C klasa jako samochód dla firmy. Opinie i pomoc przy wyborze
Moderator: Dziki Mar
-
- Użytkownik
- Posty: 14
- Rejestracja: 6 maja 2010, o 08:14
- VIN:
- Lokalizacja: Śląsk
- mugger
- VIP
- Posty: 1785
- Rejestracja: 20 sie 2008, o 10:27
- VIN:
- Lokalizacja: Częstochowa
- Kontakt:
Dużo w tym racji co napisałeś... niestety dzisiaj jest też tak, że producent próbuje ciąć koszty i w autach poliftowych czasem stosuje się tańsze rozwiązania.pleban pisze:Ja kieruję się jedną zasadą. Nie kupuję samochodów przed liftem, gdyż z doświadczenia wiem, że takie są bardziej awaryjne niż te po lifcie.
w168, w203, w123
- mercfan
- VIP
- Posty: 4258
- Rejestracja: 9 lut 2008, o 09:47
- VIN:
- Lokalizacja: Rzgów/Łódź
-
- Użytkownik
- Posty: 14
- Rejestracja: 6 maja 2010, o 08:14
- VIN:
- Lokalizacja: Śląsk
Tylko najbardziej zastanawia mnie jest sprawa, dlaczego tak mało jest wśród taksówek samochodów BMW, a tak wiele jest Mercedesów? Napędy maja oby dwa na tył, silniki z wypowiedzi ma lepsze BMW, i oszczędniejsze, zawieszenie również BMW ma bardziej wytrzymalsze. Wewnątrz miejsca porównywalnie tyle samo. Więc mercedes ma większy prestiż? Czy w tym kraju nadal dominuje wersja że BMW to samochody dla gangsterów? Powoli mnie już to zaczyna śmieszyć, PRL skończył się ponad 20 lat temu, a większość ludzi nadal przepraszam za wyrażenie "zacofana"
-
- Użytkownik
- Posty: 919
- Rejestracja: 14 mar 2009, o 09:15
- VIN:
- Lokalizacja: warszawa
właśnie dlatego, że Mercedes jest trwalszy i mniej awaryjny niż BMW , wiem to z własnego doświadczenia. I tak jest prawie na całym świecie , że MB króluje na taksówkach.Tylko najbardziej zastanawia mnie jest sprawa, dlaczego tak mało jest wśród taksówek samochodów BMW, a tak wiele jest Mercedesów? Napędy maja oby dwa na tył, silniki z wypowiedzi ma lepsze BMW, i oszczędniejsze, zawieszenie również BMW ma bardziej wytrzymalsze. Wewnątrz miejsca porównywalnie tyle samo. Więc mercedes ma większy prestiż? Czy w tym kraju nadal dominuje wersja że BMW to samochody dla gangsterów? Powoli mnie już to zaczyna śmieszyć, PRL skończył się ponad 20 lat temu, a większość ludzi nadal przepraszam za wyrażenie "zacofana"
[ Dodano: 2010-05-09, 15:57 ]
E39 jest zdecydowanie straszą konstrukcją niz W203, przecież E39 powstało w połowie lat 90 a W203 to początek 21 wieku a to dla motoryzacji technologiczna przepaść!larencase pisze:Tak więc napewno obecne e39 ma albo tyle samo, albo więcej elektroniki i systemów niż W203
był W203, W211 aktualnie W204 1.8 kompressor
-
- Użytkownik
- Posty: 14
- Rejestracja: 6 maja 2010, o 08:14
- VIN:
- Lokalizacja: Śląsk
Ale za to nie rdzewieje kiedy MB zdobył tytuł silnik roku, bo BMW zdobywa je ciągle. Wracając do e39 wersje z 3 litrowym diesel to silnik roku 99 i 00. No i ten wygląd jak juz porównujemy to stare E klasa (okularnik) a e39 nawet z przed FL to niebo a ziemia, przecież W210 jest ohydny jeżeli chcemy go porównać do BMW.
- Barnaba
- VIP
- Posty: 204
- Rejestracja: 15 mar 2009, o 16:54
- VIN:
- Lokalizacja: Pruszków
no właśnie tu zdania mogą być różne - mi W210 nie podobał się strasznie, ale wraz z upływem czasu jestem coraz bardziej za - oczywiście jakiś dobrze utrzymany i zadbany egzemplarz na fajnych alu.larencase pisze:(...)W210 jest ohydny jeżeli chcemy go porównać do BMW (e39).
