Automatyka Szyby kierowcy
Moderator: Dziki Mar
- zezek1990
- Użytkownik
- Posty: 673
- Rejestracja: 17 paź 2007, o 21:44
- VIN:
- Lokalizacja: GOSTYNIN PŁOCK
Automatyka Szyby kierowcy
witam mam taki problem, podnoszenie opuszczanie szyby nie dziala w W203
Co mogło się stac?
jak przyciskam guzik jest tylko takie "tykniecie" i lampka w dzwiach przygasa..
Co mogło się stac?
jak przyciskam guzik jest tylko takie "tykniecie" i lampka w dzwiach przygasa..
- Gruby
- VIP
- Posty: 212
- Rejestracja: 6 lis 2007, o 16:07
- VIN:
- Lokalizacja: Gdynia
- Kontakt:
heheheheheh
powiem szczeze ze temat szyb mnie przeraza i wkurw......
1. szyba tylna lewa
2. szyba tylna prawa
3. szyba pasazera
ad. 1 urlop wyjazd ze znajomymi nad jezioro pod domek. Auto caly dzien w sloncu; pomysl opuscic szyby na dol zeby sie nie nagrzewaly auta; godz 20:00 szyby do gory - toyota avensis wszystko ok moj w203 tylnej lewej nie zamyka
porazka wkorw............na twarzy ale dajemy rade - recznie szyba do gory:censored:
powrot do domu okazalo sie ze popekalo jakies kólko wachadlowe podnoszace szybe ?
nie ma mozliwosci dokupienia ale mozna kupic caly sterownik 300m zł
ad. 2 ( to samo )
ad. 3 taki sam problem jak u ciebie ----- podjechalem do elektryka rozebral tapicerke drzwi i wyciagnal silniczek pogrzebal w nim i dziala
Powiedzial ze przyczyna jest taka ze jak nacisniesz raz to szyba zjezdza do samego dolu ( w takiej sytuacji trzeba raz nacisnac i szyba zjezdza sama ) ----------------------------
jak nacisniesz i caly czas trzymasz to silniczek sie przewija tak mi tlumaczyl
moja zona nie rozumie co sie do niej mowi i trzyma przycisk caly czas
podono to jest przyczyna
co do pkt 1 i 2 to plastykowe koleczko jest lamliwe ( mb $$$$$$$$$$$$ mb )
powiem szczeze ze temat szyb mnie przeraza i wkurw......
1. szyba tylna lewa
2. szyba tylna prawa
3. szyba pasazera
ad. 1 urlop wyjazd ze znajomymi nad jezioro pod domek. Auto caly dzien w sloncu; pomysl opuscic szyby na dol zeby sie nie nagrzewaly auta; godz 20:00 szyby do gory - toyota avensis wszystko ok moj w203 tylnej lewej nie zamyka
porazka wkorw............na twarzy ale dajemy rade - recznie szyba do gory:censored:
powrot do domu okazalo sie ze popekalo jakies kólko wachadlowe podnoszace szybe ?
nie ma mozliwosci dokupienia ale mozna kupic caly sterownik 300m zł
ad. 2 ( to samo )
ad. 3 taki sam problem jak u ciebie ----- podjechalem do elektryka rozebral tapicerke drzwi i wyciagnal silniczek pogrzebal w nim i dziala
Powiedzial ze przyczyna jest taka ze jak nacisniesz raz to szyba zjezdza do samego dolu ( w takiej sytuacji trzeba raz nacisnac i szyba zjezdza sama ) ----------------------------
jak nacisniesz i caly czas trzymasz to silniczek sie przewija tak mi tlumaczyl
moja zona nie rozumie co sie do niej mowi i trzyma przycisk caly czas
podono to jest przyczyna
co do pkt 1 i 2 to plastykowe koleczko jest lamliwe ( mb $$$$$$$$$$$$ mb )
- zmichal
- Administrator
- Posty: 416
- Rejestracja: 18 wrz 2007, o 23:02
- VIN:
- Lokalizacja: lubelskie
-
- VIP
- Posty: 430
- Rejestracja: 19 lis 2007, o 11:04
- VIN:
- Lokalizacja: RZEPIN
- Kontakt:
- zezek1990
- Użytkownik
- Posty: 673
- Rejestracja: 17 paź 2007, o 21:44
- VIN:
- Lokalizacja: GOSTYNIN PŁOCK
Ale to coś nie tego ? zawsze jak chce opuscic szybe to ma mi do konca zleciec?? coś nie tego?
przeciez to jest zaprzeczenie funkcji np Opuszczania z Kluczyka przez ktory jest wąłsnie opuszczaie szyby niczym przy trzymaniu przycisku?
Ps duzo zajeło temu elektrykowi z naprawą tego sliniczka? dokupował jakies nowe cześci albo coś?
przeciez to jest zaprzeczenie funkcji np Opuszczania z Kluczyka przez ktory jest wąłsnie opuszczaie szyby niczym przy trzymaniu przycisku?
Ps duzo zajeło temu elektrykowi z naprawą tego sliniczka? dokupował jakies nowe cześci albo coś?
