Problem z wyskakującą jedynką - Proszę o pomoc
Moderator: Dziki Mar
- Zwierz
- Użytkownik
- Posty: 4
- Rejestracja: 2 lip 2008, o 09:24
- VIN:
- Lokalizacja: Gdynia
Problem z wyskakującą jedynką - Proszę o pomoc
Witam serdecznie!
Chciałem zaciągnąć języka, bo może ktoś się spotkał w swoim MB z taką usterką.
Mam C 270CDI mb z manualną skrzynią biegów. Problem polega na tym, że gdy wrzucam jedynkę stojąć (np naświatłach), to przy starcie (po około 2-3s) wyskakuje do pozycji neutralnej. Dzieje się tak w 7 przypadkach na 10.
Problem się nie pojawia, gdy wrzucę jedynkę gdy się poruszam. Wystarczy, żeby koła ledwo się obracały i gdy wrzucę jedynkę (np dojeżdżając do świateł) to na 100% nie wyskoczy...
Podejrzewam, że to może być spowodowane zużytym sprzęgłem, bo wogóle jakoś dziwnie ciężko chodzi. Ale pewności nie mam, bo ktoś mi mówił, że to może być problem z synchronizacją w skrzyni...
Jeżeli ktoś spotkał się z takim problemem, to proszę o podpowiedź, bo nie chce jechać do mechanika z informacją "coś nie działą, nie wiem co..."
Kasują wtedy x2, jak widzą, że trafili na jelenia co się nie zna
Chciałem zaciągnąć języka, bo może ktoś się spotkał w swoim MB z taką usterką.
Mam C 270CDI mb z manualną skrzynią biegów. Problem polega na tym, że gdy wrzucam jedynkę stojąć (np naświatłach), to przy starcie (po około 2-3s) wyskakuje do pozycji neutralnej. Dzieje się tak w 7 przypadkach na 10.
Problem się nie pojawia, gdy wrzucę jedynkę gdy się poruszam. Wystarczy, żeby koła ledwo się obracały i gdy wrzucę jedynkę (np dojeżdżając do świateł) to na 100% nie wyskoczy...
Podejrzewam, że to może być spowodowane zużytym sprzęgłem, bo wogóle jakoś dziwnie ciężko chodzi. Ale pewności nie mam, bo ktoś mi mówił, że to może być problem z synchronizacją w skrzyni...
Jeżeli ktoś spotkał się z takim problemem, to proszę o podpowiedź, bo nie chce jechać do mechanika z informacją "coś nie działą, nie wiem co..."
Kasują wtedy x2, jak widzą, że trafili na jelenia co się nie zna
C 270CDI - w203... KM
- Artur_art
- VIP
- Posty: 979
- Rejestracja: 4 lis 2007, o 17:37
- VIN:
- Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki
Poszukaj na forum
Wyskakująca jedynka to mały minusek MB
Proponuję ja przytrzymywać i nie wnikać
Wyskakująca jedynka to mały minusek MB
Proponuję ja przytrzymywać i nie wnikać
Ostatnio zmieniony 10 lip 2008, o 20:44 przez Artur_art, łącznie zmieniany 1 raz.
C220CDI 2004r
album_personal.php?user_id=53
album_personal.php?user_id=53
- Zwierz
- Użytkownik
- Posty: 4
- Rejestracja: 2 lip 2008, o 09:24
- VIN:
- Lokalizacja: Gdynia
no dzięki...
poszukałem, a tam żadnych konkretów... Jeden koleś mówi drugiemu, żeby nie żałował kasy na naprawe...
takie informacje to ja sam sobie mogę przekazać!
mi chodzi o jakieś konkretne informacje: czy to są luzy na zamku, czy wodziki trzeba wyregulować, czy faktycznie sprzęgło się juz kończy...
konkretniej panowie...
poszukałem, a tam żadnych konkretów... Jeden koleś mówi drugiemu, żeby nie żałował kasy na naprawe...
takie informacje to ja sam sobie mogę przekazać!
mi chodzi o jakieś konkretne informacje: czy to są luzy na zamku, czy wodziki trzeba wyregulować, czy faktycznie sprzęgło się juz kończy...
konkretniej panowie...
