C240 WYPADANIE ZAPŁONU [EDIT]

Moderator: Dziki Mar

polofix
VIP
Posty: 2133
Rejestracja: 6 lis 2014, o 17:05
VIN:
Lokalizacja: Turek/Dobra

Re: C240 WYPADANIE ZAPŁONU [EDIT]

Post autor: polofix »

STAG 300-8. Dwa cylindry więcej ale to wszystko prawie to samo.
WDB2032451F248605
4JGAB72EXXA108366
WDDHF8HB5AA175853
Awatar użytkownika
Przybek
Moderator VIP
Posty: 3303
Rejestracja: 8 lis 2017, o 02:23
VIN: WDB2032081F659063
Lokalizacja: Łódź

Re: C240 WYPADANIE ZAPŁONU [EDIT]

Post autor: Przybek »

sf94 pisze: 6 mar 2019, o 09:38 Kabel i interfejs zakupiony. Sterownik znalazlem zamontowany obok akumulatora.
To teraz sobie ściągnij program do staga z tąd -> https://www.ac.com.pl/pl-centrum-pobran-oprogramowanie i poszukaj instrukcji obsługi i regulacji instalacji (ta sama strona).

Jak już się zaprzyjaźnisz z programem i instrukcją to się podłącz do auta i przejdź przez wszystkie ekrany ustawień instalacji i wrzuć screeny. Przy grzebaniu uważaj co potwierdzasz żeby czegoś przypadkowo nie skasować lub zmienić!!!
sf94
Użytkownik
Posty: 16
Rejestracja: 7 lis 2018, o 23:19
VIN: 11111111111111111111

Re: C240 WYPADANIE ZAPŁONU [EDIT]

Post autor: sf94 »

Przybek pisze:
sf94 pisze: 6 mar 2019, o 09:38 Kabel i interfejs zakupiony. Sterownik znalazlem zamontowany obok akumulatora.
To teraz sobie ściągnij program do staga z tąd -> https://www.ac.com.pl/pl-centrum-pobran-oprogramowanie i poszukaj instrukcji obsługi i regulacji instalacji (ta sama strona).

Jak już się zaprzyjaźnisz z programem i instrukcją to się podłącz do auta i przejdź przez wszystkie ekrany ustawień instalacji i wrzuć screeny. Przy grzebaniu uważaj co potwierdzasz żeby czegoś przypadkowo nie skasować lub zmienić!!!
Zabieram sie do lektury. Jak tylko dostane przesyłkę, podłącze i wszytsko wrzucę tu do tematu. Przyda sie na przyszłość innym równie podobnym amatorom co ja. :)

Wysłane z mojego LG-H870 przy użyciu Tapatalka



Awatar użytkownika
Przybek
Moderator VIP
Posty: 3303
Rejestracja: 8 lis 2017, o 02:23
VIN: WDB2032081F659063
Lokalizacja: Łódź

Re: C240 WYPADANIE ZAPŁONU [EDIT]

Post autor: Przybek »

Pozwolę sobie wrzucić 2 screeny bohatera tematu.
Wtryski czerwone Hany na ciśnieniu 1,18. Czasy PB na garach z wypadaniem zapłonu krótsze niż na pozostałych.
Pomysły?
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Meniu
VIP
Posty: 923
Rejestracja: 23 mar 2018, o 22:05
VIN: WDB2030421A649606

Re: C240 WYPADANIE ZAPŁONU [EDIT]

Post autor: Meniu »

:usmiech: Wtryskiwacze brnzynowe leja na garach z wypadaniem zapłonu. Jest potrzebna pewna ilość paliwa a jak leje i daje za dużo to wtedy musi to skompensować krótszym czasem wtrysku. Taka moja teoria, ale generalnie wydawało mi się, że czas wtrysku jest ustawiany dla wszystkich wtryskiwaczy taki sam.
polofix
VIP
Posty: 2133
Rejestracja: 6 lis 2014, o 17:05
VIN:
Lokalizacja: Turek/Dobra

Re: C240 WYPADANIE ZAPŁONU [EDIT]

Post autor: polofix »

