Rdza polift
Moderator: Dziki Mar
-
- VIP
- Posty: 67
- Rejestracja: 6 lis 2013, o 15:25
- VIN:
- Lokalizacja: Lublin
Rdza polift
Panowie jak to jest z tą rdzą w poliftach? Rdzewieją wam czy nie? Może wiecie jak z rdzą w clk w209?
Coś sie zmieniło czy nie? Bo niestety wujek ma ML320 w164 2008 rok i niestety rdza wychodzi w szczególności na rantach drzwi, klapa tył, pod progami.
Coś sie zmieniło czy nie? Bo niestety wujek ma ML320 w164 2008 rok i niestety rdza wychodzi w szczególności na rantach drzwi, klapa tył, pod progami.
Mercedes C220 Sport Coupe, 2.2 CDI 143KM , 2001r
Pozdrawiam Łukasz
Pozdrawiam Łukasz
-
- VIP
- Posty: 91
- Rejestracja: 8 sty 2014, o 18:44
- VIN:
- Lokalizacja: Lublin
- mercfan
- VIP
- Posty: 4258
- Rejestracja: 9 lut 2008, o 09:47
- VIN:
- Lokalizacja: Rzgów/Łódź
-
- VIP
- Posty: 67
- Rejestracja: 6 lis 2013, o 15:25
- VIN:
- Lokalizacja: Lublin
- Smart
- VIP
- Posty: 5739
- Rejestracja: 29 gru 2012, o 11:25
- VIN:
- Lokalizacja: Katowice
-
- VIP
- Posty: 86
- Rejestracja: 2 maja 2013, o 18:04
- VIN: WDB2032081F906089
- Lokalizacja: Kluczbork
-
- VIP
- Posty: 67
- Rejestracja: 6 lis 2013, o 15:25
- VIN:
- Lokalizacja: Lublin
Kurde Panowie powiem tak, dziś dzwoniłem do znajomego ma takiego samego ML-a i mówi że drzwi od wewnątrz już robił, tak samo jak klapę bagażnika (tam gdzie jest taka srebrna blenda) Nie wiem jak teraz na to patrzeć, chciałem się przerzucić na w209 ale jak wychodzą takie cyrki w droższych samochodach i młodszych to trzeba sie nad tym teraz porządnie zastanowić.
Mercedes C220 Sport Coupe, 2.2 CDI 143KM , 2001r
Pozdrawiam Łukasz
Pozdrawiam Łukasz
-
- Użytkownik
- Posty: 219
- Rejestracja: 27 gru 2010, o 13:26
- VIN:
- Lokalizacja: Ropczyce
Gdzieś czytałem, że ML podobnie jak GL jest produkowany w USA i drogą morską w kontenerach jest transportowany do Europy. Jakość produkowanych pojazdów za oceanem jest nieco niższa niż europejskich, dodatkowo transport drogą morską również nie sprzyja pojazdom (wysoka wilgotność, duże zasolenie).
Zaznaczam, że "gdzieś, kiedyś" o tym przeczytałem, więc nie jestem pewien czy czegoś nie przekręciłem.
Zaznaczam, że "gdzieś, kiedyś" o tym przeczytałem, więc nie jestem pewien czy czegoś nie przekręciłem.
- mercfan
- VIP
- Posty: 4258
- Rejestracja: 9 lut 2008, o 09:47
- VIN:
- Lokalizacja: Rzgów/Łódź
Syf i tyle, jakość mieli poprawić hahahaha. Ludzie procesują się w różnych miastach z bo np. kupują najnowsza klasa C w dieslu, przejeżdżają 40kkm i bęc, silnik zdechł. Na gwarancji owszem wymiana ale na.... Taki sam po regeneracji
Śmiech na sali kiła i mogiła. Dotyczy to tak mercedesa jak i audi i BMW. Jak było z silnikiem 2.0d w serii 1 i 3?? Rozrząd z tyłu silnika wytrzymujący ok 3 wymiany oleju potem najlepiej kupić drugi silnik jeszcze w dobrym stanie, wychodzi taniej niż naprawa.
Audi?? No tu już pojechali, 200kkm i zajebista 3.0 V6 TDI nadaje się do remontu oczywiście rozrząd rzęzi.
O korozji w ML też nie raz już się słyszało, co by nie było po prostu jest to porażka kasować 300tys za auto, które po kilku latach jest rude żenada i brak słów, poldolot wytrzymuje dłużej bez rdzy
Śmiech na sali kiła i mogiła. Dotyczy to tak mercedesa jak i audi i BMW. Jak było z silnikiem 2.0d w serii 1 i 3?? Rozrząd z tyłu silnika wytrzymujący ok 3 wymiany oleju potem najlepiej kupić drugi silnik jeszcze w dobrym stanie, wychodzi taniej niż naprawa.
Audi?? No tu już pojechali, 200kkm i zajebista 3.0 V6 TDI nadaje się do remontu oczywiście rozrząd rzęzi.
