c240 2.6 M112
Moderator: Dziki Mar
- Przybek
- Moderator VIP
- Posty: 3333
- Rejestracja: 8 lis 2017, o 02:23
- VIN: WDB2032081F659063
- Lokalizacja: Łódź
Re: c240 2.6 M112
Tak się dzieje jak się zmienia olej wg wskazań kompa pokładowego (co 25K) albo jeszcze rzadziej. Tych 2 śrub brakowało w tym miejscu co ciekło? Sprawdź czy gwinty nie są uszkodzone, ewentualna naprawa i poskładać prawidłowo. Przy wymianie oleju zrób płukankę silnika. Przy tej zaolejonej fajce jeżeli guma jest już mocno uszkodzona to może ci się pojawić wypadanie zapłonu na tym cylindrze.
- Dziki Mar
- Moderator
- Posty: 4165
- Rejestracja: 5 paź 2016, o 18:58
- VIN: WDB2110891B355007
Re: c240 2.6 M112
Odma to chyba ani razu nie była czyszczona...
W203 C200 M271 2005 Był
W211 E320 CDI OM642 4Matic 2008 Jest
W245 B180 CDI (chip) OM640 2010 Jest
ALBUM
Regulamin Forum
Status VIP
W211 E320 CDI OM642 4Matic 2008 Jest
W245 B180 CDI (chip) OM640 2010 Jest
ALBUM
Regulamin Forum
Status VIP
-
- VIP
- Posty: 212
- Rejestracja: 13 maja 2019, o 18:13
- VIN: WDB2030611A008098
- Lokalizacja: Śląsk
Re: c240 2.6 M112
Właśnie guma przy fajce jest taka sama jak przy reszcie.
Zaraz właśnie będzie czyszczona.
Śrub brakowało w innych miejscach właśnie .
Już muszę kupić uszczelkę dekla, bo to sie przykleiła i zeszła dość ciężko. Do tego dwie śruby do dekla i zabieram sie za drugą odmę wiec trzy kolejne aluminiowe śruby do odmy
Jak je wyczyszczę to powinno być okey?
Zaraz właśnie będzie czyszczona.
Śrub brakowało w innych miejscach właśnie .
Już muszę kupić uszczelkę dekla, bo to sie przykleiła i zeszła dość ciężko. Do tego dwie śruby do dekla i zabieram sie za drugą odmę wiec trzy kolejne aluminiowe śruby do odmy
Jak je wyczyszczę to powinno być okey?
W202 C180 Classic 1.8 1997r - BYŁ
W211 E270 Avantgarde 2.7 2002r - BYŁ
W203 C240 Elegance 2.6 2001r - Obecnie
W211 E270 Avantgarde 2.7 2002r - BYŁ
W203 C240 Elegance 2.6 2001r - Obecnie
- Przybek
- Moderator VIP
- Posty: 3333
- Rejestracja: 8 lis 2017, o 02:23
- VIN: WDB2032081F659063
- Lokalizacja: Łódź
Re: c240 2.6 M112
Dziki, a po co tam w ogóle zaglądać? W ten sposób myśli ponad 99% użytkowników a mechanicy się cieszą bo wymieniają uszczelniacze i uszczelki. W moim odma też już kończy żywot, z tym że ja mam nie do czyszczenia tylko do wymiany (już kiedyś była robiona bo jest w zamienniku wsadzona). Tylko trochę ból będzie bo mam akurat tą fajną wersję z dwoma puszkami i wlewem oleju - ori 660 zeta w redmarsie plus oringi...
Dudek popatrz po uszczelce czy nie ma śladów zagniecenia w miejscu wycieku (żeby wyeliminować ewentualny błąd montażu) i po pokrywie czy nie jest uszkodzona lub skrzywiona. Na tych "smoczkach" z odmy wchodzących do otworów w pokrywie poszukaj czy są oringi - jeżeli tak to daj nowe.
