polofix pisze:Czyli serwis albo konkretny warsztat od MB
nie oszukujmy się ......serwis kosztuje 280zł brutto roboczogodzina i licznba godzin jest liczona z programu ( wiem, bo płacę czasami), a dobry warsztat też się ceni, ale i tak taniocha w porównaniu do ASO. Jeżeli
polofix pisze:Przedni wahacz [ten stalowy] jeszcze oryginalny miał luz i podczas hamowania trzęsło budą. Wymieniłem na używkę w bdb stanie,
to nie sądzę abyś pojechał do ASO
polofix pisze:Co do mechanika to bym oddał do takiego, który miał do czynienia z takimi przypadkami.
czyli wypada do serwisu specjalizującego się w MB. Widzisz.... tak jak czytam, to ludzie jeżdżą często do mechaniorów pod blachę co kupią SD lub pirata i najczęściej to potrafią jeno błędy odczytać i nic więcej...owszem wezmą tanio, ale najczęściej nic nie zrobią lub wręcz popsują. Czasami wpadają tu na forum i pytają
Supi założyłem ten wahacz i myślę że 100tys km wytrzyma spokojnie. A po tym czasie to będzie stary grat i pewnie pójdzie na żyletki.
A u gościa którego byłem trudni się diagnostyką komputerową i jako jeden z pierwszych w okolicy to robił , a ma bdb. opinię. Ale niestety trudni się bardziej francuskimi autami. Jego specjalnością są pompowtryski itp.
nie bo na ori... nowe wytrzymują ok. 60kkm. Wiadomo zależy jak kto jeździ po jakich drogach ale margines błędu wielki nie będzie
Mój wytrzymał ponad 230tys i był jeszcze oryginalny od nowości. Polskie drogi.
Może chodziło ci o łączniki stabilizatora? Bo one rzeczywiście wytrzymują niewiele.
Ostatnio zmieniony 2 lut 2015, o 21:23 przez polofix, łącznie zmieniany 1 raz.
zapewne.......... A czym to potwierdzisz..........masz historię serwisową, w której jest ujęta wymiana ostatnia lub jej brak? Nie chodzi mi o książeczkę ( bo tam tego nie ma) , tylko wydruk wszystkich napraw ( z datami )z wyróżnieniem jakie części i środki (np smarne) zostały użyte i wyróżnione czynności obsługowe? Moje twierdzenie jest na podstawie dwóch aut o znanej historii serwisu. Bo nie sądzę aby przypadkiem w podobnych czasookresach wymieniano poszczególne podzespoły i to nie raz Mówię o historii serwisowej w ASO, nie w jakichś warsztatach....i o częściach z ASO...więc myślę, że raczej dobrej jakości.
Ostatnio zmieniony 2 lut 2015, o 21:28 przez supi, łącznie zmieniany 1 raz.
Smart, cóż ..... U mnie co 60-80kkm....... parami wymiany. U mr. B właśnie przy stówce para była wymieniana...... choć jeden padł, ale wiesz zalecenie jest parami i porządek musi być. Te które mam teraz to mają ok. 120kkm i widzę, że niedługo tuleje będą do wymiany. Ale w ponad 200kkm nie uwierzę......zwłaszcza , że nie po stole, tylko po krajowych drogach...... bo Tomaszu mowa o krajowym aucie.
Supi wiem o czym mowa i nie odnoszę się do 200 tysięcy, tylko do Twojej wcześniejszej wypowiedzi o wytrzymałości wahaczy ori do przebiegu maks +/- 60 vel 80 tysięcy a wahacz wymieniłem jeden (na Lemforder docelowo), bo usterka tego jednego była nadprogramowa i awaryjna a nie wynikająca z normatywnego zużycia stron nawet na naszych drogach nierównomiernego. Wspomnę też mimo chodem, że mam auto kupione w polskim salonie i jeżdżone po polskich drogach.
Ostatnio zmieniony 2 lut 2015, o 21:47 przez Smart, łącznie zmieniany 1 raz.