Sory za OT.
@polofix, masz turbo z nastawnikiem elektrycznym czy tradycyjnym bo wiem że do tych vanów oba rodzaje szły w zależności od mocy. Turbolaga i to ogromnego miałem w OM606 (duże turbo sterowane podciśnieniowo) a w OM646 praktycznie nie odczuwam, ciągnie od samego dołu. Na codzień mam styczność z kilkunastoma M271 w 203 i 211 i jak dla mnie to nawet 184 konna wersja za bardzo nie ma siły jechać.
Pomoc w spełnieniu marzeń W203 Coupe
Moderator: Dziki Mar
- Przybek
- Moderator VIP
- Posty: 3369
- Rejestracja: 8 lis 2017, o 02:23
- VIN: WDB2032081F659063
- Lokalizacja: Łódź
-
- VIP
- Posty: 2135
- Rejestracja: 6 lis 2014, o 17:05
- VIN:
- Lokalizacja: Turek/Dobra
Re: Pomoc w spełnieniu marzeń W203 Coupe
Przybek, nie miejsce żeby tu pisać. Przesiadka z diesla na benzynę jest ciężka i z benzyny na diesla też. W obu przypadkach po takiej przesiadce kierowcy twierdzą, że auta nie jadą. Jak po benzynie wsiądziesz do diesla i podczas wyprzedzania depczesz gaz, to okazuje się że przekraczając 3 tys obr. samochód nie jedzie tylko wyje, kiedy benzyna ciągnie do końca obrotomierza. Diesle mają dobry moment w wąskim zakresie 2200-3000obr. i jak się go przegapi, to można nieźle się wpierdzielić podczas wyprzedzania. Wsiadając z diesla do benzyny ludzie jeżdżą do 3 tys obrotów i są zażenowani że samochód nie idzie. Wiem, bo sam miałem kilka diesli i kilkanaście benzyn.
A naprawiałem i jeździłem jednego kolegi WDB2030081F5525569 w203 poliftem 2,2 150KM Om646 i drugiego znajomego starszym OM611 z 2001 nie pamiętam ile koni. Wierz mi, wolę benzynę. Nawet ze względu na hałas silnika.
A naprawiałem i jeździłem jednego kolegi WDB2030081F5525569 w203 poliftem 2,2 150KM Om646 i drugiego znajomego starszym OM611 z 2001 nie pamiętam ile koni. Wierz mi, wolę benzynę. Nawet ze względu na hałas silnika.
WDB2032451F248605
4JGAB72EXXA108366
WDDHF8HB5AA175853
4JGAB72EXXA108366
WDDHF8HB5AA175853