Forum Mercedes C klasa W203

Forum Mercedesa klasy C (2000-2007)


Teraz jest 18 cze 2018, o 11:43

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 131 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 5, 6, 7, 8, 9
Autor Wiadomość
PostNapisane: 30 maja 2018, o 16:21 
Offline
Użytkownik

Dołączył(a): 5 lis 2017, o 21:13
Posty: 99
VIN: WDB2037451A127216
Spokojnie, już w wyścigach stosują klimatyzację, wkrótce pewnie będzie i w rajdach.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: 30 maja 2018, o 22:57 
Offline
VIP
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14 wrz 2013, o 17:43
Posty: 419
Lokalizacja: Olsztyn
Pochwały: 4
VIN: WDB2030451A011961
Od poniedziałku urlop więc cały czas działam ostro :)
Na początek najgorsze czyli wstawienie reperaturki tym razem drugi bok więc blacharka już ogarnięta na około 3 lata po tym czasie będzie zmiana karoserii a teraz działam ze zmianą koloru przez oklejenie folią :)
Na tym zdjęciu jest jeszcze koza oraz dołożony dystans 30mm który bardzo chciał bym założyć jednak trzeba by wyciąć nadkola i wstawić flary ...może kiedyś :)
Obrazek Obrazek
Dalej montaż caberów

Obrazek

Obrazek

Tu to było ciekawie , sam wjazd i wyjazd na maszynę to już wyzwanie a przy ustawianiu dwóch mechaników się poddało powiedzieli że się nie da tego ustawić :D zaczęło się od tego że mechanik pierw ustawił negatyw potem kwsz następnie zbieżność i powiedział że jest okej no nie jest bo jak przechodził kolejno to wszystko się rozjeżdżało i trzeba było powtarzać ustawienie tego aż do skutku ... jak tylko usłyszałem że się nie da sam chwyciłem na klucze , mam jeszcze zapas na 3 stopnie negatywu :)
Obrazek

Obrazek

Tak się ostatecznie moje spasy prezentują
Obrazek

Obrazek

Obrazek

_________________
Mercedes-Benz W203 Drift edition by Marcin ^^
WDB2030451A011961


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: 30 maja 2018, o 23:01 
Offline
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28 kwi 2016, o 23:23
Posty: 55
Lokalizacja: Jawor
VIN: WDB2032161F588523
Pornografia to czasem nie jest zabroniona? ;-)

_________________
Czarne S203 C270CDI 04r. Avantgarde (949)


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: 30 maja 2018, o 23:37 
Offline
VIP

Dołączył(a): 23 cze 2017, o 23:09
Posty: 164
Pochwały: 1
VIN: WDB2030161F451606
Głupie pytanie, czy reparaturek warto się bać? :E mam to z tyłu głowy jak ruda przyatakuje i widze tu piękny przykład.

_________________
270CDI - użytkowany od Czerwca 2017


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: 31 maja 2018, o 06:47 
Offline
VIP
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14 wrz 2013, o 17:43
Posty: 419
Lokalizacja: Olsztyn
Pochwały: 4
VIN: WDB2030451A011961
Wspawanie nowej blachy to jedyny sposób na pozbycie się rudej na dłuższy czas , samo oczyszczenie rdzy do gołej blachy daje efekt na rok , te reperaturki z allegro są okej lepiej wybrać te w ocynku , nadkola to mały pikuś lepiej pilnować okolic tylnych sanek i progów to elementy konstrukcyjne które są bardzo dobrze zamaskowane , a jest tam dużo otworów przez które należy podać środek do profili :)

_________________
Mercedes-Benz W203 Drift edition by Marcin ^^
WDB2030451A011961


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: 31 maja 2018, o 10:02 
Offline
VIP

Dołączył(a): 8 cze 2016, o 08:59
Posty: 710
Lokalizacja: RYBNIK
Pochwały: 14
VIN: WDB2030461F324463
Najlepiej, prezentuje się zderzak na trytytkach :bravo:

_________________
WDB2030461F324463


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: 31 maja 2018, o 12:26 
Offline
VIP

Dołączył(a): 23 cze 2017, o 23:09
Posty: 164
Pochwały: 1
VIN: WDB2030161F451606
przecinek napisał(a):
Wspawanie nowej blachy to jedyny sposób na pozbycie się rudej na dłuższy czas , samo oczyszczenie rdzy do gołej blachy daje efekt na rok , te reperaturki z allegro są okej lepiej wybrać te w ocynku , nadkola to mały pikuś lepiej pilnować okolic tylnych sanek i progów to elementy konstrukcyjne które są bardzo dobrze zamaskowane , a jest tam dużo otworów przez które należy podać środek do profili :)

