Forum Mercedes C klasa W203

Forum Mercedesa klasy C (2000-2007)

Teraz jest 20 lip 2018, o 16:23

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]

Autor Wiadomość
PostNapisane: 29 cze 2018, o 08:11 
Użytkownik

VIN: brak auta
Dzień dobry koledzy.
Zamierzam zostać dumnym a przede wszystkim szczęśliwym posiadaczem w203. Kierując się zasadą 2+2=4 a nie 22, zamierzam wybrać się na oględziny tego egzemplarza: https://www.otomoto.pl/oferta/mercedes- ... AjM8I.html
W temacie jestem zielony, nie wyłapię więc mankamentów lub nieprawidłowości, dlatego liczę na Wasze doświadczenie. Będę bardzo wdzięczy za każdą opinię i sugestię, zarówno tę obiektywną jak i subiektywną.

PostNapisane: 29 cze 2018, o 09:25 
VIP

Pochwały: 13
VIN:
joachim_jendker napisał(a):
Dzień dobry koledzy.
Zamierzam zostać dumnym a przede wszystkim szczęśliwym posiadaczem w203. Kierując się zasadą 2+2=4 a nie 22, zamierzam wybrać się na oględziny tego egzemplarza: https://www.otomoto.pl/oferta/mercedes- ... AjM8I.html
W temacie jestem zielony, nie wyłapię więc mankamentów lub nieprawidłowości, dlatego liczę na Wasze doświadczenie. Będę bardzo wdzięczy za każdą opinię i sugestię, zarówno tę obiektywną jak i subiektywną.

Najbogatsza wersja, a tu prawie standard.
Ładnie się prezentuje, ale to silnik M271 i to temat rzeka na tym forum. Musisz się dowiedzieć jak z rozrządem, bo jeśli nie wymieniany, to raczej już jego czas się kończy, a cena nie jest niska.

PostNapisane: 29 cze 2018, o 11:50 
Użytkownik

polofix napisał(a):
Ładnie się prezentuje, ale to silnik M271 i to temat rzeka na tym forum. Musisz się dowiedzieć jak z rozrządem, bo jeśli nie wymieniany, to raczej już jego czas się kończy, a cena nie jest niska.