- Posty: 468
- Rejestracja: 25 paź 2009, o 11:56
- VIN:
- Lokalizacja: olsztyn
- taczar
- VIP
- Posty: 1333
- Rejestracja: 17 lip 2010, o 09:41
- VIN: WDB2030461F706379
- Lokalizacja: podlaskie
Wymieniłem przy 125kkm - bo było mi zimno, temperatura cieczy chłodzącej osiągała zaledwie 60 stopni. Po wymianie jest około 85 stopni - i ciepło...Gdyniak pisze:giziu pisze:czy to możliwe żeby po 140tyś km przebiegu padł termostat?
Możliwe.
WDB2030461F706379
MB. C180 Kompressor "ELEGANCE" (143KM) 2005r.
MB. C180 Kompressor "ELEGANCE" (143KM) 2005r.
-
- VIP
- Posty: 25
- Rejestracja: 20 sie 2011, o 14:12
- VIN:
- Lokalizacja: Świnoujście
Ciepełko to mi wieje z kratek,ale coś mi się wydaje że wymiana termostatu mnie nie ominie.taczar pisze:Wymieniłem przy 125kkm - bo było mi zimno, temperatura cieczy chłodzącej osiągała zaledwie 60 stopni. Po wymianie jest około 85 stopni - i ciepło...Gdyniak pisze:giziu pisze:czy to możliwe żeby po 140tyś km przebiegu padł termostat?
Możliwe.