Forum Mercedes C klasa W203

Forum Mercedesa klasy C (2000-2007)


Teraz jest 19 paź 2017, o 09:28

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 53 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4
Autor Wiadomość
PostNapisane: 25 sie 2017, o 01:00 
Offline
Użytkownik

Dołączył(a): 24 cze 2017, o 10:37
Posty: 2
VIN: WDB2037451A327472
Jestem pod wrażeniem, dzieję się na prawdę dużo, sam się zbieram żeby wysłać swój kompresor do przecinka i zacząć modzić :D O kluczyk garage słyszałem pozytywne opinie, a w grupie JDM Łódź do której należę ze względu na wcześniej posiadane auto mamy znajomego którego Lexusa is200 z 2jz wystroił właśnie kluczyk na 2 mapy ponad 400 i druga ponad 600 kucyków :D Powodzenia w dalszych modyfikacjach życzę ;)

P.S. Na jaką pompę paliwa zmieniłeś?


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: 25 sie 2017, o 13:31 
Offline
VIP
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14 wrz 2013, o 17:43
Posty: 282
Lokalizacja: Olsztyn
VIN: WDB2030451A011961
044 bo akurat okazja sie trafila dlatego obciełem dupke żeby zrobic z niej wewnętrzną 040 :D są zdjęcia na str 2

Dodano 27.08.2017
Tak wyrzeźbiłem puszkę od filtra dodatkowy wlot
Obrazek Obrazek Obrazek

I doładowanie już ustawione :D
https://youtu.be/ElbDcneS7Yk
w przyszłym tygodniu będzie strojenie :)

_________________
Mercedes-Benz W203 Drift edition by Marcin ^^
WDB2030451A011961


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: 15 wrz 2017, o 21:13 
Offline
VIP
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14 wrz 2013, o 17:43
Posty: 282
Lokalizacja: Olsztyn
VIN: WDB2030451A011961
No więc tak od czego tu zacząć :D bo jest co opowiadać xD
Było trochę problemów typu za ciasne pasowanie klapki wastegate , aktuator mojej konstrukcji zacinał się i została wstawiona normalna gruszka i do tego tzw MAC który elektronicznie steruje tęże gruszką czyli doładowaniem , trzeba było zwalać turbo i to poprawić ...
Został założony ECU DET master 3 , dla nie wiedzących co to to jest tzw świnka która oszukuje ecu emulując czujniki silnika dzięki czemu da się wystroić :)
Obrazek

Auto odebrane jednak jeszcze nie jest tak pięknie jak miało być problemem okazał się sterownik siemens sim4, gdyby był bosch jak w starszych modelach nie było by problemu a ten potrafi pracować po odpięciu np przepływki czujnika map i nawet czujnika położenia wału bo se weźmie sygnał z wałka rozrządu i jak tu emulować czujniki żeby wystroić zapłon ( z wtryskiem nie było problemów) . Silnik był strojony na 1 barze ale zmniejszyli na 0.8 bo świece okazały się być za ciepłe , i zapłon zaczął wariować poza tym esp odcina przepustnice nawet jak jest wyłączone i nie można zrobić fajnej odcinki na dzień dzisiejszy to co udało się zrobić na 0.8 bara bez ruszania zapłonu :
Obrazek
300KM i 410Nm
rożne moce wynikają z hamowni typu inercyjnej (lepsza była by obciążeniowa) a najwięcej ze sterownika który ma nie stabilny zapłon i robi co chce
dalej temat wygląda tak że świece wymienione , poprawione parę drobiazgów i oryginalne ecu będzie całkowicie wywalone a silnikiem będzie zarządzał komp typu stand alone EMU , ogólnie można by tak jeździć jak jest teraz zwiększyć doładowanie na 1 bar dopracować mapy ale EMU daje dużo większe możliwości i wykrzesa każdy koń i oryginalne ecu nie będzie się wpeidarlać :D

Co do wrażeń z jazdy to zupełnie inna jazda jest bardzo brutalny,sypie ogniem z wydechu, na 3 biegu trzeba go jeszcze trzymać bo ucieka tył , niedługo jakis filmik się ulepi ,udało się zgubić kilka kilo seryjnie 1490KG przed 1560KG a obecnie 1460KG a nawet nie zacząłem odchudzania :D niebawem będzie poprawiana mapa i zwiększone doładowanie na 1 bar bo sam tuner przyznał ze ma to duży potencjał i po zimie pomyśli się nad stand alone :)

_________________
Mercedes-Benz W203 Drift edition by Marcin ^^
WDB2030451A011961


Ostatnio edytowano 28 wrz 2017, o 07:24 przez przecinek, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: 25 wrz 2017, o 20:07 
Offline
VIP
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 3 lis 2009, o 13:29
Posty: 900
Pochwały: 2
VIN: WDB2037471A142615
No to tera trzeba sie porozgladać nad "szperą" ASD.

