1,8 kompressor, czyli silnik M271 - łańcuch rozrządu
Moderator: Dziki Mar
-
- Użytkownik
- Posty: 90
- Rejestracja: 14 paź 2018, o 23:07
- VIN: WDB2030461A705629
Re: 1,8 kompressor, czyli silnik M271 - łańcuch rozrządu
Sciagniesz pokrywe to bedziesz widzial, z filmików to nic nie wywnioskujesz.
Wysłane z mojego SM-G780G przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego SM-G780G przy użyciu Tapatalka
-
- Użytkownik
- Posty: 4
- Rejestracja: 13 lis 2021, o 18:57
- VIN: WDB2030461A393552
Re: 1,8 kompressor, czyli silnik M271 - łańcuch rozrządu
Pytanie do czy udało się wymienić przez otwór elektromagnesu? Czy trzeba ściągać dekiel? Na moje oko koło nie ma miejsca żeby spaść z wałka jak jest założona pokrywaArtur1988 pisze: ↑22 maja 2020, o 20:00 Witam. Jestem nowy na forum. Profil uzu
pełnie później...
Mam pytanie... Zdjąłem elektromagnes ponieważ przecieka olej i zalewa kostkę... Chciałem go wymienić na nowy.... Niestety moim oczom ukazał mi się Zawór (śruba) koła faz rozrządu, który jest pekniety... Teraz moje pytanie... Mam ten zawór (śrubę)
Czy jak odkręce zawór (śrubę) to koło spadnie z wałka rozrządu ? Czy może jest jakiś klin, bolec, który przytrzyma koło na czas zmiany tego zaworu ?
-
- Użytkownik
- Posty: 3
- Rejestracja: 23 cze 2022, o 11:34
- VIN: WDB2037461A678185
Re: 1,8 kompressor, czyli silnik M271 - łańcuch rozrządu
Witam, kiedy sprawdzić rozrząd ponownie? Zrobiłem na nim 50k, a sprawdzany był 15k temu i żadnych luzów jeszcze nie było - koła spaweł, przebieg 315k
- Dziki Mar
- Moderator
- Posty: 4173
- Rejestracja: 5 paź 2016, o 18:58
- VIN: WDB2110891B355007
Re: 1,8 kompressor, czyli silnik M271 - łańcuch rozrządu
Drugie 50
W203 C200 M271 2005 Był
W211 E320 CDI OM642 4Matic 2008 Jest
W245 B180 CDI (chip) OM640 2010 Jest
ALBUM
Regulamin Forum
Status VIP
W211 E320 CDI OM642 4Matic 2008 Jest
W245 B180 CDI (chip) OM640 2010 Jest
ALBUM
Regulamin Forum
Status VIP
- wasiliew
- VIP
- Posty: 118
- Rejestracja: 15 lut 2015, o 13:07
- VIN:
- Lokalizacja: Wrocław
Re: 1,8 kompressor, czyli silnik M271 - łańcuch rozrządu
Czesc. U mnie kola od Pawla. Ostatnio kontrola po 70kkm i 8 latach jazdy glownie po miescie. Kola bez oznak zuzycia, zalozony nowy lancuch i kontrola za kolejne 70
-
- Użytkownik
- Posty: 6
- Rejestracja: 15 sie 2023, o 23:45
- VIN: WDB2030461F540242
Re: 1,8 kompressor, czyli silnik M271 - łańcuch rozrządu
Cześć! Czy te koła trzeba już wymieniać? Przebieg 261 tys, łańcuch wymieniany przez poprzedniego właściciela przy około 170 tyś. ?
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
-
- Użytkownik
- Posty: 90
- Rejestracja: 14 paź 2018, o 23:07
- VIN: WDB2030461A705629
Re: 1,8 kompressor, czyli silnik M271 - łańcuch rozrządu
Trzeba, widać że żeby już mocno osłabione. Plus opilkuja. Niedługo zaczną lecieć i będzie za późno.
