Różnice w typach halogenÓW

Moderator: Dziki Mar

ODPOWIEDZ
Duduś
Użytkownik
Posty: 7
Rejestracja: 30 lis 2016, o 01:03
VIN: WDB2030461F827539

Różnice w typach halogenÓW

Post autor: Duduś »

Witam!!

Od kamienia uszkodził sie halogen od strony pasażera w mojej poliftowej C180 Kompressor Avantage z 2006 roku.
Posiadam biksenony z doświetlaniem zakretów przy pomocy tych własnie halogenów.
Od sprzedawców czesci słysze jakies opowiesci ze to jest jakis nietypowy typ halogenu i sa niedostepne.

Wiec jak to jest?? Sa jakies róznice dodatkowe oprócz przed/po lift? Czy jesli kupie po prostu "allegrowy" halogen to bedzie okej??

Dzieki za odpowiedz. :haha: :haha: :haha:
Awatar użytkownika
Przybek
Moderator VIP
Posty: 3337
Rejestracja: 8 lis 2017, o 02:23
VIN: WDB2032081F659063
Lokalizacja: Łódź

Re: Różnice w typach halogenÓW

Post autor: Przybek »

Taaa.... Halogen jest tak nietypowy i niepowtarzalny że występuje tylko w każdym poliftowym W203 poza wersjami AMG :D
Halogen do polifta w podróbie od ori różni się tylko tym że w ori nie masz takiego "kapturka" w osi żarówki - innych różnic brak, czy ori czy zamiennik to i tak żarówka jest HB4.
Duduś
Użytkownik
Posty: 7
Rejestracja: 30 lis 2016, o 01:03
VIN: WDB2030461F827539

Re: Różnice w typach halogenÓW

Post autor: Duduś »

Dzieki za odpowiedz, tez wydawało mi sie to bzdura. :D
Awatar użytkownika
siwix
JuniorAdmin
Posty: 4585
Rejestracja: 26 paź 2014, o 18:38
VIN: WDB2032521F833745
Lokalizacja: Świdwin/ Buxtehude/Stade (DE)
Kontakt:

Re: Różnice w typach halogenÓW

Post autor: siwix »

Przybek nie do końca prawda bo ja mam np H7 (12V 55W) i wydaje mi się że ma tak każdy polift co ma BiXenon
U kolegi Duduś też powinna siedzieć H7
:!: Nie pomagam przez pw-- pytania pozostaną bez odpowiedzi
S203 M272 2.5 V6
Regulamin Forum
Awatar użytkownika
Przybek
Moderator VIP
Posty: 3337
Rejestracja: 8 lis 2017, o 02:23
VIN: WDB2032081F659063
Lokalizacja: Łódź

Re: Różnice w typach halogenÓW

Post autor: Przybek »

siwix pisze: 12 wrz 2018, o 02:25 Przybek nie do końca prawda bo ja mam np H7 (12V 55W) i wydaje mi się że ma tak każdy polift co ma BiXenon
U kolegi Duduś też powinna siedzieć H7
Przybkowy polift z bixenonen i doświetlaniem zakrętów ma żarówki HB4 (12V 51W) - halogen bez "kapturka" przed żarówką, jak będę tam grzebał kiedyś to się postaram spisać oznaczenia z obudowy jak nie zapomnę.
Awatar użytkownika
siwix
JuniorAdmin
Posty: 4585
Rejestracja: 26 paź 2014, o 18:38
VIN: WDB2032521F833745
Lokalizacja: Świdwin/ Buxtehude/Stade (DE)
Kontakt:

Re: Różnice w typach halogenÓW

Post autor: siwix »

No widzisz a EPC podaje że masz takie same jak ja i żarówki i lampy :bezradny:
:!: Nie pomagam przez pw-- pytania pozostaną bez odpowiedzi
S203 M272 2.5 V6
Regulamin Forum
Jacques
VIP
Posty: 31
Rejestracja: 28 wrz 2011, o 20:45
VIN: WDB2032201F875452
Lokalizacja: Warszawa

Re: Różnice w typach halogenÓW

Post autor: Jacques »

Zmieniając żarówki też się zasugerowałem instrukcją i kupiłem HB4,i dopiero po wyjęciu starych okazało się,że mam najzwyklejsze H7,tak więc sugeruję sprawdzenie przed zakupem nowych.
od 1990r.w115,potem w123,w201,w124,w210,teraz audi A4 :-(C320 CDI WDB2032201F875452
Awatar użytkownika
Gerri
expert
Posty: 1255
Rejestracja: 15 paź 2007, o 19:39
VIN: WAUZZZ8P9BA087930
Lokalizacja: Limerick

Re: Różnice w typach halogenÓW

Post autor: Gerri »

Przedlift i polift mają inne kąty ustawienia w stosunku do osi podłużnej pojazdu.
Awatar użytkownika
Przybek
Moderator VIP
Posty: 3337
Rejestracja: 8 lis 2017, o 02:23
VIN: WDB2032081F659063
Lokalizacja: Łódź

Re: Różnice w typach halogenÓW

Post autor: Przybek »

Przybek pisze: 12 wrz 2018, o 14:59
siwix pisze: 12 wrz 2018, o 02:25 Przybek nie do końca prawda bo ja mam np H7 (12V 55W) i wydaje mi się że ma tak każdy polift co ma BiXenon
U kolegi Duduś też powinna siedzieć H7
Przybkowy polift z bixenonen i doświetlaniem zakrętów ma żarówki HB4 (12V 51W) - halogen bez "kapturka" przed żarówką, jak będę tam grzebał kiedyś to się postaram spisać oznaczenia z obudowy jak nie zapomnę.
Miałem wątpliwa przyjemność właśnie wymieniać... I w sumie oboje mieliśmy rację :D

Upierałem się przy HB4 bo jak patrzyłem na halogen od tyłu to wtyczka i mocowanie żarówki wskazywało na HB4. A prawda wygląda tak: mocowanie jest HB4 w które dopiero jest włożona żarówka H7 (cos na zasadzie przejściówki).
A że miałem pod ręką oba typy żarówek to z ciekawości włożyłem HB4 51W i pasowało, błędu nie było pomimo mocy żarówki mniejszej o 4W.
Także albo wkładamy H7 w oryginalną oprawkę albo HB4 bezpośrednio w halogen i podpinamy wtyczkę :)
ODPOWIEDZ

Wróć do „Oświetlenie”