C Klasa AD2021
Moderator: Dziki Mar
- Przybek
- Moderator VIP
- Posty: 3303
- Rejestracja: 8 lis 2017, o 02:23
- VIN: WDB2032081F659063
- Lokalizacja: Łódź
C Klasa AD2021
Z tej gazety uznaję jedynie obrazki a że mi się spodobały to wrzucam
http://www.auto-swiat.pl/nowosci/nowe-m ... oby/wx0y7w
Jedyne co mi nie leży za bardzo to ten "telewizor" przyklejony deski. T model bardzo ładnie wygląda.
Jestem ciekawy jak to będzie wyglądało cenowo i czy będzie jakiś fajny diesel zaprojektowany przez normalnego inżyniera.
A Wam jak się podoba?
http://www.auto-swiat.pl/nowosci/nowe-m ... oby/wx0y7w
Jedyne co mi nie leży za bardzo to ten "telewizor" przyklejony deski. T model bardzo ładnie wygląda.
Jestem ciekawy jak to będzie wyglądało cenowo i czy będzie jakiś fajny diesel zaprojektowany przez normalnego inżyniera.
A Wam jak się podoba?
- Dziki Mar
- Moderator
- Posty: 4157
- Rejestracja: 5 paź 2016, o 18:58
- VIN: WDB2110891B355007
Re: C Klasa AD2021
W zasadzie cały przód jest obłędny. Reflektory szczególnie robia wrażenie. Wyświetlacze tej wielkości to już norma choc mam nadzieję że chociaż przed kierowca będzie można zamówić zwykły.
Wysłane z mojego ALE-L21 przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego ALE-L21 przy użyciu Tapatalka
W203 C200 M271 2005 Był
W211 E320 CDI OM642 4Matic 2008 Jest
W245 B180 CDI (chip) OM640 2010 Jest
ALBUM
Regulamin Forum
Status VIP
W211 E320 CDI OM642 4Matic 2008 Jest
W245 B180 CDI (chip) OM640 2010 Jest
ALBUM
Regulamin Forum
Status VIP
-
- VIP
- Posty: 624
- Rejestracja: 23 cze 2017, o 23:09
- VIN: WDB2030161F451606
- Lokalizacja: Bydgoszcz
Re: C Klasa AD2021
Jak dla mnie jest przepiękny. Ciekawe jak jakośc materiałów w środku (skrzypienie środkowej konsoli).
Chociaż szczerze mówiąc to dla mnie do tej pory ze współczesnych (2000+) MB najładniejszy w środku jest W211 w wersji białej/jasnej. No i Maybach 6 Wiem że to inna marka ale nadal od Daimler'a), to jest dopiero pięknota... Połączenie bieli z błękitem to moje ulubione (biel + ambientowe podświetlenie w błękicie).
Chociaż szczerze mówiąc to dla mnie do tej pory ze współczesnych (2000+) MB najładniejszy w środku jest W211 w wersji białej/jasnej. No i Maybach 6 Wiem że to inna marka ale nadal od Daimler'a), to jest dopiero pięknota... Połączenie bieli z błękitem to moje ulubione (biel + ambientowe podświetlenie w błękicie).
W203 270CDI 2003r - użytkowany od Czerwca 2017
S211 320 CDI 2007r, WDB2112221B258950 - użytkowany od Stycznia 2022
S211 320 CDI 2007r, WDB2112221B258950 - użytkowany od Stycznia 2022
-
- VIP
- Posty: 646
- Rejestracja: 8 maja 2016, o 17:09
- VIN: WDB2030071F447330
- Lokalizacja: mazowieckie
Re: C Klasa AD2021
Faktycznie pięknie zaprojektowane modele klasy C, na zewnątrz i wewnątrz. Szkoda, jeżeli nie będzie można zamawiać wersji z analogowymi zegarami. Takie zegary to piękna klasyka i czasami niemalże dzieła ludzkich rąk.
@przybek, przecież diesle MB są normalnymi silnikami, i to mało kłopotliwymi (a przynajmniej niektóre wersje).
