U mnie np objawia się to w taki sposób, że na nogi wieje cały czas bez względu na to jak ustawię nawiew. Jak dam calkowicie na środkowe i górne nawiewy to i tak wieje na nogi, co prawda nie jakoś bardzo mocno, ale jednak.1wheler pisze:powiedz czym to się objawia?
Zakup w203 - kilka pytań o auto i jego awaryjność.
Moderator: Dziki Mar
- nosferatu997
- VIP
- Posty: 501
- Rejestracja: 5 paź 2010, o 11:59
- VIN:
- Lokalizacja: Wawa/Cz-wa
- V126
- VIP
- Posty: 6785
- Rejestracja: 23 lis 2008, o 20:46
- VIN:
- Lokalizacja: Lublin
- nosferatu997
- VIP
- Posty: 501
- Rejestracja: 5 paź 2010, o 11:59
- VIN:
- Lokalizacja: Wawa/Cz-wa
- V126
- VIP
- Posty: 6785
- Rejestracja: 23 lis 2008, o 20:46
- VIN:
- Lokalizacja: Lublin
- nosferatu997
- VIP
- Posty: 501
- Rejestracja: 5 paź 2010, o 11:59
- VIN:
- Lokalizacja: Wawa/Cz-wa
V126, mówiąc szczerze to ja nie mam pojęcia kompletnie ile by trzeba wnętrzności wyrzucić, a jak pojadę do "magika" to wiadomo jak to z nimi - rozbierze 1/4 a powie, że musial wszystko wyjmować No i podejrzewam, że ze zdolnościami u mnie byłby problem - chociaż w sumie... kiedyś sklejałem czolgi i okręty z papieru i plastiku, tylko, że to może nie wystarczyć
- V126
- VIP
- Posty: 6785
- Rejestracja: 23 lis 2008, o 20:46
- VIN:
- Lokalizacja: Lublin
- loneraider
- Moderator VIP
- Posty: 3081
- Rejestracja: 23 sie 2009, o 18:03
- VIN:
- Lokalizacja: Sosnowiec
- V126
- VIP
- Posty: 6785
- Rejestracja: 23 lis 2008, o 20:46
- VIN:
- Lokalizacja: Lublin
- loneraider
- Moderator VIP
- Posty: 3081
- Rejestracja: 23 sie 2009, o 18:03
- VIN:
- Lokalizacja: Sosnowiec
- Siwek
- Użytkownik
- Posty: 5
- Rejestracja: 30 cze 2011, o 16:45
- VIN:
- Lokalizacja: Piekary Śląskie
Jako że nie chce niepotrzebnie zaśmiecać forum to zapytam tutaj,a więc chcę w niedalekiej (mam nadzieję) przyszłości w końcu spełnić jedno ze swych motoryzacyjnych marzeń,jako że zawsze marzyłem C klasie to teraz zaczynam już na poważnie o niej myśleć.
Mam kilka pytań,może zabrzmi idiotycznie ale muszę:
1. Z jaką kwotą trzeba się liczyć aby kupić fajny,zadbany egzemplarz. (oglądam od dłuższego czasu na allegro,mobile i ceny mocno się wahają więc wolę tutaj się zapytać)
2. Jaki silnik najlepszy,tzn. jaki ma najlepszą opinię ? (tak jak 1.9 TDI w Audi ma świetną opinię tak 2.5 TDI już nie)
3. Koszty użytkowania ? Wysokie czy normalne ? Auto raczej dla osób mających gruby portfel czy zwykły Kowalski może spokojnie myśleć o kupnie C klasy ?