- Artur_art
- VIP
- Posty: 979
- Rejestracja: 4 lis 2007, o 17:37
- VIN:
- Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki
Kolega sugerował że jak chcesz opuścić troszke szybę to nie trzymaj cały czas przycisku tylko w momencie jak chcesz zatrzymac to wtedy daj do góry
C220CDI 2004r
album_personal.php?user_id=53
album_personal.php?user_id=53
- Gruby
- VIP
- Posty: 212
- Rejestracja: 6 lis 2007, o 16:07
- VIN:
- Lokalizacja: Gdynia
- Kontakt:
- lonek_rwl
- VIP
- Posty: 373
- Rejestracja: 24 paź 2007, o 22:07
- VIN:
- Lokalizacja: Rewal/Szczecin
- Gerri
- expert
- Posty: 1255
- Rejestracja: 15 paź 2007, o 19:39
- VIN: WAUZZZ8P9BA087930
- Lokalizacja: Limerick
Ale teorie fantastyczne!
Przyciski w W203 mają zazwyczaj (jak w każdym Mercedesie) DWA stopnie w górę, i DWA w dół. (naciśnięcie lekkie - pierwszy stopień, mocne - drugi stopień)
Na PIERWSZYM stopniu (lekkie naciśnięcie) szyba powinna tak długo się poruszać, jak długo przycisk jest wciśnięty. Naciśnięcie na DRUGI stopień powinno wywołać ciągły ruch szyby do pozycji krańcowej (w górę lub w dół) bez potrzeby trzymania przycisku.
Jeżeli szyba nie działa w sposób automatyczny na DRUGIM stopniu, to zazwyczaj jest NIEZAPROGRAMOWANA. Ta funkcja może się stracić na przykład po wymianie akumulatora.(odcięcie zasilania) Programowanie jest proste.
Jeżeli szyba jest niezaprogramowana - nieświadome mocne wciskanie (nerwowe) przycisku na drugi stopień może wywoływać bardzo krótkie skoki ruchu szyby i może wywoływać wrażenie że podnośnik uległ uszkodzeniu.
Jeżeli ktoś żyje w nieświadomości, że przycisk ma dwie pozycje w każdą stronę, i wciska go każdorazowo na stopień DRUGI, to jest rzeczą naturalną, że wciśnięcie go w drugą stronę spowoduje zablokowanie aktualnie wykonywanego polecenia czyli zatrzymanie ruchu.
Przyciski w W203 mają zazwyczaj (jak w każdym Mercedesie) DWA stopnie w górę, i DWA w dół. (naciśnięcie lekkie - pierwszy stopień, mocne - drugi stopień)
Na PIERWSZYM stopniu (lekkie naciśnięcie) szyba powinna tak długo się poruszać, jak długo przycisk jest wciśnięty. Naciśnięcie na DRUGI stopień powinno wywołać ciągły ruch szyby do pozycji krańcowej (w górę lub w dół) bez potrzeby trzymania przycisku.
Jeżeli szyba nie działa w sposób automatyczny na DRUGIM stopniu, to zazwyczaj jest NIEZAPROGRAMOWANA. Ta funkcja może się stracić na przykład po wymianie akumulatora.(odcięcie zasilania) Programowanie jest proste.
Jeżeli szyba jest niezaprogramowana - nieświadome mocne wciskanie (nerwowe) przycisku na drugi stopień może wywoływać bardzo krótkie skoki ruchu szyby i może wywoływać wrażenie że podnośnik uległ uszkodzeniu.
Jeżeli ktoś żyje w nieświadomości, że przycisk ma dwie pozycje w każdą stronę, i wciska go każdorazowo na stopień DRUGI, to jest rzeczą naturalną, że wciśnięcie go w drugą stronę spowoduje zablokowanie aktualnie wykonywanego polecenia czyli zatrzymanie ruchu.
- Artur_art
- VIP
- Posty: 979
- Rejestracja: 4 lis 2007, o 17:37
- VIN:
- Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki
Jak możesz to rozwiń tę myślGerri pisze:Programowanie jest proste.
C220CDI 2004r
album_personal.php?user_id=53
album_personal.php?user_id=53
- Adi
- VIP
- Posty: 46
- Rejestracja: 27 paź 2007, o 19:53
- VIN:
- Lokalizacja: Lünen
Witam i zgadzam sie z toba Oliva a najlebiej to zgasic radio i wtedy jechac z tymi szybkami slychac taki delikatny cliki juz jest gotowe dzialy napewno .Naszee mb maja problemy zawsze po odlaczeniu akumulatora.Moze na temat akumulatora i problemow nowy temat zrobimy.W Zrob to sam.
Powodzenia w programowaniu
Powodzenia w programowaniu
Mesiu C200cdi 2001r
- Mariusz
- Użytkownik
- Posty: 97
- Rejestracja: 3 gru 2007, o 21:45
- VIN:
- Lokalizacja: Wawa
- Gerri
- expert
- Posty: 1255
- Rejestracja: 15 paź 2007, o 19:39
- VIN: WAUZZZ8P9BA087930
- Lokalizacja: Limerick