Blokada dyfra w sport coupe
Moderator: Dziki Mar
- KamiloVsky92
- VIP
- Posty: 154
- Rejestracja: 14 lis 2013, o 19:57
- VIN:
- Lokalizacja: wawa
Blokada dyfra w sport coupe
Czy sport coupe posiadało w opcji blokade dyfra?? Co trzeba by zdobyć/zakupić/ukraść (niepotrzebne skreślić) co by w taki luksus sie doposażyć ???
Blokada działa tylko do jakiejś ustalonej predkości czy do momenu jej wyłaczenia przez kierowce??
Blokada działa tylko do jakiejś ustalonej predkości czy do momenu jej wyłaczenia przez kierowce??
Mercedes-Benz C220CDI Sport Coupe 2002r. 188 KM i 430 nM by Cinsoft
WDB2037061A320544
WDB2037061A320544
- jarod32
- Użytkownik
- Posty: 4437
- Rejestracja: 22 paź 2013, o 13:26
- VIN: Honda_PILOT
- Lokalizacja: DLW
- Kontakt:
- loneraider
- Moderator VIP
- Posty: 3081
- Rejestracja: 23 sie 2009, o 18:03
- VIN:
- Lokalizacja: Sosnowiec
- jarod32
- Użytkownik
- Posty: 4437
- Rejestracja: 22 paź 2013, o 13:26
- VIN: Honda_PILOT
- Lokalizacja: DLW
- Kontakt:
-
- expert
- Posty: 2754
- Rejestracja: 22 cze 2011, o 10:48
- VIN:
- Lokalizacja: Warszawa
Do C220CDI?! Po co..
loneraider - ASD czyli kod 211 to czasy w124.. W latach 90-tych wylecial i zostal zastapiony ASR+ESP. Przeciez to sie psuje i jets oblednie drogie.. poza terenowkami juz tego nigdzie nie stosuja.
Nie wiem po co, ale ludzie sie nakrecaja tym napedem na tylna os jakby to Bog wie co bylo..
loneraider - ASD czyli kod 211 to czasy w124.. W latach 90-tych wylecial i zostal zastapiony ASR+ESP. Przeciez to sie psuje i jets oblednie drogie.. poza terenowkami juz tego nigdzie nie stosuja.
Nie wiem po co, ale ludzie sie nakrecaja tym napedem na tylna os jakby to Bog wie co bylo..
- loneraider
- Moderator VIP
- Posty: 3081
- Rejestracja: 23 sie 2009, o 18:03
- VIN:
- Lokalizacja: Sosnowiec
Akurat "to 220" przypuszczam, że jeździ trochęmrbraindeath pisze:Do C220CDI?! Po co..
Jedni lubią jachty, inni zbijają muchy bocznymi szybamimrbraindeath pisze:Nie wiem po co, ale ludzie sie nakrecaja tym napedem na tylna os
2030061A015 + 722.6 + 955 + 612 + 220 + 744U
kultowe historie:
W115/Taunus1.6/Volvo244/MazdaMX3
kultowe historie:
W115/Taunus1.6/Volvo244/MazdaMX3
-
- expert
- Posty: 2754
- Rejestracja: 22 cze 2011, o 10:48
- VIN:
- Lokalizacja: Warszawa
- KamiloVsky92
- VIP
- Posty: 154
- Rejestracja: 14 lis 2013, o 19:57
- VIN:
- Lokalizacja: wawa
Wiem bo czytałem o czymś takim w Vito 639. Fajnie by auto latało bokiem okazjonalnie. Poza tym do tego dochodzi możliwość łatwiejszego wyjechania z zaspy. Chociaż wydaje mi sie ze na moich oponkach żadna zaspa mi nie straszna...