Jest: W124 220CE 1995
Było: W124 200E 1991; W211 E320 T 2003; W203 C200 Kompressor 2000; W202 C250 Diesel 1993; Daewoo Nexia!!!
Było: W124 200E 1991; W211 E320 T 2003; W203 C200 Kompressor 2000; W202 C250 Diesel 1993; Daewoo Nexia!!!
- wredny
- VIP
- Posty: 363
- Rejestracja: 23 lip 2008, o 07:18
- VIN:
- Lokalizacja: podlasie
Cóż podpieranie się tytułami to nie to samo co wrażenia użyszkodników
Z tego co pamiętam pokazywano jakieś małe BMW 2,0L z 200konnym silnikiem (diesel biturbo).
Ale obecnie nie widzę, by był takowy w ofercie... widać te 200koni to tylko dla redakcji sportowych i testów.
A niech rdzewieje, całe życie zamierzasz nim jeździć?
Rdza to okazja by zmienić lakier
Pozdrawiam
Z tego co pamiętam pokazywano jakieś małe BMW 2,0L z 200konnym silnikiem (diesel biturbo).
Ale obecnie nie widzę, by był takowy w ofercie... widać te 200koni to tylko dla redakcji sportowych i testów.
A niech rdzewieje, całe życie zamierzasz nim jeździć?
Rdza to okazja by zmienić lakier
Pozdrawiam
[center]
220CDI Classic '00 100kW@?kW [/center]
220CDI Classic '00 100kW@?kW [/center]
-
- Użytkownik
- Posty: 919
- Rejestracja: 14 mar 2009, o 09:15
- VIN:
- Lokalizacja: warszawa
Ale za to nie rdzewieje kiedy MB zdobył tytuł silnik roku, bo BMW zdobywa je ciągle. Wracając do e39 wersje z 3 litrowym diesel to silnik roku 99 i 00. No i ten wygląd jak juz porównujemy to stare E klasa (okularnik) a e39 nawet z przed FL to niebo a ziemia, przecież W210 jest ohydny jeżeli chcemy go porównać do BMW.
nie irytuj się tak, ja jeżdziłem kilka lat samochodami BMW i tez je bardzo lubie, teraz przesiadłem się na MB i nie żałuje. jedna marka np. BMW ma dobre silniki a MB ma lepszy komfort i mozna tak wyliczać bez końca.
co do silnika roku to tylko jednostka 3.0 D go zdobywała to jeszcze nie świadczy o tym, że cała marka jest idealna.
Fiat Uno też był kiedys samochodem roku!!!
był W203, W211 aktualnie W204 1.8 kompressor
- V126
- VIP
- Posty: 6785
- Rejestracja: 23 lis 2008, o 20:46
- VIN:
- Lokalizacja: Lublin
Słyszałem kiedyś BMW 730D E65 przed liftem i przyznam szczerze nie było słychać klekotu, po prostu nie było słychać silnika, przy dodaniu gazu do podłogi usłyszałem tylko szum z turbo (nawet nie gwizd). Bardzo ten silnik mi się spodobał z uwagi właśnie na tą bezszelestną pracę.
Ostatnio zmieniony 9 maja 2010, o 19:48 przez V126, łącznie zmieniany 1 raz.
C200 CDI 2002 AVANTGARDE ESTATE WDB2032041F212729 I UNITRA GRA!!!
- pleban
- VIP
- Posty: 1513
- Rejestracja: 28 wrz 2008, o 08:53
- VIN:
- Lokalizacja: Wybrzeże Gdańskie
-
- Użytkownik
- Posty: 919
- Rejestracja: 14 mar 2009, o 09:15
- VIN:
- Lokalizacja: warszawa
- pleban
- VIP
- Posty: 1513
- Rejestracja: 28 wrz 2008, o 08:53
- VIN:
- Lokalizacja: Wybrzeże Gdańskie
-
- Użytkownik
- Posty: 14
- Rejestracja: 6 maja 2010, o 08:14
- VIN:
- Lokalizacja: Śląsk
Dziś widziałem na TVN Turbo jak Kornacki testował X5 w terenie z silnikiem 3.0 i mocy ponad 300 KM! również było ponad 600Nm to jest już potęga, a wracając do silników roku i tytułów zdobytych przez BMW to na dziesięć kategorii zdobył w sześciu pierwsze miejsca, silnik roku oczywiście BMW. Redaktorzy na ten temat mówią "BMW znów zdeklasowało rywali"
- V126
- VIP
- Posty: 6785
- Rejestracja: 23 lis 2008, o 20:46
- VIN:
- Lokalizacja: Lublin