Zakup MB
Moderator: Dziki Mar
-
- Użytkownik
- Posty: 32
- Rejestracja: 19 lip 2015, o 13:52
- VIN:
- Lokalizacja: Nowogard
Zakup MB
Witam serdecznie jestem tu nowy i nie wiem czy pisze w odpowiednim dziale jeśli nie to z góry przepraszam. Chce zakupić mercedesa i mam na oku jeden model tu jest link jest tam podany vin i ogólne informacje, dlatego chciałbym was jako specjalistów w dziedzinie podpytać o radę co myślicie o tym egzemplarzu.
-
- VIP
- Posty: 60
- Rejestracja: 15 mar 2014, o 15:34
- VIN: brak VIN
veper, od powitań jest dział "Przywitaj się z nami" Auto z 2002 roku, czyli przedlift - na forum ciągle poruszany jest temat związany z ich rdzewieniem, także mógł być gdzieś malowany (na pewno, tylko mamy tutaj specjalistów, którzy wypatrzą, każdą różnicę w barwie lakieru i spasie części - ja nie mam niestety tak dobrego oka) :>
Według VIN-u auto pochodzi z grudnia 2001, czyli sprzedający wpisał jako rok produkcji, rok pierwszej rejestracji, albo chce odmłodzić auto, żeby łatwiej sprzedać Klasyczna, nie "zbajerzona" wersja.
Kierownica chyba obszyta, albo wyplakowana, albo jakiś wynalazek - pierwszy raz coś takiego widzę (może mało widziałem w życiu ).
Silnik fajny, żwawy, ale ma problem z cieknącym magnesem i jak płyn dostanie się do wiązki to jest ...
Cena wydaje się być adekwatna do stanu, przebiegu, aczkolwiek trzeba się mu dokładnie przyjrzeć
Według VIN-u auto pochodzi z grudnia 2001, czyli sprzedający wpisał jako rok produkcji, rok pierwszej rejestracji, albo chce odmłodzić auto, żeby łatwiej sprzedać Klasyczna, nie "zbajerzona" wersja.
Kierownica chyba obszyta, albo wyplakowana, albo jakiś wynalazek - pierwszy raz coś takiego widzę (może mało widziałem w życiu ).
Silnik fajny, żwawy, ale ma problem z cieknącym magnesem i jak płyn dostanie się do wiązki to jest ...
Cena wydaje się być adekwatna do stanu, przebiegu, aczkolwiek trzeba się mu dokładnie przyjrzeć
Ostatnio zmieniony 19 lip 2015, o 14:15 przez Yankes_1, łącznie zmieniany 1 raz.
Mercedes CL203 Sport Coupe M271 Evo
BMW Seria 1 F20 118i M-Sport
BMW Seria 1 F20 118i M-Sport
-
- Użytkownik
- Posty: 32
- Rejestracja: 19 lip 2015, o 13:52
- VIN:
- Lokalizacja: Nowogard
Dziękuję za odpowiedz faktycznie ta kierownica wygląda jakby wylano na nia z litr plaka a może faktycznie obszyta została na nowo, nie wiem co to za model Elegance czy inny a ogólnie pytając to kierownica w tych modelach MB ma tendencje do szybkiego wycierania się czy raczej normalnie po przejechani 200k zużycie jest adekwatne do przebiegu.