Dudek popatrz po uszczelce czy nie ma śladów zagniecenia w miejscu wycieku (żeby wyeliminować ewentualny błąd montażu) i po pokrywie czy nie jest uszkodzona lub skrzywiona. Na tych "smoczkach" z odmy wchodzących do otworów w pokrywie poszukaj czy są oringi - jeżeli tak to daj nowe.
-
- VIP
- Posty: 212
- Rejestracja: 13 maja 2019, o 18:13
- VIN: WDB2030611A008098
- Lokalizacja: Śląsk
Re: c240 2.6 M112
Zdjąłem drugą stronę przy wlewie oleju...
Wygląda o niebo lepiej. Sami zobaczcie.
Niestety widoczną na zdjęciach rurkę uszkodziłem podczas zdejmowania. Dziki, mógłbyś mi ją wycenić i podać numer seryjny? Dodatkowo prosiłbym Cię o podanie kosztu i numeru śrub które trzymają dekiel zaworów, brakuje mi dwóch śrub.
Teraz wszystko wyczyszczę , jutro ogarnę części (uszczelka dekla, śruby, wężyk) i zacznę składać. Liczę na to że tego silikonu starczy mi na dwie strony
Wygląda o niebo lepiej. Sami zobaczcie.
Niestety widoczną na zdjęciach rurkę uszkodziłem podczas zdejmowania. Dziki, mógłbyś mi ją wycenić i podać numer seryjny? Dodatkowo prosiłbym Cię o podanie kosztu i numeru śrub które trzymają dekiel zaworów, brakuje mi dwóch śrub.
Teraz wszystko wyczyszczę , jutro ogarnę części (uszczelka dekla, śruby, wężyk) i zacznę składać. Liczę na to że tego silikonu starczy mi na dwie strony
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
W202 C180 Classic 1.8 1997r - BYŁ
W211 E270 Avantgarde 2.7 2002r - BYŁ
W203 C240 Elegance 2.6 2001r - Obecnie
W211 E270 Avantgarde 2.7 2002r - BYŁ
W203 C240 Elegance 2.6 2001r - Obecnie
- Dziki Mar
- Moderator
- Posty: 4165
- Rejestracja: 5 paź 2016, o 18:58
- VIN: WDB2110891B355007
Re: c240 2.6 M112
Śrub jest po 9 na stronie, jednakże z tego co widziałem są 2 rodzaje (krótsze i dłuższe). Potwierdź czy się nie mylę.
Co do przewodów to podałem Ci na obie strony.
Nr 140, nie wiem dlaczego występują dwa numery zapytaj w ASO.
Co do cen, patrz na większą wartość. Jest to cena netto bez zniżek.
Co do przewodów to podałem Ci na obie strony.
Nr 140, nie wiem dlaczego występują dwa numery zapytaj w ASO.
Co do cen, patrz na większą wartość. Jest to cena netto bez zniżek.
W203 C200 M271 2005 Był
W211 E320 CDI OM642 4Matic 2008 Jest
W245 B180 CDI (chip) OM640 2010 Jest
ALBUM
Regulamin Forum
Status VIP
W211 E320 CDI OM642 4Matic 2008 Jest
W245 B180 CDI (chip) OM640 2010 Jest
ALBUM
Regulamin Forum
Status VIP
-
- VIP
- Posty: 212
- Rejestracja: 13 maja 2019, o 18:13
- VIN: WDB2030611A008098
- Lokalizacja: Śląsk
Re: c240 2.6 M112
Tak, sorry za wprowadzenie w błąd, 7 śrub krótkich i 2 długie które od razu trzymają odmę do dekla i dekiel do bloku
Więc mam wszystkie
Dziękuje za cennik, co do węża, to żaden z tego schematu nie przypomina mojego...
Niby z mocowania odmy numer 146, ale nie taki ma koniec, mój się łamie w literę "L"
Mój idzie od odmy (pierwszy gumowy zaraz po wlewie oleju) do miejsca pod przepustnicą jak dobrze kojarzę, tam jest jakby trójnik.I z tego trójnika wsad jest w silnik,a jedna strona wychodzi na odmę w lewo, a druga strona na odmę w prawo.