Bardziej mi chodziło o sens takiej naprawy tzn trwałaość. Na co można liczyć? Rzeczywiście tak 3 lata spokoju? Pytam bo mimo napraw lakierniczych pół roku temu powoli coś tam zaczyna wyłazić znów. Ale to była sama lakierka..Z auta jestem zadowolony bardzo i mam jedynie 2 takie miejsca, lewe nadkole tył i rant lewych tylnych drzwi.
Jak kosztowo Cię to wyniosło (reparaturka + wstawienie + lakierowanie + robocizna)?

_________________
270CDI - użytkowany od Czerwca 2017


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: 31 maja 2018, o 21:00 
Offline
VIP
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14 wrz 2013, o 17:43
Posty: 419
Lokalizacja: Olsztyn
Pochwały: 4
VIN: WDB2030451A011961
Sam robiłem więc zapłaciłem tylko za materiały reperaturki po 130zł i farba około 300zł na dwie strony, słyszałem że ludzie płaca miedzy 1.5 a 3 tys za dwie strony, jak wstawisz nową blachę ocynkowaną to rdza już tego nie powinna wziąć przez następne 20 lat , napisałem 3 lata bo mam już dość walki z rdzą... zrobisz jedno to w drugim miejscu się coś pojawia , oklejam to folią żebym nic nie widział a potem na złom :)

_________________
Mercedes-Benz W203 Drift edition by Marcin ^^
WDB2030451A011961


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: 14 cze 2018, o 23:23 
Offline
VIP
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14 wrz 2013, o 17:43
Posty: 419
Lokalizacja: Olsztyn
Pochwały: 4
VIN: WDB2030451A011961
Łączniki nie dały rady zastąpiły je wzmocnione febi 19685
Obrazek
Kontroler zmiennej fazy już na miejscu (jak już będzie zakres ustawiony to będzie schowany) , został jeszcze raz zmodyfikowany teraz działa tak jak na filmie
https://www.youtube.com/watch?v=2Ve393g7c1E
Obrazek
Dach oklejony folią , wciąż się zastanawiam czy mi się to podoba czy nie , ogólnie strasznie ciężko się to kładzie i nie jestem do końca zadowolony z jakości położenia xD myślę czy lakierować czy dalej się z tą folią bawić
Obrazek

Obrazek

Tutaj rozgrzebane turbina pojechała do regeneracji bo puszcza trochę oleju , trzeba też poprawić kolektor wydechowy oraz przyśpieszyć pracę nad kolektorem ssącym z aluminium , oraz dokonaniem zmian w rozrządzie i układzie zapłonowym bez tego nie ma sensu jechać na poważne strojenie na hamowni , obecnie sam sobie to stoję i zatrzymałem się na 1,3 bara jak poskładam turbinę to chcę jechać na hamownie sprawdzić co teraz jest i potem będę miał odniesienie do dalszych modyfikacji czyli kolektor ssący rozrząd i zapłon , na razie jeszcze nie będę zdradzał szczegółów :)
Obrazek

_________________
Mercedes-Benz W203 Drift edition by Marcin ^^
WDB2030451A011961


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: 15 cze 2018, o 21:07 
Offline
VIP

Dołączył(a): 23 cze 2017, o 23:09
Posty: 164
Pochwały: 1
VIN: WDB2030161F451606
Możesz pokazać efekt po wstawieniu reparaturki?:)

_________________
270CDI - użytkowany od Czerwca 2017


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: 15 cze 2018, o 21:19 
Offline
VIP

Dołączył(a): 8 maja 2016, o 17:09
Posty: 115
Lokalizacja: mazowieckie
VIN: WDB2030071F447330
Zawsze ceniłem ludzi, którzy mają pasje.
Kiedyś też taki byłem, ale teraz mam już zbyt dużo lat...
,,przecinek", życzę udanych projektów i wiele radości z własnoręcznych dokonań.

_________________
tylko ten się nie uczy, kto wszystko neguje


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 131 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 5, 6, 7, 8, 9

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  


sklep motoryzacyjny

Sklep internetowy MotoCentrum.pl



Powered by phpBB3® Forum Software © phpBB Group serwis komputerowy