-
- VIP
- Posty: 60
- Rejestracja: 15 mar 2014, o 15:34
- VIN: brak VIN
veper, to jest Classic Ja po 130 kkm mam kierownicę w idealnym stanie, nie wiem jak dalej. Dużo zależy od jazdy, bo jeśli latał głównie po autostradzie to kierownica nie dostanie tak po jak przy wielu manewrach, wielu przejechanych kilometrach po miastach :>
Mercedes CL203 Sport Coupe M271 Evo
BMW Seria 1 F20 118i M-Sport
BMW Seria 1 F20 118i M-Sport
- supi
- VIP
- Posty: 4956
- Rejestracja: 10 lut 2013, o 21:07
- VIN:
- Lokalizacja: Muranów
Jest to classic. Można zobaczyć kartę danych ale moim zdaniem miał kierownicę jak wszystkie czyli plastikową Aby było ładnie została obszyta pewnie skórą lub czymś skóropodobnym. Z czasem wytarła się więc ją natarto jakimś preparatem. Poza tym zdaje się, że było dzwonione z przodu i w związku z tym auto dostało grill od Avantgarde. ....tyle tylko że Pan Ziutek co auto składał i tak chyba o jednym elemencie zapomniał. Sorry, że jestem taki drobiazgowy bo przecież to nie salon, ale auto tez nie ma swoich kółek. ..... są alusy jakieś "pod klienta"
Ostatnio zmieniony 19 lip 2015, o 16:05 przez supi, łącznie zmieniany 1 raz.
WDB2032421F298682 S203
s203-200k-avantgarde-2002-r-vt12799.html
s203-200k-avantgarde-2002-r-vt12799.html
- supi
- VIP
- Posty: 4956
- Rejestracja: 10 lut 2013, o 21:07
- VIN:
- Lokalizacja: Muranów
veper, Ty jeszcze w powitalni nie byłeś. ..... koniec gadki z Tobą
Jak dokonasz formalności to pogadamy
Jak dokonasz formalności to pogadamy
WDB2032421F298682 S203
s203-200k-avantgarde-2002-r-vt12799.html
s203-200k-avantgarde-2002-r-vt12799.html
-
- Użytkownik
- Posty: 32
- Rejestracja: 19 lip 2015, o 13:52
- VIN:
- Lokalizacja: Nowogard
- supi
- VIP
- Posty: 4956
- Rejestracja: 10 lut 2013, o 21:07
- VIN:
- Lokalizacja: Muranów
veper, nie chciałbym być nie uprzejmy. ..... ale Ty nie masz kasy na gwiazdę. ... znaczy masz na zakup szrota. .. Nie problem jest kupić w203, bo ich ceny zaczynają się nawet od 9000zł. ... tyle , że co sobą reprezentują Przedział cenowy pokazywanych przez Ciebie oznacza możliwość w ładowania się w problem. Ten co pokazałeś jako drugi to dla mnie ulep/szrot. ..... Z przodu bity. ..... chyba że Ci to nie przeszkadza ale wówczas trzeba się zastanowić jak naprawiony. ..... bo że po taniości to chyba oczywiste.
WDB2032421F298682 S203
s203-200k-avantgarde-2002-r-vt12799.html
s203-200k-avantgarde-2002-r-vt12799.html
-
- Użytkownik
- Posty: 32
- Rejestracja: 19 lip 2015, o 13:52
- VIN:
- Lokalizacja: Nowogard
- supi
- VIP
- Posty: 4956
- Rejestracja: 10 lut 2013, o 21:07
- VIN:
- Lokalizacja: Muranów
veper, po braku dwóch elementów. ... elementach od innego modelu.....takie tam bla bla.... Naucz się na pamięć manuala dotyczącego linii stylistycznych to sam zobaczysz. Czy starczy 17..... może i tak ale poza tym musisz mieć jeszcze kasę na jakieś tematy które mogą wyniknąć na początku. Pamiętaj ze te auta potrafią być drogie w serwisie i dlatego wypada kupić takie naprawdę zadbane mechanicznie. ...to jest najdroższe. To że przedlift jest lakierowany częściowo lub po całości to norma. .... byle żeby nie po strzale. Czasem i polifty widuję z korozją. Ale rzadko. W każdym razie jak nie boisz się zaprawę to przedlift jest Oki. ale musi być zadbany mechanicznie bo inaczej będzie płacz. Przebieg nie jest problemem. ....jest nim zaniedbanie serwisowe i flachowcy spod blachy usiłujący naprawiać oszczędnym właścicielom ich perełki.
