C230 (2.5 V6) - czy jest się czego bać?
Moderator: Dziki Mar
- Przybek
- Moderator VIP
- Posty: 3372
- Rejestracja: 8 lis 2017, o 02:23
- VIN: WDB2032081F659063
- Lokalizacja: Łódź
Re: C230 (2.5 V6) - czy jest się czego bać?
Tak offtopicznie to można zrobić zabezpieczenie antybotowe przy rejestracji typu podaj wynik działania 2+2*2
- ptysiornia
- VIP
- Posty: 39
- Rejestracja: 22 gru 2017, o 23:50
- VIN: WDB2032521F823982
Re: C230 (2.5 V6) - czy jest się czego bać?
Wracając do tematu: zestaw startowy kupiony
Jeszcze dla porównania stary wałek vs nowy:
Pzdr
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Jeszcze dla porównania stary wałek vs nowy:
Pzdr
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
-
- VIP
- Posty: 2136
- Rejestracja: 6 lis 2014, o 17:05
- VIN:
- Lokalizacja: Turek/Dobra
Re: C230 (2.5 V6) - czy jest się czego bać?
To widzimy, że planujesz ten samochód mieć na lata. Ja bym zrobił jeszcze konserwację podłogi nad tylnym dyfrem, pościągał wszystkie plastiki, nadkola i ewentualnie zakonserwował miejsca gdzie ewentualnie coś się zaczyna dziać.
Kawał dobrej roboty. Na koniec pochwal się całkowitym kosztem naprawy itp.
Kawał dobrej roboty. Na koniec pochwal się całkowitym kosztem naprawy itp.
WDB2032451F248605
4JGAB72EXXA108366
WDDHF8HB5AA175853
4JGAB72EXXA108366
WDDHF8HB5AA175853
- Dziki Mar
- Moderator
- Posty: 4172
- Rejestracja: 5 paź 2016, o 18:58
- VIN: WDB2110891B355007
Re: C230 (2.5 V6) - czy jest się czego bać?
Filtron robi dobre filtry???
Wysłane z mojego D5803 przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego D5803 przy użyciu Tapatalka
W203 C200 M271 2005 Był
W211 E320 CDI OM642 4Matic 2008 Jest
W245 B180 CDI (chip) OM640 2010 Jest
ALBUM
Regulamin Forum
Status VIP
W211 E320 CDI OM642 4Matic 2008 Jest
W245 B180 CDI (chip) OM640 2010 Jest
ALBUM
Regulamin Forum
Status VIP
- ptysiornia
- VIP
- Posty: 39
- Rejestracja: 22 gru 2017, o 23:50
- VIN: WDB2032521F823982
Re: C230 (2.5 V6) - czy jest się czego bać?
Czy na lata, to się okaże :-)
Samochód tak jak pisałem jest bardzo ładny i niejeden powiedziałby, że jak nowy Zasługuje zatem na to żeby stan techniczny odpowiadał wyglądowi. Zresztą jak każdy mój samochód lub motocykl. Nie uznaję kompromisów.
Jeśli chodzi o koszta: nie mam w zwyczaju publicznie rozmawiać o finansach. Dodam tylko, że auto po zrobieniu będzie mnie kosztowało mniej więcej tyle po ile stoją idealne W203ki z podobnym przebiegiem, silnikiem i wyposażeniem na mobile.de
A ten także będzie idealny...już niedługo :-)
Dziki Mar - od lat używam węglowe kabinówki Filtrona i nie mam do nich najmniejszych zastrzeżeń. Raz do roku wymiana i w aucie zawsze świeże powietrze.
Co do filtra oleju na zdjęciu - zazwyczaj montuję MANNa, ale tutaj olej i filtr zamierzam wymienić po kilkuset km, więc wziąłem zestaw budżetowy. Co nie oznacza, że zły ;-)
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Samochód tak jak pisałem jest bardzo ładny i niejeden powiedziałby, że jak nowy Zasługuje zatem na to żeby stan techniczny odpowiadał wyglądowi. Zresztą jak każdy mój samochód lub motocykl. Nie uznaję kompromisów.
Jeśli chodzi o koszta: nie mam w zwyczaju publicznie rozmawiać o finansach. Dodam tylko, że auto po zrobieniu będzie mnie kosztowało mniej więcej tyle po ile stoją idealne W203ki z podobnym przebiegiem, silnikiem i wyposażeniem na mobile.de
A ten także będzie idealny...już niedługo :-)
Dziki Mar - od lat używam węglowe kabinówki Filtrona i nie mam do nich najmniejszych zastrzeżeń. Raz do roku wymiana i w aucie zawsze świeże powietrze.
