Różnice w typach halogenÓW
Moderator: Dziki Mar
-
- Użytkownik
- Posty: 7
- Rejestracja: 30 lis 2016, o 01:03
- VIN: WDB2030461F827539
Różnice w typach halogenÓW
Witam!!
Od kamienia uszkodził sie halogen od strony pasażera w mojej poliftowej C180 Kompressor Avantage z 2006 roku.
Posiadam biksenony z doświetlaniem zakretów przy pomocy tych własnie halogenów.
Od sprzedawców czesci słysze jakies opowiesci ze to jest jakis nietypowy typ halogenu i sa niedostepne.
Wiec jak to jest?? Sa jakies róznice dodatkowe oprócz przed/po lift? Czy jesli kupie po prostu "allegrowy" halogen to bedzie okej??
Dzieki za odpowiedz.
Od kamienia uszkodził sie halogen od strony pasażera w mojej poliftowej C180 Kompressor Avantage z 2006 roku.
Posiadam biksenony z doświetlaniem zakretów przy pomocy tych własnie halogenów.
Od sprzedawców czesci słysze jakies opowiesci ze to jest jakis nietypowy typ halogenu i sa niedostepne.
Wiec jak to jest?? Sa jakies róznice dodatkowe oprócz przed/po lift? Czy jesli kupie po prostu "allegrowy" halogen to bedzie okej??
Dzieki za odpowiedz.
- Przybek
- Moderator VIP
- Posty: 3337
- Rejestracja: 8 lis 2017, o 02:23
- VIN: WDB2032081F659063
- Lokalizacja: Łódź
Re: Różnice w typach halogenÓW
Taaa.... Halogen jest tak nietypowy i niepowtarzalny że występuje tylko w każdym poliftowym W203 poza wersjami AMG
Halogen do polifta w podróbie od ori różni się tylko tym że w ori nie masz takiego "kapturka" w osi żarówki - innych różnic brak, czy ori czy zamiennik to i tak żarówka jest HB4.
Halogen do polifta w podróbie od ori różni się tylko tym że w ori nie masz takiego "kapturka" w osi żarówki - innych różnic brak, czy ori czy zamiennik to i tak żarówka jest HB4.
-
- Użytkownik
- Posty: 7
- Rejestracja: 30 lis 2016, o 01:03
- VIN: WDB2030461F827539
Re: Różnice w typach halogenÓW
Dzieki za odpowiedz, tez wydawało mi sie to bzdura.
- siwix
- JuniorAdmin
- Posty: 4585
- Rejestracja: 26 paź 2014, o 18:38
- VIN: WDB2032521F833745
- Lokalizacja: Świdwin/ Buxtehude/Stade (DE)
- Kontakt:
Re: Różnice w typach halogenÓW
Przybek nie do końca prawda bo ja mam np H7 (12V 55W) i wydaje mi się że ma tak każdy polift co ma BiXenon
U kolegi Duduś też powinna siedzieć H7
U kolegi Duduś też powinna siedzieć H7
- Przybek
- Moderator VIP
- Posty: 3337
- Rejestracja: 8 lis 2017, o 02:23
- VIN: WDB2032081F659063
- Lokalizacja: Łódź
Re: Różnice w typach halogenÓW
Przybkowy polift z bixenonen i doświetlaniem zakrętów ma żarówki HB4 (12V 51W) - halogen bez "kapturka" przed żarówką, jak będę tam grzebał kiedyś to się postaram spisać oznaczenia z obudowy jak nie zapomnę.
- siwix
- JuniorAdmin
- Posty: 4585
- Rejestracja: 26 paź 2014, o 18:38
- VIN: WDB2032521F833745
- Lokalizacja: Świdwin/ Buxtehude/Stade (DE)
- Kontakt:
Re: Różnice w typach halogenÓW
No widzisz a EPC podaje że masz takie same jak ja i żarówki i lampy
-
- VIP
- Posty: 31
- Rejestracja: 28 wrz 2011, o 20:45
- VIN: WDB2032201F875452
- Lokalizacja: Warszawa
Re: Różnice w typach halogenÓW
Zmieniając żarówki też się zasugerowałem instrukcją i kupiłem HB4,i dopiero po wyjęciu starych okazało się,że mam najzwyklejsze H7,tak więc sugeruję sprawdzenie przed zakupem nowych.
od 1990r.w115,potem w123,w201,w124,w210,teraz audi A4 :-(C320 CDI WDB2032201F875452
- Gerri
- expert
- Posty: 1255
- Rejestracja: 15 paź 2007, o 19:39
- VIN: WAUZZZ8P9BA087930
- Lokalizacja: Limerick
Re: Różnice w typach halogenÓW
Przedlift i polift mają inne kąty ustawienia w stosunku do osi podłużnej pojazdu.
- Przybek
- Moderator VIP
- Posty: 3337
- Rejestracja: 8 lis 2017, o 02:23
- VIN: WDB2032081F659063
- Lokalizacja: Łódź
Re: Różnice w typach halogenÓW
Miałem wątpliwa przyjemność właśnie wymieniać... I w sumie oboje mieliśmy rację
Upierałem się przy HB4 bo jak patrzyłem na halogen od tyłu to wtyczka i mocowanie żarówki wskazywało na HB4. A prawda wygląda tak: mocowanie jest HB4 w które dopiero jest włożona żarówka H7 (cos na zasadzie przejściówki).
A że miałem pod ręką oba typy żarówek to z ciekawości włożyłem HB4 51W i pasowało, błędu nie było pomimo mocy żarówki mniejszej o 4W.
Także albo wkładamy H7 w oryginalną oprawkę albo HB4 bezpośrednio w halogen i podpinamy wtyczkę