U mnie wleciały nowe wtryskiwacze stag w03. I w końcu wleci w przyszłym tygodniu nowy sterownik Stag 300-8 IC2, taki, jak powinien być.
WDB2032451F248605
4JGAB72EXXA108366
WDDHF8HB5AA175853
sf94
Użytkownik
Posty: 16
Rejestracja: 7 lis 2018, o 23:19
VIN: 11111111111111111111

Re: C240 WYPADANIE ZAPŁONU [EDIT]

Post autor: sf94 »

Sprawa ustabilizowana.
Wymiana reduktora na odpowiedni do mocy oraz uporządkowanie przewodów gazowych bo był mały bałagan. Do tego zrobiona na nowo regulacja i problem z wypadaniem zaplonu oraz przełączaniem sie między pb a lpg rowniez sie już nie pojawia. Narazie 1 tydzień spokojniej jazdy.

Dziekuje za wszelką pomoc oraz sugestie.

Wysłane z mojego LG-H870 przy użyciu Tapatalka

Meniu
VIP
Posty: 923
Rejestracja: 23 mar 2018, o 22:05
VIN: WDB2030421A649606

Re: C240 WYPADANIE ZAPŁONU [EDIT]

Post autor: Meniu »

Oby to było to, czyli znów diabeł tkwi w szczegółach - w montażu.
Awatar użytkownika
Przybek
Moderator VIP
Posty: 3303
Rejestracja: 8 lis 2017, o 02:23
VIN: WDB2032081F659063
Lokalizacja: Łódź

Re: C240 WYPADANIE ZAPŁONU [EDIT]

Post autor: Przybek »

sf94 pisze: 27 mar 2019, o 12:30 Sprawa ustabilizowana.
Wymiana reduktora na odpowiedni do mocy oraz uporządkowanie przewodów gazowych bo był mały bałagan. Do tego zrobiona na nowo regulacja i problem z wypadaniem zaplonu oraz przełączaniem sie między pb a lpg rowniez sie już nie pojawia. Narazie 1 tydzień spokojniej jazdy.

Dziekuje za wszelką pomoc oraz sugestie.

Wysłane z mojego LG-H870 przy użyciu Tapatalka
Napisz czy przerobili tak jak sugerowałem i jakie graty teraz masz wsadzone.
Meniu pisze: 27 mar 2019, o 21:49 Oby to było to, czyli znów diabeł tkwi w szczegółach - w montażu.
Meniu tam było tyle szczegółów spi!@#$nych że szkoda gadać... Dziwne że to w ogóle jechało.
Meniu
VIP
Posty: 923
Rejestracja: 23 mar 2018, o 22:05
VIN: WDB2030421A649606

Re: C240 WYPADANIE ZAPŁONU [EDIT]

Post autor: Meniu »

E to jak Mercedes jako tako jeździ na takiej spierniczonej instalacji to nie jest ogólnie źle z tym silnikiem.
polofix
VIP
Posty: 2133
Rejestracja: 6 lis 2014, o 17:05
VIN:
Lokalizacja: Turek/Dobra

Re: C240 WYPADANIE ZAPŁONU [EDIT]

Post autor: polofix »

U mnie, źle nawiercone dysze. Przy reduktorze rurka miała zwężkę z 8mm na 6mm, obie listwy nie połączone ze sobą, węże tragicznej jakości SEMPERIT-a.
Tak robią pseudo-gazownicy
WDB2032451F248605
4JGAB72EXXA108366
WDDHF8HB5AA175853
sf94
Użytkownik
Posty: 16
Rejestracja: 7 lis 2018, o 23:19
VIN: 11111111111111111111

Re: C240 WYPADANIE ZAPŁONU [EDIT]

Post autor: sf94 »

Wlecial reduktor KME R2 TUR6
Weze rownej długości i niezbyt dlugie
Lecz Panowie nie zrobili kompensacji miedzy listwami wtryskowymi.

Wysłane z mojego LG-H870 przy użyciu Tapatalka

ODPOWIEDZ

Wróć do „OGÓLNIE o C-klasie W203”