Ostatnio zmieniony 19 lip 2015, o 17:54 przez supi, łącznie zmieniany 1 raz.
WDB2032421F298682 S203
s203-200k-avantgarde-2002-r-vt12799.html
s203-200k-avantgarde-2002-r-vt12799.html
-
- Użytkownik
- Posty: 32
- Rejestracja: 19 lip 2015, o 13:52
- VIN:
- Lokalizacja: Nowogard
Supi nauczyłem się linii nadwozia praktycznie już na pamięć (min z tego forum) i powiem ci tak WIELKIE DZIĘKUJE ci za tą rade dzięki niej nie wkopałem się dzisiaj w duże bagno, wiem już co jak i z czym się je. Ale nadal mam pytanie czy waszym zdaniem jest jakiś W203 najlepiej 2.0 kompresor 163KM, godny większej uwagi w pieniądzach rzędu 14-15 k na otomoto czy motoallegro i innych, proszę uczciwie o pomoc za co z góry dziękuje.
- jarod32
- Użytkownik
- Posty: 4437
- Rejestracja: 22 paź 2013, o 13:26
- VIN: Honda_PILOT
- Lokalizacja: DLW
- Kontakt:
- supi
- VIP
- Posty: 4956
- Rejestracja: 10 lut 2013, o 21:07
- VIN:
- Lokalizacja: Muranów
veper, przecież Ci nie będę portali wertować za autem ...... nie bardzo mam na to czas. Natomiast cierpliwie wrzucaj oferty to się popatrzy. Przecież po zdjęciach tylko kwestie oczywiste i rzucające się w oczy można zobaczyć. .... reszta i tak na miejscu/serwisie.
Natomiast jak to mod nie raz przypominał kwestię podziękowań zawsze załatwiamy poprzez naciśnięcie stosownego przycisku pod postem , który uznajemy za pomocny. Chyba , że nie jesteś założycielem tematu, bo wtedy nie możesz.
Co do silników. ...... ja bym szukał m111 bez oleju w wiązce. ....ale tu raczej c200......jest popularny.
Co do m271. ...cóż. ..najpopularniejszy jest c180 i ich jest najwiecej ( także części z odzysku ) lub c200 bo jest lepszy ale części mniej na rynku wtórnym.
Co do rozrządu. ......pytaj o to. Jak był robiony to interesuj się co było. Sam łańcuch na stare koła to kontrola co ok. 60kkm jeżeli założony na koła dobre. .... Jak był wymieniony komplet, to kontrola po 100kkm od wymiany. Również sprawdzamy magnesy czy nie puściły sos do wiązki.
W203 to nie tylko silnik.
Skrzynia: manual jest Oki. ...... ale nie może wyskakiwac 2 lub inny bo wówczas uciekamy od tego auta. Biegi ciężko wchodzą. ...może być drobiazg w postaci konieczności upuść żeni trochę oleju ale też może to być sprzęgło. .....uwaga dwumasa.
Automat. ....najlepsza skrzynia ale musi pracować super.....nic nie może szarpać przerywać ślizgać etc. Jak coś z tych rzeczy to uciekamy. Olej wymieniamy co 60kkm. ..uwaga w najstarszych egzemplarzach auta wymiana będzie tylko dynamiczna czyli droższa.
Połautomat. ......to manual z hydrauliczną zmianą biegów. .... tu może lekko poszarpywac, bo to jakby Ci "ktoś inny biegi zmieniał"..... mniej komfortowa od zwykłego automatu, ale jak ktoś nie lubi mieszać biegam też będzie zadowolony. Jak zmienia od 1 do 6 bez problemu i nie ma komunikatów to się jej nie czepiamy. Tu raz na 200kkm około wymienia się pompkę od hydrauliki....lub szczotki w niej oraz 0.5 litra płynu. Praktycznie nic więcej się w nich nie dzieje.......tu też jest dwumasa.