Co do filtra oleju na zdjęciu - zazwyczaj montuję MANNa, ale tutaj olej i filtr zamierzam wymienić po kilkuset km, więc wziąłem zestaw budżetowy. Co nie oznacza, że zły ;-)
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
-
- VIP
- Posty: 2136
- Rejestracja: 6 lis 2014, o 17:05
- VIN:
- Lokalizacja: Turek/Dobra
Re: C230 (2.5 V6) - czy jest się czego bać?
Filtry Filtrona Sędziszów są dobre. Może nie w Polsce, bo u nas kupuje się Boscha i Mana. Za granicą sprzedają się lepiej niż u nas. Podobnie z akumulatorami. Nasze za granicą są uznawane za bardzo dobre, tylko nie w Polsce. U nas dominuje Bosch I Varta. Nie ważne, że to najtańsze produkty tych firm i wytrzymują gwarancję, ale tak się utarło.
WDB2032451F248605
4JGAB72EXXA108366
WDDHF8HB5AA175853
4JGAB72EXXA108366
WDDHF8HB5AA175853
- Dziki Mar
- Moderator
- Posty: 4172
- Rejestracja: 5 paź 2016, o 18:58
- VIN: WDB2110891B355007
Re: C230 (2.5 V6) - czy jest się czego bać?
U siebie mam Manna, który jest drożdży niż oryginał.
Polofix, jest wiele stereotypów dotyczących różnych produktów. Po prostu w całym zestawieniu ten " odstaje". Nie powiedziałem, że jest zły.
Wysłane z mojego D5803 przy użyciu Tapatalka
Polofix, jest wiele stereotypów dotyczących różnych produktów. Po prostu w całym zestawieniu ten " odstaje". Nie powiedziałem, że jest zły.
Wysłane z mojego D5803 przy użyciu Tapatalka
W203 C200 M271 2005 Był
W211 E320 CDI OM642 4Matic 2008 Jest
W245 B180 CDI (chip) OM640 2010 Jest
ALBUM
Regulamin Forum
Status VIP
W211 E320 CDI OM642 4Matic 2008 Jest
W245 B180 CDI (chip) OM640 2010 Jest
ALBUM
Regulamin Forum
Status VIP
- maciekolo
- Użytkownik
- Posty: 479
- Rejestracja: 13 paź 2017, o 08:36
- VIN: WDB2153751A006117
Re: C230 (2.5 V6) - czy jest się czego bać?
Stereotypem jest też uznawanie, co droższe to lepsze
PS. Wiesz, że Mann jest właścicielem filtrona? Żeby się nie okazało, że płacisz tylko za pudełko :O
PS2. Wiesz, że filtron idzie teraz na pierwszy montaż do nowych Merców (i nie tylko).
PS. Wiesz, że Mann jest właścicielem filtrona? Żeby się nie okazało, że płacisz tylko za pudełko :O
PS2. Wiesz, że filtron idzie teraz na pierwszy montaż do nowych Merców (i nie tylko).
Stacyjki MB Klucze Rybka - dorabianie, naprawa, kodowanie, obudowy
Star Diagnosis Radom
Zerowanie sterowników - Virgin
Naprawa lewarków/wybieraków AT
Star Diagnosis Radom
Zerowanie sterowników - Virgin
Naprawa lewarków/wybieraków AT
-
- VIP
- Posty: 2136
- Rejestracja: 6 lis 2014, o 17:05
- VIN:
- Lokalizacja: Turek/Dobra
Re: C230 (2.5 V6) - czy jest się czego bać?
Już w tej chwili nie pamiętam, ale było na necie o gościu, co kupił amerykańskie auto i zamówił w serwisie tej marki w USA wszystkie filtry i oleje.
Zapłacił nie mało. W paczce przyszły wszystkie filtry Filtrona.
WDB2032451F248605
4JGAB72EXXA108366
WDDHF8HB5AA175853
4JGAB72EXXA108366
WDDHF8HB5AA175853
- Dziki Mar
- Moderator
- Posty: 4172
- Rejestracja: 5 paź 2016, o 18:58
- VIN: WDB2110891B355007
Re: C230 (2.5 V6) - czy jest się czego bać?