O korozji w ML też nie raz już się słyszało, co by nie było po prostu jest to porażka kasować 300tys za auto, które po kilku latach jest rude żenada i brak słów, poldolot wytrzymuje dłużej bez rdzy
W211 200k 2005
W203 200k 2002
W124 300D 1991
W220 S320 CDI OM613 2004
W140 S320 M104
W211 E200 WDB2110411B360552
W212 E200
W203 200k 2002
W124 300D 1991
W220 S320 CDI OM613 2004
W140 S320 M104
W211 E200 WDB2110411B360552
W212 E200
-
- VIP
- Posty: 67
- Rejestracja: 6 lis 2013, o 15:25
- VIN:
- Lokalizacja: Lublin
Tak więc, syf kiła i mogiła;p Pytałem was o rdze bo w tym ML-u już 2 raz tak naprawdę są robione drzwi. 1 raz robione były w kwietniu a 2 raz odebrałem go w piątek. Po pierwszym razie zaczęły robić się bąble. Jak coś sie znów pojawi prawdopodobnie wujek kupi drzwi w aso. Nie mało wywalił na samochód zamierzał pojeździć parę lat a tu sie okazuje że raczej plany na dłuższą przyszłość z tym samochodem odpadną, a szkoda bo całkiem fajna furka.
Mercedes C220 Sport Coupe, 2.2 CDI 143KM , 2001r
Pozdrawiam Łukasz
Pozdrawiam Łukasz
-
- Użytkownik
- Posty: 219
- Rejestracja: 27 gru 2010, o 13:26
- VIN:
- Lokalizacja: Ropczyce
- mercfan
- VIP
- Posty: 4258
- Rejestracja: 9 lut 2008, o 09:47
- VIN:
- Lokalizacja: Rzgów/Łódź
W silniku C250 BlueTec - 2.2 l, 204 KM zniknął zapłon na jednym z cylindrów, okazało się, że tłok jest pęknięty i porysował gładź cylindra.power pisze:Sprawa dotyczy modelu w205? Wiesz może, co konkretnie się psuje? Pytam z czystej ciekawości.
W211 200k 2005
W203 200k 2002
W124 300D 1991
W220 S320 CDI OM613 2004
W140 S320 M104
W211 E200 WDB2110411B360552
W212 E200
W203 200k 2002
W124 300D 1991
W220 S320 CDI OM613 2004
W140 S320 M104
W211 E200 WDB2110411B360552
W212 E200
-
- Użytkownik
- Posty: 6
- Rejestracja: 11 wrz 2017, o 14:01
- VIN: brak auta
- Lokalizacja: Kraków
Re: Rdza polift
Witajcie!
Jestem po oględzinach dwóch Mercedesów W203, obydwa w oryginalnej powłoce lakierniczej (sprawdzane). Pierwszy - rok produkcji 09.2004 sprowadzony z Niemiec, od 10 lat w Polsce, drugi salon PL, produkcja 08.2004 - obydwa więc jak łatwo odgadnąć polifty i w obydwu zauważyłem rdzę na tylnych błotnikach - niewielkie purchle o długości od 8-12 cm mniej więcej + rdza po wewnętrznej stronie nadkola już wyraźniejsza. Nie są to jakieś zalążki delikatne bo wybrzuszenia lakieru są dość wyraźne. Mogę prosić o jakiś komentarz bardziej doświadczonych użytkowników forum?
Jestem po oględzinach dwóch Mercedesów W203, obydwa w oryginalnej powłoce lakierniczej (sprawdzane). Pierwszy - rok produkcji 09.2004 sprowadzony z Niemiec, od 10 lat w Polsce, drugi salon PL, produkcja 08.2004 - obydwa więc jak łatwo odgadnąć polifty i w obydwu zauważyłem rdzę na tylnych błotnikach - niewielkie purchle o długości od 8-12 cm mniej więcej + rdza po wewnętrznej stronie nadkola już wyraźniejsza. Nie są to jakieś zalążki delikatne bo wybrzuszenia lakieru są dość wyraźne. Mogę prosić o jakiś komentarz bardziej doświadczonych użytkowników forum?
Looking for first
- Dziki Mar
- Moderator
- Posty: 4166
- Rejestracja: 5 paź 2016, o 18:58
- VIN: WDB2110891B355007
Re: Rdza polift
8-12 cm? Ktoś olał sprawę...
Wysłane z mojego D5803 przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego D5803 przy użyciu Tapatalka
W203 C200 M271 2005 Był
W211 E320 CDI OM642 4Matic 2008 Jest
W245 B180 CDI (chip) OM640 2010 Jest
ALBUM
Regulamin Forum
Status VIP
W211 E320 CDI OM642 4Matic 2008 Jest
W245 B180 CDI (chip) OM640 2010 Jest
ALBUM
Regulamin Forum
Status VIP
-
- Użytkownik
- Posty: 6
- Rejestracja: 11 wrz 2017, o 14:01
- VIN: brak auta
- Lokalizacja: Kraków
Re: Rdza polift
No niestety, ale skoro rdza wychodzi na poliftach to znaczy, że informacje o tym, iż polift zardzewiały jest powypadkowy przestają mieć znaczenie czyżby mimo wszystko lata robiły swoje? Czy czym to jest spowodowane? A może ktoś miał u siebie taki przypadek: w 100% bezwypadkowy polift, na którym wyszła "ruda szmata" ?
Looking for first