Muszę Cie zmartwić ,ale Mixol s to ten sam olej!!! o specyfikacji TB/TA jedyna zmiana to opakowaniejjanicki pisze:Mixol bdb rozpuszcza się w każdym paliwie i poprawia smarowanie układu, a co więcej, ma właściwości myjące. To nie ten sam mixol, który był dostępny w latach świetności syrenek i wartburgów czy trabantów
[ Dodano: 2013-02-10, 06:00 ]
To wsystko wyjaśnia .Tylko zastanawia mnie po czym stwierdziłeś ,że to właśnie Mixol był uzdrowicielem Twoich wtrysków...... ???-mało przekonujące....jjanicki pisze:Tymczasem sam należę do tych osób, które dodawały Mixol do ropy (póki co w tradycyjnym dieslu, a nie CDI) i zawsze wyszło to na zdrowie układowi
[ Dodano: 2013-02-10, 06:03 ]
Ma ,ale jakie? .Używłeś kiedyś tego oleju ?jjanicki pisze:ma właściwości myjące
[ Dodano: 2013-02-10, 06:18 ]
Proszę o konkretny dowód?(badania laboratoryjne,itp) .Czemu w takim razie jeżeli Mixol czy inny olej 2T ma takie miarodajne kożyści nie jest zalecany przez choćby jednego producenta? ....Przypomina mi to bajki jakie miały miejsce przy magnetyzerach gdzie juz dawno obalono tezę ich skuteczności ,a mimo wszystko wiele osób dalej daje się nabierać....Producenci wydają miliony na udoskonalenie osprzętu jednostek napędowych ,a tu wystarczy wlać magiczny środek na wszystko za 10złjjanicki pisze:Obecnie ON pozbawiony jest w znacznym stopniu siarki, przez co, wraz z dodawaniem zimowych uszlachetniaczy, jest dużo suchszy. Dodatek mixolu tę wadę eliminuje.
[ Dodano: 2013-02-10, 06:19 ]
Prosze o dowody....jjanicki pisze:Układ wtryskowy jest dzięki mixolowi oczyszczany
[ Dodano: 2013-02-10, 06:21 ]
Masz rację biorąc pod uwagę wszystkie dowody podparte badaniami ....jjanicki pisze:Nie chce mi się rozpisywać kolejny raz o korzyściach z korzystania z mixolu, bo to bez sensu
[ Dodano: 2013-02-10, 06:25 ]
Każde doświadczenie które przynosi tak wielkie kozyści musi być przelane na papier choćby ze względu na podanie jej do publicznej wiadomości ,a mimo wielu checi nie znalazłem nic co jest podparte naukowymi doświadczeniami ,testami...itpjjanicki pisze:Papier to jedno, doświadczenie to drugie.
Tym bardziej gdyby np.Orlen Oil dowiedział się jaki ma magiczny środek (może czas ich oświecić który zwiększa zywotność układów wtryskowych w nowoczesnych dieslach odrazu by z tego skorzystał i przeprowadził kampanię reklamową czy choćby umeścił jego kożyści na butelce oleju dla zwiększenia jego sprzedaży ,a np. firma BOSCH przestała by marnować milony euro na testy i wykupiła by większościowy asortyment przewidziany na dany rynek ,czy nawet stworzyłaby produkt pod własną nazwą/marką
[ Dodano: 2013-02-10, 06:47 ]
Moim zdanie lepszym rozwiązaniem dla zwiekszenia żywotności układu wtryskowego jest płukanie okresowe zbiorników pliwa co zapobiega powstawaniu szlamów ,korzystanie z sprawdzonych i markowych stacji paliw nie sugerując sie tylko ich ceną,korzystanie z markowych (często drogich) filtrów paliwa i ich regularna wymiana niż dodawanie Mixola dla którego nie ma wiarygodnych testów,badań ,a tylko same przypuszczenia niczym nie podparte .....chyba ,że słabo szukałem to proszę o wiarygodne dane z akredytowanych ...dziękuje
[ Dodano: 2013-02-10, 07:21 ]
To nie wiesz? przeciesz Mixol itp potrafi smarować tak bardzo dokładny i precyzyjny układ wtryskowy CDI itp ,że nawet projektant i producent są onieśmieleni wraz z warsztatami do ich regeneracji jego magiczną zawartością do tego stopnia ,że przestali je udoskonalać ,a już sam sobie odp.co dopiero potrafi olej 2T z silnikiem.Podobno regeneruje usczelkę pod głowicą i głowica mimo 300 tyś przebiegu jest gładka jak pupa niemowlęcia,aż strach pomysleć co by ten olej dokonał gdyby do 2.2 CDI wlać 6,5L oleju 2T zamiast 4T.Analogicznie pewnie zwiększa moc silnika ,zmniejsza spalanie,regeneruje katalizator ,a problemy z DPF-em to już daleka przeszłość o której dalej nie wiedżą inżynierowie z -co za ciemnota . Dlatego nie wieszmy nikomu tylko Mixolowi bo to jedyny środek który nie został przebadany pod względem jego skuteczności w 4T,a już udowodniono mu wręcz doskonałe właściwości czyszczące i regenerujące do tego stopnia ,że w silnikach 2T to główny winowajca zapychania się tłumika ,a na dodatek tworzy taką warstwę nagaru,że zaciera jednostkę i przez doskonałe spalanie jak wielu przekonuje zostawia biało-niebieską chmurę za sobą .Jednak nie ma się czemu dziwić skoro on tak naprawdę nie jest do 2T tylko do czysczenia wtrysków ,a wszelkie zapewnienia producenta i właściwości fizyko-chemiczne przebadane w laboratorium proszę brać jako jedno wielkie kłamstwo bo są fachowcy którzy już na tzw.ucho i dotyk są wstanie docenić jego super właściwości i do tego nie potreba nic opisywać na papierze wystarczy wiara w własny słuch ,wzrok i umiejętności związane z uchyleniem maski by wszelkim nie dowiarkom zatkać usta na zawsze .V126 pisze:ak się zastanawiam jeszcze jak olej do dwusuwów wpływa na temperaturę spalania, zawory i ich gniazda
Zastanawia mnie co ten olej może zrobić z moimi frytkami ?-pewnie to czego się nie spodziewam -czyli wszystko