Dostałem informację z promerc, który raczej zna się na rzeczy, że jest taki filtr manna w nowej technologii jeszcze lepiej wyłapujący nieczystości. Czy pracujecie w filtronie, w dziale sprzedaży, że wiecie o tym jakiej jakości idą produktu np. na rynki wschodnie, zachodnie itp? Można tak mówić o każdej firmie.
PS. To co idzie na pierwszy montaż zależy tylko od tego, która firma spełni wymagania nie tylko techniczne ale i finansowe.
PS2. Spróbuj założyć tańsze wahacze....
Widzę, że macie staraszny popyt na pisanie. Wyluzujcie trochę.
PS. To co idzie na pierwszy montaż zależy tylko od tego, która firma spełni wymagania nie tylko techniczne ale i finansowe.
PS2. Spróbuj założyć tańsze wahacze....
Widzę, że macie staraszny popyt na pisanie. Wyluzujcie trochę.
W203 C200 M271 2005 Był
W211 E320 CDI OM642 4Matic 2008 Jest
W245 B180 CDI (chip) OM640 2010 Jest
ALBUM
Regulamin Forum
Status VIP
W211 E320 CDI OM642 4Matic 2008 Jest
W245 B180 CDI (chip) OM640 2010 Jest
ALBUM
Regulamin Forum
Status VIP
- das74
- VIP
- Posty: 66
- Rejestracja: 24 lis 2012, o 05:44
- VIN: WDBRF56H96F731868
- Lokalizacja: Podkarpacie
Re: C230 (2.5 V6) - czy jest się czego bać?
Cześć podpinam się to tematu ,,C230 (2.5 V6) - czy jest się czego bać?"
Mam na oku CLC 2007r z tym silnikiem. Przebieg 210 tys. km. Rozrząd podobno nie był wymieniany. Silnik A 272 010 34 45 80. Według właściciela silnik pracuję idealnie. Mam się ,,bać" ? Nie wiem ile wytrzymuje rozrząd w tym silniku ale jak przeczytałem ten Post to 200tys km wydaję się rekordem.
Proszę o informację
Z góry dziękuję za odpowiedź
pozdrawiam
Mam na oku CLC 2007r z tym silnikiem. Przebieg 210 tys. km. Rozrząd podobno nie był wymieniany. Silnik A 272 010 34 45 80. Według właściciela silnik pracuję idealnie. Mam się ,,bać" ? Nie wiem ile wytrzymuje rozrząd w tym silniku ale jak przeczytałem ten Post to 200tys km wydaję się rekordem.
Proszę o informację
Z góry dziękuję za odpowiedź
pozdrawiam
Był W203 220CDI, GLK X204, C219 CLS 320CDI, W203 C200CDI. Jest W203 C350
- siwix
- JuniorAdmin
- Posty: 4591
- Rejestracja: 26 paź 2014, o 18:38
- VIN: WDB2032521F833745
- Lokalizacja: Świdwin/ Buxtehude/Stade (DE)
- Kontakt:
Re: C230 (2.5 V6) - czy jest się czego bać?
Niestety nie pomożemy bo podałeś numer części a nie numer seryjny silnika.
Numeru VIN też nie ma.
Numeru VIN też nie ma.
- das74
- VIP
- Posty: 66
- Rejestracja: 24 lis 2012, o 05:44
- VIN: WDBRF56H96F731868
- Lokalizacja: Podkarpacie
Re: C230 (2.5 V6) - czy jest się czego bać?
proszę podaję VIN - WDB2037521A968494
Był W203 220CDI, GLK X204, C219 CLS 320CDI, W203 C200CDI. Jest W203 C350
- siwix
- JuniorAdmin
- Posty: 4591
- Rejestracja: 26 paź 2014, o 18:38
- VIN: WDB2032521F833745
- Lokalizacja: Świdwin/ Buxtehude/Stade (DE)
- Kontakt:
Re: C230 (2.5 V6) - czy jest się czego bać?
Silnik 272920 30 641830 nie należy do puli z wadliwym wałkiem.
- das74
- VIP
- Posty: 66
- Rejestracja: 24 lis 2012, o 05:44
- VIN: WDBRF56H96F731868
- Lokalizacja: Podkarpacie
Re: C230 (2.5 V6) - czy jest się czego bać?
Dziękuję za odpowiedź. Zakładając, że auto było na bieżąco serwisowane i normalnie eksploatowane to przebieg 210tys km. jest ,,bezpieczny" dla rozrządu?
Był W203 220CDI, GLK X204, C219 CLS 320CDI, W203 C200CDI. Jest W203 C350