1,8 kompressor, czyli silnik M271 - łańcuch rozrządu

Moderator: Dziki Mar

Meniu
VIP
Posty: 923
Rejestracja: 23 mar 2018, o 22:05
VIN: WDB2030421A649606

Re: 1,8 kompressor, czyli silnik M271 - łańcuch rozrządu

Post autor: Meniu »

Eh mi nie przyszło do głowy, że to jest filmik z W211 dlatego odpowiedź dla mnie nie była taka oczywista.
we86
Użytkownik
Posty: 224
Rejestracja: 14 cze 2018, o 08:17
VIN: WDB2032161F622586
Lokalizacja: Zach.pom. I Berlin

Re: 1,8 kompressor, czyli silnik M271 - łańcuch rozrządu

Post autor: we86 »

Eehh a mi mówią że nie znam się na :mb:
W którymś temacie napisali mi że jak się nie znam to żebym innym nie mącił w głowach czy jakoś tak
W203 2004r 270cdi automat, avangarde 170 Łosi i kierowca :rotfl:
W201 1987r 200 etylina automat :rotfl:
Meniu
VIP
Posty: 923
Rejestracja: 23 mar 2018, o 22:05
VIN: WDB2030421A649606

Re: 1,8 kompressor, czyli silnik M271 - łańcuch rozrządu

Post autor: Meniu »

we86 pisze: 8 kwie 2019, o 23:49 On wtedy pokrywy nie ściągnął bo kabel mu wadził. A teraz już jak przeskoczył to za późno na sprawdzanie znaków. Ale po tym dzisiejszym zdjeciu mogę stwierdzić zo to był najprawdopodobniej jeszcze seryjny łańcuch.
Męczy mnie jeszcze sprawa kolegi co mu przeskoczył rozrząd. Zakładając jak piszesz, że łańcuch był seryjny to i pewnie koła też. Tylko jedno jest zastanawiające, że stan tych kół powinien być chyba trochę gorszy niż na jego zdjęciu. To już pozostanie raczej zagadką.
Pardi1
Użytkownik
Posty: 56
Rejestracja: 8 sty 2018, o 11:22
VIN: WDB2110421A416556

Re: 1,8 kompressor, czyli silnik M271 - łańcuch rozrządu

Post autor: Pardi1 »

Dokładnie, jest to W211 z sbc. Przewód podciśnieniowy który jest w wersji bez SBC nie przeszkadza za bardzo. Wystarczy wypiąć go z tej pionowej rurki i cały schodzi z obudową filtra.
Co do wtrysków to wychodzą z całą listwą. Są tam uszczelki. Nie widziałem nigdy by były uszkodzone i można je powtórnie zamontować. Trzeba je tylko nasmarować i oczyścić gniazdo. Cała listwa potrafi stawiać spory opór. Musimy łyżką oprzeć się o głowicę i pomału w linii prostej próbować je wyciągnąć. Najlepiej od przodu silnika i stopniowo ku tyłowi.
we86
Użytkownik
Posty: 224
Rejestracja: 14 cze 2018, o 08:17
VIN: WDB2032161F622586
Lokalizacja: Zach.pom. I Berlin

Re: 1,8 kompressor, czyli silnik M271 - łańcuch rozrządu

Post autor: we86 »

Przy pierwszym oryginalnym łańcuchu zazwyczaj koła przeżywają i nie ma potrzeby ich wymiany. Gorzej jest już przy drugim łańcuchu wtedy na 99% trzeba je wymieniać bo tracą zeby.
W203 2004r 270cdi automat, avangarde 170 Łosi i kierowca :rotfl:
W201 1987r 200 etylina automat :rotfl:
Awatar użytkownika
RobsoN47
VIP
Posty: 16
Rejestracja: 9 gru 2017, o 13:02
VIN: WDB2030461A703025
Lokalizacja: Nowy Targ

Re: 1,8 kompressor, czyli silnik M271 - łańcuch rozrządu

Post autor: RobsoN47 »

Męczy mnie jeszcze sprawa kolegi co mu przeskoczył rozrząd. Zakładając jak piszesz, że łańcuch był seryjny to i pewnie koła też. Tylko jedno jest zastanawiające, że stan tych kół powinien być chyba trochę gorszy niż na jego zdjęciu. To już pozostanie raczej zagadką.
Koła 2004, czy łańcuch oryginalny to nie wiem ani tym Bardziej nie wiem czy było coś robione, choć 200 tys na
jednym łańcuchu? Nie wiem czy to możliwe 😂

Obrazek
Ostatnio zmieniony 11 kwie 2019, o 20:13 przez RobsoN47, łącznie zmieniany 1 raz.
:mb: :mb: :mb:
we86
Użytkownik
Posty: 224
Rejestracja: 14 cze 2018, o 08:17
VIN: WDB2032161F622586
Lokalizacja: Zach.pom. I Berlin

Re: 1,8 kompressor, czyli silnik M271 - łańcuch rozrządu

Post autor: we86 »

Rzadkość ale raz na tysiąc się zdaza że łańcuch wytrzymuje do 200 tysi
W203 2004r 270cdi automat, avangarde 170 Łosi i kierowca :rotfl:
W201 1987r 200 etylina automat :rotfl:
merc204
Użytkownik
Posty: 15
Rejestracja: 6 kwie 2019, o 19:37
VIN: wdd203341a13452