Zobacz na fote o którą mi chodzi:
Więc mam wszystkie
Dziękuje za cennik, co do węża, to żaden z tego schematu nie przypomina mojego...
Niby z mocowania odmy numer 146, ale nie taki ma koniec, mój się łamie w literę "L"
Mój idzie od odmy (pierwszy gumowy zaraz po wlewie oleju) do miejsca pod przepustnicą jak dobrze kojarzę, tam jest jakby trójnik.I z tego trójnika wsad jest w silnik,a jedna strona wychodzi na odmę w lewo, a druga strona na odmę w prawo.
Zobacz na fote o którą mi chodzi:
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
W202 C180 Classic 1.8 1997r - BYŁ
W211 E270 Avantgarde 2.7 2002r - BYŁ
W203 C240 Elegance 2.6 2001r - Obecnie
W211 E270 Avantgarde 2.7 2002r - BYŁ
W203 C240 Elegance 2.6 2001r - Obecnie
-
- VIP
- Posty: 923
- Rejestracja: 23 mar 2018, o 22:05
- VIN: WDB2030421A649606
Re: c240 2.6 M112
Nie ma żadnych numerów na starym wężu?
-
- VIP
- Posty: 212
- Rejestracja: 13 maja 2019, o 18:13
- VIN: WDB2030611A008098
- Lokalizacja: Śląsk
Re: c240 2.6 M112
Oczyszczone elementy czekające na montaż
Uszczelkę już mam
Rurkę... hymmm... zobaczymy czy dobra bo był z nią problem.
Witam panowie,
Auto złożone.
Wąż wymieniony ( Dziki, miałeś racje z tym wężem , to był tamten co zaznaczyłeś. On wygląda ja "L" ale składa się właśnie z dwóch części, z ten prostej i zakrzywionej)
Wieczorem minie 24h od położenia silikonu, więc będzie pierwsze odpalenie.
Zobaczymy jak będzie.
Z tego tematu zrobiła się tak długa historia że śmiało mogła by wylądować w tytule "Elegancka V6"
Pozdrawiam i jeszcze raz wszystkim dziękuje za pomoc i materiały
Uszczelkę już mam
Rurkę... hymmm... zobaczymy czy dobra bo był z nią problem.
Witam panowie,
Auto złożone.
Wąż wymieniony ( Dziki, miałeś racje z tym wężem , to był tamten co zaznaczyłeś. On wygląda ja "L" ale składa się właśnie z dwóch części, z ten prostej i zakrzywionej)
Wieczorem minie 24h od położenia silikonu, więc będzie pierwsze odpalenie.
Zobaczymy jak będzie.
Z tego tematu zrobiła się tak długa historia że śmiało mogła by wylądować w tytule "Elegancka V6"
Pozdrawiam i jeszcze raz wszystkim dziękuje za pomoc i materiały
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
W202 C180 Classic 1.8 1997r - BYŁ
W211 E270 Avantgarde 2.7 2002r - BYŁ
W203 C240 Elegance 2.6 2001r - Obecnie
W211 E270 Avantgarde 2.7 2002r - BYŁ
W203 C240 Elegance 2.6 2001r - Obecnie
-
- VIP
- Posty: 8
- Rejestracja: 11 cze 2014, o 15:57
- VIN:
- Lokalizacja: Berlin
Re: c240 2.6 M112
Witam
A w których miejscach są otwory w głowicy do spływu oleju ?
Wyczyściłem oby dwie strony, i znalazłem tylko jeden po mniejszą pokrywą.
Bardzo łatwo przeoczyć, bo zapieczony był i dopiero po dokładnym umyciu się pojawił
Pozdrawiam
A w których miejscach są otwory w głowicy do spływu oleju ?
Wyczyściłem oby dwie strony, i znalazłem tylko jeden po mniejszą pokrywą.
Bardzo łatwo przeoczyć, bo zapieczony był i dopiero po dokładnym umyciu się pojawił
Pozdrawiam
WDB2030611A025352