AŚ 47

Moderator: Dziki Mar

Awatar użytkownika
mercfan
VIP
Posty: 4258
Rejestracja: 9 lut 2008, o 09:47
VIN:
Lokalizacja: Rzgów/Łódź

Post autor: mercfan »

Ciśnieniem na listwie, 1 generacja 1350bar, 2 generacja 1600bar i piezoelektryka, 3 generacja dopiero wchodzi, ciśnienie to samo i wtryskiwacze piezokrystaliczne dwukrotnie szybsze od piezoelektrycznych.

[ Dodano: 2009-11-17, 22:14 ]
W CDI mercedesa common rail był montowany jako jeden z pierwszych wiec obstawiam pierwszą i później drugą generację...
W211 200k 2005
W203 200k 2002
W124 300D 1991
W220 S320 CDI OM613 2004
W140 S320 M104
W211 E200 WDB2110411B360552
W212 E200
Awatar użytkownika
V126
VIP
Posty: 6785
Rejestracja: 23 lis 2008, o 20:46
VIN:
Lokalizacja: Lublin

Post autor: V126 »

Ciekawe, kiedy jest ta druga, niby W202 miał nieco słabsze (na przykład 200CDI o 10KM) więc może tam była I, a w W203 już druga.....
C200 CDI 2002 AVANTGARDE ESTATE WDB2032041F212729 I UNITRA GRA!!!
Awatar użytkownika
mercfan
VIP
Posty: 4258
Rejestracja: 9 lut 2008, o 09:47
VIN:
Lokalizacja: Rzgów/Łódź

Post autor: mercfan »

Ale CDI w W202 to już było to samo co w pierwszych W203. Myślę, że druga gen. weszła po lifcie bo była znowu zmiana mocy i norm spalin.
W211 200k 2005
W203 200k 2002
W124 300D 1991
W220 S320 CDI OM613 2004
W140 S320 M104
W211 E200 WDB2110411B360552
W212 E200
Awatar użytkownika
kichcio
Użytkownik
Posty: 756
Rejestracja: 25 lut 2008, o 01:19
VIN: WDB2030451A000000
Lokalizacja: Radom

Post autor: kichcio »

Nie tak bylo...

pierwsze auto z CommonRail to Alfa 156 JTD i Mercedes.
W210 mial cisnienie 1350, Wasze C klasy, wszystkie, powinny miec juz 1600.

Np. Wasze C klasy dzieki temu, ze wtrysk jest juz 1600 ma inne spalanie niz moje W210...
niby ten sam silnik, a jednak roznice sa.
Awatar użytkownika
kdzieciolowski
VIP
Posty: 63
Rejestracja: 26 sty 2008, o 11:09
VIN:
Lokalizacja: szczecin

Post autor: kdzieciolowski »

Dzięki Kichcio chodzi jak narazie bez zarzutu, oby tak dalej .Pozdrawaim
W203 C220 CDI
2003 r
Awatar użytkownika
kichcio
Użytkownik
Posty: 756
Rejestracja: 25 lut 2008, o 01:19
VIN: WDB2030451A000000
Lokalizacja: Radom

Post autor: kichcio »

:haha: swietnie ;)
Awatar użytkownika
Tomek21
Użytkownik
Posty: 78
Rejestracja: 4 wrz 2008, o 08:59
VIN:
Lokalizacja: Płock/BDG

Post autor: Tomek21 »

"Common rail III generacji

Pojawił się na rynku w 2003 roku..."

"...Pozwoliło to zredukować poziom emisji szkodliwych składników spalin nawet o 20%..."


Czort wie jak to jest. Mój ponoć spełnia normę "euro 4" więc może montowali już III generację do C-klas skoro ona taka "ekologiczna" jest :bezradny:
C200 CDI 2006 Avantgarde

album_personal.php?user_id=952
Awatar użytkownika
mercfan
VIP
Posty: 4258
Rejestracja: 9 lut 2008, o 09:47
VIN:
Lokalizacja: Rzgów/Łódź

Post autor: mercfan »

Mercedes to zaawansowane technologicznie auto jaki by on nie był ma jakąś nowinkę, której w danym roku nie miała konkurencja.
mercfan pisze:W CDI mercedesa common rail był montowany jako jeden z pierwszych
Napisałem, że jako jeden z pierwszych. Gdzie by nie czytał jednak Alfa wyprzedziła :mb: :zly:
W211 200k 2005
W203 200k 2002
W124 300D 1991
W220 S320 CDI OM613 2004
W140 S320 M104
W211 E200 WDB2110411B360552
W212 E200
Awatar użytkownika
V126
VIP
Posty: 6785
Rejestracja: 23 lis 2008, o 20:46
VIN:
Lokalizacja: Lublin

Post autor: V126 »

Tomek21 pisze:Mój ponoć spełnia normę "euro 4" więc może montowali już III generację do C-klas skoro ona taka "ekologiczna" jest
Po lifcie był filtr cząsteczek stałych i on poprawia jakość spalin. Możee dałoby radę porównać "na ucho" - wkręcić oba silniki w obroty i porównać pracę III generacja jest cichsza. :bezradny:
C200 CDI 2002 AVANTGARDE ESTATE WDB2032041F212729 I UNITRA GRA!!!
Awatar użytkownika
jjanicki
VIP
Posty: 780
Rejestracja: 3 lip 2009, o 23:59
VIN: WDD2122251A291175
Lokalizacja: Szczecin, PL

Post autor: jjanicki »

mercfan pisze:Gdzie by nie czytał jednak Alfa wyprzedziła :mb: :zly:
Tak, ale zauważ, że JTD, to fiatowski multijet, czyli pompowtryski - a to nie jest żaden CDI :usmiech:
Because people who are crazy enough to think they can change the world are the ones who do. - S. Jobs
201122, Perlmuttgrau - EX
202188, Schwarz - EX
203216 Cubanitsilver - EX
203708, Tanzanitblau
212225, Obsidianschwartz
Awatar użytkownika
kichcio
Użytkownik
Posty: 756
Rejestracja: 25 lut 2008, o 01:19
VIN: WDB2030451A000000
Lokalizacja: Radom

Post autor: kichcio »

CDI to CommonRail. JTD to rowniez CommonRail.
w0wacik
Użytkownik
Posty: 674
Rejestracja: 26 paź 2009, o 15:19
VIN:
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: w0wacik »

Teraz już jest chyba 6 generacja... Zresztą kto za tym trafi? :haha:

Mój 270 CDI 2002 rok miał w serii 1350 bar maksymalnego ciśnienia w railu, teraz ma ciut więcej, ładniej chodzi, mniej pali, żywiej reaguje na gaz :usmiech:

W dzisiejszych common-railach ciśnienie wtrysku wacha się między 1800 a 2000 bar.
S203 C270 CDI Avantgarde '02

"Lepiej 5 minut później, niż 50 lat za wcześnie"


Pozdrawiam

w0wacik
ODPOWIEDZ

Wróć do „OGÓLNIE o C-klasie W203”