Tylko ,że na tej fikcji można zarobić również jak na sprzedaży jak np. DPF itp.Gdyniak pisze:Ekologia to fikcja pamiętaj, że liczy się sprzedaż
Mixol do baku??
Moderator: Dziki Mar
-
- Użytkownik
- Posty: 398
- Rejestracja: 26 lis 2009, o 12:38
- VIN:
- Lokalizacja: Mrągowo
Byłem przeciwny .Moderator loneraider zablokował możliwość dalszej mej wypowiedzi na forum bo byłem przeciwko antysemityzmowi mrbraindeath-a usuwają mój temat tuszując wszystko. Dla zainteresowanych mam orginalną treść .
-
- Użytkownik
- Posty: 340
- Rejestracja: 5 lip 2011, o 23:27
- VIN:
- Lokalizacja: WLKP
To ci powiem, że 200 tysięcy to nie przejedzie. Zobacz co się dzieje z silnikami 1.4 TFSI, ile tego jest na sprzedaż ale nikt tego nie chce brać, więc masz problem z odsprzedażą. W przeciwieństwie do starych TDI albo wolnossących benzyn lub starych 1.8T.Dziadek pisze:sfx pisze:Ostatnio miałem okazję przejechać się na dystansie 200 km VW Polo TSI 105KM i byłem wręcz szokowany jego osiągami jak na silniczek 1.2 .Fakt ciekawe w jakim stanie technicznym będzie jednostka po 200 tyś /km ,ale czy to ma jakiś znaczenie dla nowego właściciela?-Trend idzie w kierunku tworzenia aut do jedno razowego użytku nie zważając na problemy jakie będzie miał konsument z rynku wtórnego.
'05 MB C180 Kompressor M271 Avantgarde. Jest komfortowo...
'03 Saab 9-3 SS 227KM/367Nm. Jest dobrze...
'03 Saab 9-3 SS 227KM/367Nm. Jest dobrze...
-
- Użytkownik
- Posty: 226
- Rejestracja: 14 cze 2018, o 08:17
- VIN: WDB2032161F622586
- Lokalizacja: Zach.pom. I Berlin
Re:
Od kiedy w tamtych czasach był mixol dostępny?
Wtedy był albo olej Lux do 2T albo Olej superol do 4T. Więcej oleju do silników nie było za czasów syrenki i wartburga o WSK nie wspomnę
W203 2004r 270cdi automat, avangarde 170 Łosi i kierowca
W201 1987r 200 etylina automat
W201 1987r 200 etylina automat
-
- VIP
- Posty: 2135
- Rejestracja: 6 lis 2014, o 17:05
- VIN:
- Lokalizacja: Turek/Dobra
Re: Mixol do baku??
4T jeździły też na lux/luksie. Do bardzo starych silników był przewidziany nawet w instrukcji. Np motory Junak, stare ciągniki itp.
Kiedyś po spuszczeniem oleju w jakieś maszynie obowiązkowe było zalanie olejem wrzecionowym w celu wypłukania silnika. Po takim zabiegu dopiero nowy olej.
I takie oto były oleje.
Kiedyś po spuszczeniem oleju w jakieś maszynie obowiązkowe było zalanie olejem wrzecionowym w celu wypłukania silnika. Po takim zabiegu dopiero nowy olej.
I takie oto były oleje.
WDB2032451F248605
4JGAB72EXXA108366
WDDHF8HB5AA175853
4JGAB72EXXA108366
WDDHF8HB5AA175853