Wysłane z mojego SM-G780G przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego SM-G780G przy użyciu Tapatalka
-
- VIP
- Posty: 18
- Rejestracja: 25 wrz 2023, o 22:20
- VIN: WDB2032421F527839
- Lokalizacja: Staszów
Re: 1,8 kompressor, czyli silnik M271 - łańcuch rozrządu
Bardzo prosze o ocene rozrzadu.
Dzis z moim mechanikiem podejrzalem
lancuch ladnie naciagniety
wymieniany niby jakies 70k temu
Dzis z moim mechanikiem podejrzalem
lancuch ladnie naciagniety
wymieniany niby jakies 70k temu
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
-
- VIP
- Posty: 50
- Rejestracja: 30 wrz 2023, o 00:31
- VIN: WDB2037461A605790
- Lokalizacja: Kwidzyn
Re: 1,8 kompressor, czyli silnik M271 - łańcuch rozrządu
Jeszcze ok, chociaż widać, że zęby już wyostrzone. Obracaliście wałem żeby zobaczyć czy nie ma zgubionych zębów?
'03 CL203 C180 Kompressor WDB2037461A605790
-
- VIP
- Posty: 18
- Rejestracja: 25 wrz 2023, o 22:20
- VIN: WDB2032421F527839
- Lokalizacja: Staszów
Re: 1,8 kompressor, czyli silnik M271 - łańcuch rozrządu
Dzięki bardzo
-
- Użytkownik
- Posty: 90
- Rejestracja: 14 paź 2018, o 23:07
- VIN: WDB2030461A705629
Re: 1,8 kompressor, czyli silnik M271 - łańcuch rozrządu
Jak chcesz tym autem jeszcze pojeździć bez stresu kilka lat to koła do zmiany. Wiezcholki wyostrzone i oslabione zeby.
Wysłane z mojego SM-G780G przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego SM-G780G przy użyciu Tapatalka
-
- Użytkownik
- Posty: 5
- Rejestracja: 13 gru 2023, o 11:45
- VIN: Brak VIN
Re: 1,8 kompressor, czyli silnik M271 - łańcuch rozrządu
Cześć wszystkim
Posiadam Mercedesa CLC 200 Kompressor, 184 KM. W ostatnim czasie padł rozrząd przy 157kkm, więc dokonałem wymiany na zestaw SKF, razem z KZFR (link: https://allegro.pl/oferta/skf-vkml-8802 ... 2694171403)
Po złożeniu wszystkiego do kupy, auto chodziło bez problemów przez 2 miesiące, trzymał moc jak należy, po czym zaczął wypadać zapłon na 3 cylindrze. Z każdym kolejnym dniem wypadanie było coraz częstsze, do tego każdego poranka auto coraz dłużej trzeba było kręcić do startu.
Dziś auto odpala na 3 cylindrach, a jeżeli już zapali na 4, to po wkręceniu na obroty zapłon i tak wypada.
Do tej pory było zrobione: wymiana kompletnego rozrządu jak wyżej, zdjęta głowica z planowaniem i sprawdzeniem szczelności (było podejrzenie kolizji, ale jakimś cudem do niej nie doszło), wymiana cewek na zestaw Beru, wymiana świec na NGK PLKR7B8E (takie same jak były), sprawdzona odma (wszystkie 3 części są jak nowe, nie skruszały, zaworek zwrotny działa prawidłowo), wymienione elektromagnesy ZFR na zestaw od Pierburga, zadymienie dolotu (brak nieszczelności), sprawdzony rozrząd - siedzi perfect na wszystkich trzech znakach (kompresja po 12 atmosfer na cylindrach), wszystkie węże podciśnienia zamontowane jak należy.
Jedyne błędy jakie wywala ECU to P0303, rzadziej P0301 (wypadanie zapłonu na 3 i 1 baniaku). Nic ponadto.