Ostatnio zmieniony 10 lip 2008, o 20:44 przez Zwierz, łącznie zmieniany 1 raz.
C 270CDI - w203... KM
- zablockm
- VIP
- Posty: 375
- Rejestracja: 13 maja 2008, o 10:35
- VIN:
- Lokalizacja: Warszawa / Otwock
witam
ja mam podobny problem
i generalnie w 270 cdi z początkowego okresu produkcji w manualu (tak jak mój)
była to wada fabryczna wybieraka ( tzn. mechanizmu lewarka)
niestety akcja serwisowa mnie ominęła
przymierzam sie do zakupu tego wybieraka - koszt w serwisie ok. 1200 zeta
nie ma reperaturek mechanizmu. tylko cały mechanizm.
u mnie są już spore luzy na samym drążku, patyku od zmiany biegów
nawiązując do tematu
sprzęgło wymieniałem , koszta tez nie małe - komplet tarcza i docisk ca. 1300 zeta ( firmy LUK) , poza tym bicie na kole dwumasowym ! . załamałem sie jak usłyszałem ile nowe
na szczęście trafiłem na idealną używke (fart!!!)
aha. u mnie jeszcze jest jeden problem 506 nm. momentu
niestety robi swoje jesli chodzi o skrzynie biegów , przynajmniej u mnie (szybka zmiana biegów, czasem na swiatłach strzał ze sprzęgła, hi,hi)
podsumowując
nigdy więcej mb w manualu!!!!
(fakt ze mój chodzi bardzo dobrze jesli chodzi o przyśpieszenie i spalanie tez fajnie małe)
pozdr i łącze się w bólu z kolegą Zwierz (
ja mam podobny problem
i generalnie w 270 cdi z początkowego okresu produkcji w manualu (tak jak mój)
była to wada fabryczna wybieraka ( tzn. mechanizmu lewarka)
niestety akcja serwisowa mnie ominęła
przymierzam sie do zakupu tego wybieraka - koszt w serwisie ok. 1200 zeta
nie ma reperaturek mechanizmu. tylko cały mechanizm.
u mnie są już spore luzy na samym drążku, patyku od zmiany biegów
nawiązując do tematu
sprzęgło wymieniałem , koszta tez nie małe - komplet tarcza i docisk ca. 1300 zeta ( firmy LUK) , poza tym bicie na kole dwumasowym ! . załamałem sie jak usłyszałem ile nowe
na szczęście trafiłem na idealną używke (fart!!!)
aha. u mnie jeszcze jest jeden problem 506 nm. momentu
niestety robi swoje jesli chodzi o skrzynie biegów , przynajmniej u mnie (szybka zmiana biegów, czasem na swiatłach strzał ze sprzęgła, hi,hi)
podsumowując
nigdy więcej mb w manualu!!!!
(fakt ze mój chodzi bardzo dobrze jesli chodzi o przyśpieszenie i spalanie tez fajnie małe)
pozdr i łącze się w bólu z kolegą Zwierz (
C270 - 2001 - 212 KM/506 Nm - EX
C320 - 2000 - 218 KM - ELEGANCE - EX
Oferuję najnowsze mapy do systemów nawigacji dla MB i nie tylko. STAR DIAGNOSIS Zapraszam. Tel. 535-708-888
C320 - 2000 - 218 KM - ELEGANCE - EX
Oferuję najnowsze mapy do systemów nawigacji dla MB i nie tylko. STAR DIAGNOSIS Zapraszam. Tel. 535-708-888
- Zwierz
- Użytkownik
- Posty: 4
- Rejestracja: 2 lip 2008, o 09:24
- VIN:
- Lokalizacja: Gdynia
uuuu... to mnie trochę wystraszyłeś, drogi kolego
miałem nadzieję, że to bardziej sprawa regulacji
no, ale z tego wynika, że jak się za to zabrać, to mogą się posypać koszty...
na razie metoda wrzucania jedynki, dopółki jeszcze się toczę się sprawdza, ale prędzej, czy później będę się starał coś z tym zrobić.
dzięki za opinię
pzdr
miałem nadzieję, że to bardziej sprawa regulacji
no, ale z tego wynika, że jak się za to zabrać, to mogą się posypać koszty...
