M111 + falowanie + wypadanie od 1 do 4 + brak mocy + .......
Moderator: Dziki Mar
- Przybek
- Moderator VIP
- Posty: 3361
- Rejestracja: 8 lis 2017, o 02:23
- VIN: WDB2032081F659063
- Lokalizacja: Łódź
Re: M111 + falowanie + wypadanie od 1 do 4 + brak mocy + .......
W sumie jakbyś napisał o znikającym płynie to nie trzeba by było mierzyć kompresji tylko wystarczyłby test na obecność CO w płynie. A tak na marginesie to jak uszczelkę szlak trafia przy montażu to nie jest wina producenta tylko operatora - wystarczy odrobina syfu na bloku lub głowicy albo nieumiejętne rozpakowywanie uszczelki (ewentualnie uszkodzenie transportowe - zawsze trzeba dokładnie oglądać czy nie ma zagnieceń).
-
- VIP
- Posty: 2135
- Rejestracja: 6 lis 2014, o 17:05
- VIN:
- Lokalizacja: Turek/Dobra
Re: M111 + falowanie + wypadanie od 1 do 4 + brak mocy + .......
Przybek, ja to robiłem w super sterylnych warunkach. Wszystko wyczyszczone, wymyte, nie śpieszyłem się, w końcu chciałem jeździć, robota dla siebie. Uszczelka pękła wokół pierścienia w miejscu zagięcia na długości około 5cm.
Rozrząd 5* wyciągnięcia, także zostawiam. Zamawiam uszczelki, głowica do sprawdzenia czy prosta i montaż.
Rozrząd 5* wyciągnięcia, także zostawiam. Zamawiam uszczelki, głowica do sprawdzenia czy prosta i montaż.
WDB2032451F248605
4JGAB72EXXA108366
WDDHF8HB5AA175853
4JGAB72EXXA108366
WDDHF8HB5AA175853
- Przybek
- Moderator VIP
- Posty: 3361
- Rejestracja: 8 lis 2017, o 02:23
- VIN: WDB2032081F659063
- Lokalizacja: Łódź
Re: M111 + falowanie + wypadanie od 1 do 4 + brak mocy + .......
Daj zdjęcie uszkodzenia i ten sam fragment ze zdrowej części uszczelki. Jak masz czym to sprawdź płaszczyznę bloku na wszelki wypadek.
-
- VIP
- Posty: 2135
- Rejestracja: 6 lis 2014, o 17:05
- VIN:
- Lokalizacja: Turek/Dobra
Re: M111 + falowanie + wypadanie od 1 do 4 + brak mocy + .......
https://zapodaj.net/a6847a2f22934.jpg.html
Głowica będzie zabielona. Nie wiem co ze śrubami. Nowe mają 102mm te moje mają 103,5mm. Mam jeszcze szpilki od OM646. Łby są na nasadkę torx, a nie na klucz trzpieniowy imają mniej niż 103mm
Głowica będzie zabielona. Nie wiem co ze śrubami. Nowe mają 102mm te moje mają 103,5mm. Mam jeszcze szpilki od OM646. Łby są na nasadkę torx, a nie na klucz trzpieniowy imają mniej niż 103mm
WDB2032451F248605
4JGAB72EXXA108366
WDDHF8HB5AA175853
4JGAB72EXXA108366
WDDHF8HB5AA175853
-
- VIP
- Posty: 2135
- Rejestracja: 6 lis 2014, o 17:05
- VIN:
- Lokalizacja: Turek/Dobra
Re: M111 + falowanie + wypadanie od 1 do 4 + brak mocy + .......
Nie dawało mi spokoju i znalazłem starą uszczelkę od w202. Kupiłem ten samochód w 2008r, pojeździłem niecałe 2 lata i walnęła uszczelka. Po rozebraniu widać było, że to już druga uszczelka, też elring. Dokładnie to samo pęknięcie na pierścieniu uszczelniającym, tylko na cylindrze nr4. Uważam, że coś jest nie tak z tymi uszczelkami. Oryginał elring też długo nie wytrzymuje, bo zaczyna cieknąć olej na zewnątrz. Wtedy do w202 założyłem reinz , jeździłem jeszcze z 5 lat i nic się nie działo, sprzedałem samochód koledze z forum wyjął silnik i włożył do swojej budy i jeździ do dziś.
WDB2032451F248605
4JGAB72EXXA108366
WDDHF8HB5AA175853
4JGAB72EXXA108366
WDDHF8HB5AA175853
- Przybek
- Moderator VIP
- Posty: 3361
- Rejestracja: 8 lis 2017, o 02:23
- VIN: WDB2032081F659063
- Lokalizacja: Łódź
Re: M111 + falowanie + wypadanie od 1 do 4 + brak mocy + .......
Takie pęknięcie widzę pierwszy raz. Śruby daj nowe.
-
- VIP
- Posty: 2135
- Rejestracja: 6 lis 2014, o 17:05
- VIN:
- Lokalizacja: Turek/Dobra
Re: M111 + falowanie + wypadanie od 1 do 4 + brak mocy + .......
Uszczelka pójdzie Glaser, szpilki nowe reinz. Jutro jak będzie czas, wstawię foto z tą uszczelką od w202.
WDB2032451F248605
4JGAB72EXXA108366
WDDHF8HB5AA175853
4JGAB72EXXA108366
WDDHF8HB5AA175853