Re: 1,8 kompressor, czyli silnik M271 - łańcuch rozrządu

Post autor: merc204 »

we86 pisze: 6 kwie 2019, o 23:25 Łańcuch to pewnie już jak dętka rozciągnięty. W w204 lancucha nie usłyszysz z rana i kiedy kolejek bo napinacz jest już z zapadkami i im łańcuch bardziej rozciągnięty to napinacz blokuje się na kolejnej zapadce by rozrząd nie przeskoczył . jak masz błędy wałek względem wału za późno to szybko łańcuch wymian puki jeszcze nie pękł
Zrzuciłem pokrywę, koło wału na OT, jest przesunięcie 3-4mm, koła trochę styrane, oryginał rok 2007, zeby nie wyłamane ale juz wytarte i miedzy nimi robi się litera U. Koła lecą do regeneracji, zamawiam rozrząd.

Napinacz nie jest na żadne zapadki tylko na zwykłą sprężynę, chyba że mi podmienili ;)
parnik1994
Użytkownik
Posty: 137
Rejestracja: 24 gru 2014, o 14:08
VIN: WDB2030421A692136
Lokalizacja: Grójec

Re: 1,8 kompressor, czyli silnik M271 - łańcuch rozrządu

Post autor: parnik1994 »

To w takim razie mój był wyjatkiem, poniewaz jak kupiłem to miał 210 na blacie i jeszcze oryginalny łancuch i koła :D Jak wysyałem jest spawlowi to nie wierzył ze to mozliwe :D
W203 2004 facelift m271
we86
Użytkownik
Posty: 224
Rejestracja: 14 cze 2018, o 08:17
VIN: WDB2032161F622586
Lokalizacja: Zach.pom. I Berlin

Re: 1,8 kompressor, czyli silnik M271 - łańcuch rozrządu

Post autor: we86 »

Jak to mówią larytasy i cuda się trafiają...
W203 2004r 270cdi automat, avangarde 170 Łosi i kierowca :rotfl:
W201 1987r 200 etylina automat :rotfl:
Awatar użytkownika
maciekolo
Użytkownik
Posty: 479
Rejestracja: 13 paź 2017, o 08:36
VIN: WDB2153751A006117

Re: 1,8 kompressor, czyli silnik M271 - łańcuch rozrządu

Post autor: maciekolo »

Może jako jeden z nielicznych miałeś RZECZYWISTY przebieg.
Stacyjki MB Klucze Rybka - dorabianie, naprawa, kodowanie, obudowy
Star Diagnosis Radom
Zerowanie sterowników - Virgin
Naprawa lewarków/wybieraków AT
parnik1994
Użytkownik
Posty: 137
Rejestracja: 24 gru 2014, o 14:08
VIN: WDB2030421A692136
Lokalizacja: Grójec

Re: 1,8 kompressor, czyli silnik M271 - łańcuch rozrządu

Post autor: parnik1994 »

maciekolo pisze: 12 kwie 2019, o 08:38 Może jako jeden z nielicznych miałeś RZECZYWISTY przebieg.
Prawdopodobnie tak, miał jeszcze oryginalne zawieszenie łacznie z drązkami stabilizatora. Na SD przebieg zgadzał sie tez z licznikiem. Co ciekawe, łancuch był rozciągniety ze jezdzic sie nie dało, ale koła były prawie jak nowe, spawel mowił przez tel. ze spokojnie by wytrzymały i kontrola za 60 tys.
W203 2004 facelift m271
Pardi1
Użytkownik
Posty: 56
Rejestracja: 8 sty 2018, o 11:22
VIN: WDB2110421A416556

Re: 1,8 kompressor, czyli silnik M271 - łańcuch rozrządu

Post autor: Pardi1 »

Koledze RobsoN47 cosik się złamało. Na zdjęciu dumnie to wygląda ja by jakaś część osobna :)
Awatar użytkownika
RobsoN47
VIP
Posty: 16
Rejestracja: 9 gru 2017, o 13:02
VIN: WDB2030461A703025
Lokalizacja: Nowy Targ

Re: 1,8 kompressor, czyli silnik M271 - łańcuch rozrządu

Post autor: RobsoN47 »

Koledze RobsoN47 cosik się złamało. Na zdjęciu dumnie to wygląda ja by jakaś część osobna :)
Ale kolega spawel na szczęście to naprawił (albo wysłał inne) :tak:
we86
Użytkownik
Posty: 224
Rejestracja: 14 cze 2018, o 08:17
VIN: WDB2032161F622586
Lokalizacja: Zach.pom. I Berlin

Re: 1,8 kompressor, czyli silnik M271 - łańcuch rozrządu

Post autor: we86 »

olafik pisze: 21 mar 2019, o 13:09 Dziwne, że to forum istnieje tak długo i nie przypominam sobie wpisów o problemach z tym łańcuchem, nagle pojawia się kolega we86, i wymyśla problem.
To dla tych co nie wierzą w pęknięcie dolnego łańcuszka od pompy oleju i wałków wyrownawczych
Obrazek
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
W203 2004r 270cdi automat, avangarde 170 Łosi i kierowca :rotfl:
W201 1987r 200 etylina automat :rotfl:
ODPOWIEDZ

Wróć do „Silnik i osprzęt”