na razie metoda wrzucania jedynki, dopółki jeszcze się toczę się sprawdza, ale prędzej, czy później będę się starał coś z tym zrobić.
dzięki za opinię
pzdr
C 270CDI - w203... KM
- kdzieciolowski
- VIP
- Posty: 63
- Rejestracja: 26 sty 2008, o 11:09
- VIN:
- Lokalizacja: szczecin
Oj panowie z tą jedynka to ja pisałem na forum jakieśm 3-4 miesiące, rady byly różne to Merc tak ma , to przytrzymaj, to sobie odpuśc, to pewnie regulacja itd.Powiem krótko , że jazda z wyskakujacą jedynką to porażka w takim aucie.U mnie w Szcecinie pojechałem do Zientary i mam zrobio.Pozdrawiamne i teraz czuje, że jeżdże.Koszt całkowity 2400 zł , wymienione kola zębate 1 i 2 biegu, oraz synchronizatory 1 i 2 biegu , oczywiscie olej i uszczelninia.Wszystko chodzi jak masełko
W203 C220 CDI
2003 r
2003 r
-
- Użytkownik
- Posty: 76
- Rejestracja: 13 sty 2009, o 17:17
- VIN:
- Lokalizacja: cieszyn
wyskakujaca jedynka
byłem u gości i stwierdzili ze to początek nic groznego do wymiany przesuwka 150 zł
-
- Użytkownik
- Posty: 185
- Rejestracja: 2 kwie 2009, o 22:49
- VIN:
- Lokalizacja: Łódź
- rammzes
- Użytkownik
- Posty: 10
- Rejestracja: 30 lip 2009, o 16:46
- VIN:
- Lokalizacja: Kielce
- V126
- VIP
- Posty: 6785
- Rejestracja: 23 lis 2008, o 20:46
- VIN:
- Lokalizacja: Lublin
- jjanicki
- VIP
- Posty: 780
- Rejestracja: 3 lip 2009, o 23:59
- VIN: WDD2122251A291175
- Lokalizacja: Szczecin, PL
Dobry fachowiec i nie ASO to max 3000pln w 99% przypadków uszkodzeń automatów...akism pisze:gdyby to był automat mógłbyś wycelować nawet 10tys...
Przy kapitalnym i naprawdę rzetelnym remoncie skrzyni - max 6000pln
W 6-biegowych manualach kwoty są niewiele niższe
Because people who are crazy enough to think they can change the world are the ones who do. - S. Jobs
201122, Perlmuttgrau - EX
202188, Schwarz - EX
203216 Cubanitsilver - EX
203708, Tanzanitblau
212225, Obsidianschwartz
201122, Perlmuttgrau - EX
202188, Schwarz - EX
203216 Cubanitsilver - EX
203708, Tanzanitblau
212225, Obsidianschwartz
- V126
- VIP
- Posty: 6785
- Rejestracja: 23 lis 2008, o 20:46
- VIN:
- Lokalizacja: Lublin
- rammzes
- Użytkownik
- Posty: 10
- Rejestracja: 30 lip 2009, o 16:46
- VIN:
- Lokalizacja: Kielce
- V126
- VIP
- Posty: 6785
- Rejestracja: 23 lis 2008, o 20:46
- VIN:
- Lokalizacja: Lublin
- kdzieciolowski
- VIP
- Posty: 63
- Rejestracja: 26 sty 2008, o 11:09
- VIN:
- Lokalizacja: szczecin
Widze ,że kazdy uczepił sie wysokiej sumy za naprawę.ale to nie jest tak .Większość pisze o deklu ,ale to żadsza usterka.Ja pisałem o kosztach naprawy przy wymianie części i koszt tych cześi w/g faktury była taka koło zebate oryginał 1 biegu 250 koło 2 biegu 250 synchronizator 1 i 2 biegu 280 przesuwka blokady 1 i 2 biegu 170 do tego olej uszczeclniacze no i robota 1150 zł oczywi.ście z wyjęciem i wlożeniem. a chce Wam powiedzieć ,żeby wymienic te elementy o których pisze to trzeba rozebrać prawie całą skrzynie .Powtarzam że skrzynia chodzi beż zarzutu i warto było wydać taka kase żeby wszystko chodziło ok Pozdrawiam
W203 C220 CDI
2003 r
2003 r