@przybek, przecież diesle MB są normalnymi silnikami, i to mało kłopotliwymi (a przynajmniej niektóre wersje).
Największym wrogiem postępu nie jest błąd, lecz lenistwo.
- Przybek
- Moderator VIP
- Posty: 3303
- Rejestracja: 8 lis 2017, o 02:23
- VIN: WDB2032081F659063
- Lokalizacja: Łódź
Re: C Klasa AD2021
Diesel mercedesa skończył się praktycznie w momencie dodania systemów AdBlue (norma Euro 6). I mercedesowską jakość diesla szlak trafił. Mam styczność z dwoma W212 OM651 2.2 CDI 204KM (2011 i 2012) i można tam zapomnieć o prostocie podstawowej obsługi (bzdurna wymiana świec żarowych wymaga sporej rozbiórki osprzętu, napinacz łańcucha wytrzymuje w porywach 370 tysięcy - rozrząd z tyłu silnika, awaryjne systemy AdBlue). I trwałość też już nie ta co w OM611/646. Plus taki że to naprawdę fajnie jedzie ale już nie do końca ekonomicznie
Gdzieś kiedyś trafiłem na zestawienie bezawaryjności silników diesla produkowanych po 1990 (zrobione przez niezależne stowarzyszenie a nie jakiś ADAC czy TUV) gdzie było podane po jakim średnim przebiegu występowała pierwsza awaria zatrzymująca auto w trasie. Pierwsze miejsce zajmował diesel OM606, który statystycznie pierwszy raz nie dojeżdżał do celu przy przebiegu około 890 tysięcy i żeby było śmieszniej nie była to typowa awaria silnika tylko alternatora. Na drugim miejscu był 1.9 VAG który stawał w okolicach 650 tysięcy (turbo/pompa pół na pół).
Tylko że w obecnych czasach nie opłaca się nikomu zrobić "wiecznego" silnika. A szkoda.
-
- VIP
- Posty: 646
- Rejestracja: 8 maja 2016, o 17:09
- VIN: WDB2030071F447330
- Lokalizacja: mazowieckie
Re: C Klasa AD2021
@przybek, adblue i te wszystkie inne (egr, zmienne fazy, zmienna geometria dolotu), to wymysły eko, czyli Unii Europejskiej i do nich trzeba mieć pretensję, czyli do eurooszołomów. To oni wymusili i wymuszają dziwaczne i zawodne konstrukcje silników spalinowych. A te ,,dziwactwa" po prostu się psują. I dopóki nie będą stosowane wyłącznie elektryczne silniki, to ekooszołomy będą żądać coraz wiecej, a konstruktorzy będą konstruować przez to coraz bardziej awaryjne silniki i ich osprzęt.
Największym wrogiem postępu nie jest błąd, lecz lenistwo.
- Przybek
- Moderator VIP
- Posty: 3303
- Rejestracja: 8 lis 2017, o 02:23
- VIN: WDB2032081F659063
- Lokalizacja: Łódź
Re: C Klasa AD2021
Prawda jest taka że przy obecnej technologii i materiałach można zrobić silnik 2 razy trwalszy niż mercedesowski 200D 54 KM (i o 4-5cio krotnie wyższej mocy i momencie obrotowym). Tak samo osprzęt, wtryski i resztę tego badziewia co się lubi psuć. I nie za cenę promu kosmicznego. Tyle że to się nie opłaca dla producenta bo kto kupi nowy model skoro poprzedni wytrzyma 30 lat i dalej będzie sprawny.
Miłośnikom teorii spiskowych polecam film "Spisek żarówkowy" A potem przypomnijcie sobie pompę SBC z przedliftowego W211 lub popatrzcie na kluczyk od Waszego MB który też ma zaprogramowaną liczbę użyć
Miłośnikom teorii spiskowych polecam film "Spisek żarówkowy" A potem przypomnijcie sobie pompę SBC z przedliftowego W211 lub popatrzcie na kluczyk od Waszego MB który też ma zaprogramowaną liczbę użyć