Instalacja elektryczna sucha, niezaolejona, wtyczki przy ECU suche, sondy suche, wtryski sprawdzone, ECU sprawdzone, mapa nierozjechana.
Czy możecie mi doradzić co jeszcze może być przyczyną powyższych problemów? Czy nowe koła rozrządu z tego zestawu mogły się już rozklepać? Raczej SKF plasteliny nie robi. A może jednak tylko koła od kolegi spawel dają radę, a reszta, nawet tak dobrego producenta jak SKF, jest do bani?
Proszę o pomoc.
Posiadam Mercedesa CLC 200 Kompressor, 184 KM. W ostatnim czasie padł rozrząd przy 157kkm, więc dokonałem wymiany na zestaw SKF, razem z KZFR (link: https://allegro.pl/oferta/skf-vkml-8802 ... 2694171403)
Po złożeniu wszystkiego do kupy, auto chodziło bez problemów przez 2 miesiące, trzymał moc jak należy, po czym zaczął wypadać zapłon na 3 cylindrze. Z każdym kolejnym dniem wypadanie było coraz częstsze, do tego każdego poranka auto coraz dłużej trzeba było kręcić do startu.
Dziś auto odpala na 3 cylindrach, a jeżeli już zapali na 4, to po wkręceniu na obroty zapłon i tak wypada.
Do tej pory było zrobione: wymiana kompletnego rozrządu jak wyżej, zdjęta głowica z planowaniem i sprawdzeniem szczelności (było podejrzenie kolizji, ale jakimś cudem do niej nie doszło), wymiana cewek na zestaw Beru, wymiana świec na NGK PLKR7B8E (takie same jak były), sprawdzona odma (wszystkie 3 części są jak nowe, nie skruszały, zaworek zwrotny działa prawidłowo), wymienione elektromagnesy ZFR na zestaw od Pierburga, zadymienie dolotu (brak nieszczelności), sprawdzony rozrząd - siedzi perfect na wszystkich trzech znakach (kompresja po 12 atmosfer na cylindrach), wszystkie węże podciśnienia zamontowane jak należy.
Jedyne błędy jakie wywala ECU to P0303, rzadziej P0301 (wypadanie zapłonu na 3 i 1 baniaku). Nic ponadto.
Instalacja elektryczna sucha, niezaolejona, wtyczki przy ECU suche, sondy suche, wtryski sprawdzone, ECU sprawdzone, mapa nierozjechana.
Czy możecie mi doradzić co jeszcze może być przyczyną powyższych problemów? Czy nowe koła rozrządu z tego zestawu mogły się już rozklepać? Raczej SKF plasteliny nie robi. A może jednak tylko koła od kolegi spawel dają radę, a reszta, nawet tak dobrego producenta jak SKF, jest do bani?
Proszę o pomoc.
-
- VIP
- Posty: 1153
- Rejestracja: 8 cze 2016, o 08:59
- VIN: WDB2093541F238066
- Lokalizacja: RYBNIK
Re: 1,8 kompressor, czyli silnik M271 - łańcuch rozrządu
Zamień cewki miejscami.
-
- Użytkownik
- Posty: 5
- Rejestracja: 13 gru 2023, o 11:45
- VIN: Brak VIN
Re: 1,8 kompressor, czyli silnik M271 - łańcuch rozrządu
Zrobione wielokrotnie, żadnej reakcji. Dlatego też potem cewki kupiłem nowe.
-
- VIP
- Posty: 2136
- Rejestracja: 6 lis 2014, o 17:05
- VIN:
- Lokalizacja: Turek/Dobra
Re: 1,8 kompressor, czyli silnik M271 - łańcuch rozrządu
Dość często słyszę o znanych producentach świec, którzy produkują bubel, a raczej zlecają komuś produkcję. Ja pomimo, że nowe świece zmieniłbym na stare, albo nowe innej firmy.
WDB2032451F248605
4JGAB72EXXA108366
WDDHF8HB5AA175853
4JGAB72EXXA108366
WDDHF8HB5AA175853