A jak chodzi o to konkretne "220" to szkoda mi auta katować zeby krecić bączki przy oponach 225, ale jak zakładałem 175 to z gazu przy lekkim skrecie kół wpada w poślizg
A jak chodzi o to konkretne "220" to szkoda mi auta katować zeby krecić bączki przy oponach 225, ale jak zakładałem 175 to z gazu przy lekkim skrecie kół wpada w poślizg
Mercedes-Benz C220CDI Sport Coupe 2002r. 188 KM i 430 nM by Cinsoft
WDB2037061A320544
WDB2037061A320544
- bosniak_sg
- VIP
- Posty: 1268
- Rejestracja: 3 lis 2009, o 12:29
- VIN: WDB2030641F581928
- KamiloVsky92
- VIP
- Posty: 154
- Rejestracja: 14 lis 2013, o 19:57
- VIN:
- Lokalizacja: wawa
Lato prawdopodobnie pójdzie Goodyear Eagle F1 Symetric 225/35/18. Prawdopodobnie wpadnie też gwincik, bo na tych spreżynach eibacha tył wydaje się nieco siadniety.
zima to niestety (krytykujcie, bo wiem ze źle zrobiłem) nalewki Targum 225/45/17
Dlaczego nalewki już tłumacze. Bede w Polsce niecałe 2 tygodnie, więc kupowac komplet gum za 2000PLN mi sie nie uśmiecha, a uważam ze nawet najgorsza zimówka jest lepsza od najlepszej opony letniej.
zima to niestety (krytykujcie, bo wiem ze źle zrobiłem) nalewki Targum 225/45/17
Dlaczego nalewki już tłumacze. Bede w Polsce niecałe 2 tygodnie, więc kupowac komplet gum za 2000PLN mi sie nie uśmiecha, a uważam ze nawet najgorsza zimówka jest lepsza od najlepszej opony letniej.
Mercedes-Benz C220CDI Sport Coupe 2002r. 188 KM i 430 nM by Cinsoft
WDB2037061A320544
WDB2037061A320544
- bosniak_sg
- VIP
- Posty: 1268
- Rejestracja: 3 lis 2009, o 12:29
- VIN: WDB2030641F581928
Nic z tym nie zrobisz, taka linia sport coupe, zmierz wysokość progów od podłoża z przodu i tyłu i sie okaze ze i tak tyl jest wyżej. Poprostu z przodu sa bardziej "wyciete" nadkola niż z tyłu i taki efekt wizualny. Teoretycznie ten eibach z tyłu jest wyższy o 5 mm od przodu.KamiloVsky92 pisze:Lato prawdopodobnie pójdzie Goodyear Eagle F1 Symetric 225/35/18. Prawdopodobnie wpadnie też gwincik, bo na tych spreżynach eibacha tył wydaje się nieco siadniety.
Był chwile gwint Bilstein B16 (najwyższy model) o nie da sie na tym jeździć tym autem. Niestety.
W najniższym położeniu przód i tak jest za wysoko, a tył za nisko.
Mercedes-Benz C220CDI Sport Coupe 2002r. 188 KM i 430 Nm by Cinsoft - SPRZEDANY
Mercedes-Benz C230 Kompressor Sport Coupe by Kicherer 232 KM i 335 Nm - SPRZEDANY
Mercedes-Benz C320 V6 Awantgarde
Mercedes-Benz C230 Kompressor Sport Coupe by Kicherer 232 KM i 335 Nm - SPRZEDANY
Mercedes-Benz C320 V6 Awantgarde
- KamiloVsky92
- VIP
- Posty: 154
- Rejestracja: 14 lis 2013, o 19:57
- VIN:
- Lokalizacja: wawa
- bosniak_sg
- VIP
- Posty: 1268
- Rejestracja: 3 lis 2009, o 12:29
- VIN: WDB2030641F581928
- KamiloVsky92
- VIP
- Posty: 154
- Rejestracja: 14 lis 2013, o 19:57
- VIN:
- Lokalizacja: wawa
- bosniak_sg
- VIP
- Posty: 1268
- Rejestracja: 3 lis 2009, o 12:29
- VIN: WDB2030641F581928