4. Przez myśli też przelatuje mi BMW e39,e46 ale wydaje mi się że bety bardziej dobierały mi się do portfela.
Mam kilka pytań,może zabrzmi idiotycznie ale muszę:
1. Z jaką kwotą trzeba się liczyć aby kupić fajny,zadbany egzemplarz. (oglądam od dłuższego czasu na allegro,mobile i ceny mocno się wahają więc wolę tutaj się zapytać)
2. Jaki silnik najlepszy,tzn. jaki ma najlepszą opinię ? (tak jak 1.9 TDI w Audi ma świetną opinię tak 2.5 TDI już nie)
3. Koszty użytkowania ? Wysokie czy normalne ? Auto raczej dla osób mających gruby portfel czy zwykły Kowalski może spokojnie myśleć o kupnie C klasy ?
4. Przez myśli też przelatuje mi BMW e39,e46 ale wydaje mi się że bety bardziej dobierały mi się do portfela.
- Siwek
- Użytkownik
- Posty: 5
- Rejestracja: 30 cze 2011, o 16:45
- VIN:
- Lokalizacja: Piekary Śląskie
1. Raczej wolałbym poliftową wersję (marzę o takim wnętrzu -> http://www.kalogeropoulos.gr/LH2Uploads ... 8220BT.jpg ). Koniecznie Diesel,manualna skrzynia no i sedan,żadnych kombików. Jednak nie byłoby tragedią jeśli miałbym zasiąść do przed liftowej wersji
2. Tak jak wspomniałem Diesel,raczej ekonomiczny (nie lubię sportowych samochodów) jednak nie do przesady,przyda się parę kucy więcej pod maską. Co do silnika chciałbym coś min. 2000cm ale już nie powyżej 3000cm,chyba tak jak mówisz najlepszą opcją byłoby C270CDI.
3. Wiadome,wszędzie trzeba coś wymieniać,nawet w kosiarce Jednak miałem na myśli same koszty,czy ceny części są wysokie czy raczej optymalne. Bo wiadomo właściciele BMW raczej nie chętnie spoglądają na koszty napraw.
2. Tak jak wspomniałem Diesel,raczej ekonomiczny (nie lubię sportowych samochodów) jednak nie do przesady,przyda się parę kucy więcej pod maską. Co do silnika chciałbym coś min. 2000cm ale już nie powyżej 3000cm,chyba tak jak mówisz najlepszą opcją byłoby C270CDI.
3. Wiadome,wszędzie trzeba coś wymieniać,nawet w kosiarce Jednak miałem na myśli same koszty,czy ceny części są wysokie czy raczej optymalne. Bo wiadomo właściciele BMW raczej nie chętnie spoglądają na koszty napraw.
- V126
- VIP
- Posty: 6785
- Rejestracja: 23 lis 2008, o 20:46
- VIN:
- Lokalizacja: Lublin
1. Chcesz wersję Avantgarde (aluminiowe panele) i siwą tapicerkę? Kierownica 3 ramienna tylko w sportowych wersjach.
2. Nie istniało nic poniżej 2.0L w dieselu, a nawet poniżej 2148ccm (200 i 220CDI), co do powyżej 3.0L, to może być problem, bo 2.7L były tylko na samym początku serii poliftowej, później zostały wyparte przez 320CDI (3.0L, ale w sumie nawet to się mieści w tych 3.0L, bo to jest dokładnie 2987ccm.
2. Nie istniało nic poniżej 2.0L w dieselu, a nawet poniżej 2148ccm (200 i 220CDI), co do powyżej 3.0L, to może być problem, bo 2.7L były tylko na samym początku serii poliftowej, później zostały wyparte przez 320CDI (3.0L, ale w sumie nawet to się mieści w tych 3.0L, bo to jest dokładnie 2987ccm.
C200 CDI 2002 AVANTGARDE ESTATE WDB2032041F212729 I UNITRA GRA!!!
- Siwek
- Użytkownik
- Posty: 5
- Rejestracja: 30 cze 2011, o 16:45
- VIN:
- Lokalizacja: Piekary Śląskie
- V126
- VIP
- Posty: 6785
- Rejestracja: 23 lis 2008, o 20:46
- VIN:
- Lokalizacja: Lublin