Dyfer nie powinien wyć bo też będzie problem.
Ruda....taaak
Więc rudej szukamy na płycie podłogowej w okolicy dyfra i tylnego pasa, blotniki/nadkola, ramki okien pod uszczelkami, pokrywa bagażnika, doły drzwi przy progach. Progów i tak nie zobaczysz przy kupnie, bo są pod nakładkami.
Co do tego oleju w wiązce, to jeżeli magnes puszcza nie jest dobrze ale to nie problem o ile silnik chodzi normalnie. Natomiast jak jest mokra wtyczka wewnątrz od MSG czyli sterownika silnika, to kwestia czasu jak będą kłopoty.
Natomiast jak to mod nie raz przypominał kwestię podziękowań zawsze załatwiamy poprzez naciśnięcie stosownego przycisku pod postem , który uznajemy za pomocny. Chyba , że nie jesteś założycielem tematu, bo wtedy nie możesz.
Co do silników. ...... ja bym szukał m111 bez oleju w wiązce. ....ale tu raczej c200......jest popularny.
Co do m271. ...cóż. ..najpopularniejszy jest c180 i ich jest najwiecej ( także części z odzysku ) lub c200 bo jest lepszy ale części mniej na rynku wtórnym.
Co do rozrządu. ......pytaj o to. Jak był robiony to interesuj się co było. Sam łańcuch na stare koła to kontrola co ok. 60kkm jeżeli założony na koła dobre. .... Jak był wymieniony komplet, to kontrola po 100kkm od wymiany. Również sprawdzamy magnesy czy nie puściły sos do wiązki.
W203 to nie tylko silnik.
Skrzynia: manual jest Oki. ...... ale nie może wyskakiwac 2 lub inny bo wówczas uciekamy od tego auta. Biegi ciężko wchodzą. ...może być drobiazg w postaci konieczności upuść żeni trochę oleju ale też może to być sprzęgło. .....uwaga dwumasa.
Automat. ....najlepsza skrzynia ale musi pracować super.....nic nie może szarpać przerywać ślizgać etc. Jak coś z tych rzeczy to uciekamy. Olej wymieniamy co 60kkm. ..uwaga w najstarszych egzemplarzach auta wymiana będzie tylko dynamiczna czyli droższa.
Połautomat. ......to manual z hydrauliczną zmianą biegów. .... tu może lekko poszarpywac, bo to jakby Ci "ktoś inny biegi zmieniał"..... mniej komfortowa od zwykłego automatu, ale jak ktoś nie lubi mieszać biegam też będzie zadowolony. Jak zmienia od 1 do 6 bez problemu i nie ma komunikatów to się jej nie czepiamy. Tu raz na 200kkm około wymienia się pompkę od hydrauliki....lub szczotki w niej oraz 0.5 litra płynu. Praktycznie nic więcej się w nich nie dzieje.......tu też jest dwumasa.
Dyfer nie powinien wyć bo też będzie problem.
Ruda....taaak
Więc rudej szukamy na płycie podłogowej w okolicy dyfra i tylnego pasa, blotniki/nadkola, ramki okien pod uszczelkami, pokrywa bagażnika, doły drzwi przy progach. Progów i tak nie zobaczysz przy kupnie, bo są pod nakładkami.
Co do tego oleju w wiązce, to jeżeli magnes puszcza nie jest dobrze ale to nie problem o ile silnik chodzi normalnie. Natomiast jak jest mokra wtyczka wewnątrz od MSG czyli sterownika silnika, to kwestia czasu jak będą kłopoty.
Ostatnio zmieniony 21 lip 2015, o 08:18 przez supi, łącznie zmieniany 1 raz.
WDB2032421F298682 S203
s203-200k-avantgarde-2002-r-vt12799.html
s203-200k-avantgarde-2002-r-vt12799.html