_________________
Mercedes-Benz C220CDI Sport Coupe 2002r. 188 KM i 430 nM by Cinsoft - SPRZEDANY
Mercedes-Benz C230 Kompressor Sport Coupe by Kicherer


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: 28 wrz 2017, o 07:18 
Offline
VIP
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14 wrz 2013, o 17:43
Posty: 282
Lokalizacja: Olsztyn
VIN: WDB2030451A011961
Dokładnie taki jest plan bo mocno odczuwam brak szpery myślę tylko czy skomplikowane ASD czy może LSD (taka wkładka, chociaż po pigułkach też było by spoko) :)
Z nowości to założyłem LPG i dzisiaj będę stroił , instalacja ma rzekomo wydajność 350KM ale i tak będzie dolewana benzyna
Wczoraj też byłem u kluczyka na kilka spraw , niestety nie podnieśliśmy doładowania bo przez niedogadanie zalane zostało pb95 a zapłon był jednak zrobiony na 98 na szczęście silnik przeżył to i wprawne ucho tunera od razu wychwyciło spalanie stukowe a ja się tylko zastanawiałem co tak trzeszczy :glupek:

_________________
Mercedes-Benz W203 Drift edition by Marcin ^^
WDB2030451A011961


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: 28 wrz 2017, o 07:26 
Offline
VIP
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 3 lis 2009, o 13:29
Posty: 900
Pochwały: 2
VIN: WDB2037471A142615
Podobno AGD, da radę założyć bez hydrauliki i jest wtedy spięte stałe na 30%.

_________________
Mercedes-Benz C220CDI Sport Coupe 2002r. 188 KM i 430 nM by Cinsoft - SPRZEDANY
Mercedes-Benz C230 Kompressor Sport Coupe by Kicherer


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: 8 paź 2017, o 18:57 
Offline
VIP
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14 wrz 2013, o 17:43
Posty: 282
Lokalizacja: Olsztyn
VIN: WDB2030451A011961
Dzisiaj mały rozpierdolnik :D już tłumaczę co robię ...
Obrazek
Kupiłem 2 przepustnice oryginalną i od 3.2 jak się okazuje po wymiarach podejdzie po małych przeróbkach to dlatego że będzie na linkę bo ta cholera zamyka się przy odcince ,
Obrazek
Druga sprawa to wymiana mostu , szukałem 3.46 ale nie do dostania więc kupiłem 3.27 na podmiankę i będzie dorabiana wkładka lsd "phantom grip" całość regenerowana i po skończeniu jeszcze raz przerzucę most trochę podgórkę ale co zrobić :/ auto nie może mieć przestoju :)
Trzecia sprawa to przy okazji drugiej :) wymiana tulei pływających bo przy ostatniej wymianie kupiłem najtańsze i teraz się mszczą oraz konserwacja na zimę podwozia a i zalałem ceramizer tak dla ochrony
Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek
Poza tym auto tydzień temu było na poprawkach u kluczyka dopracowane mapy itd już płynnie jeździ ładnie pali i normalnie rusza jednak doładowania mi nie podnieśli chodź bardzo na to naciskałem tłumaczyli że zapłon jest nie stabilny i szkoda silnika wiec trzeba czekać na nowe kreski do następnego roku gdy będzie już stand alone założony

Dodano 11.10.2017
HA! no nie wierzyłem że tak prosto będzie z przepustnicą :) dzisiaj była próba jak ecu się zachowa czyli wyciągnąłem koło zębate w celu rozsprzęglenia z silniczkiem zakładam odpalam odpalił i wszedł od razu na 3 tys to dlatego że sprężyna jest tak skonstruowana że jest lekko uchylona po domknięciu palcem są wolne obroty czyli kwestia regulacji linką :) drugi test próba otwarcia przepustnicy na pracującym silniku ... wkręca się normalnie , żadnych błędów ,odcinka 6.5tys zamiast 4 tys na postoju i te piękne łututut :D była potem przymiarka przepustnicy od 3.2 i też jak się okazuje po małych przeróbkach podejdzie bez problemu , ta oryginalna jest wąskim gardłem bo ma 57mm od 3.2 68mm gdzie przepływka ma 65mm a rurki 68mm , teraz tylko zrobić system na linkę i jazda :)
Obrazek

_________________
Mercedes-Benz W203 Drift edition by Marcin ^^
WDB2030451A011961


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: wczoraj, o 14:03 
Offline
VIP
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14 wrz 2013, o 17:43
Posty: 282
Lokalizacja: Olsztyn
VIN: WDB2030451A011961
Jest realny wykres był powtarzalny i przy okazji pierwsza jazda w trasie i faktycznie pow 3.5tys trubo jest już obudzone, poniżej 2 pompuje ale leniwie wstaje , potwierdziły się też moje przypuszczenia że po ostatnim odebraniu auta doładowanie zostało pomniejszone do 0.7 bara, w mieście ciężko to było wychwycić

Np.bez filtra powietrza jest jest 1KM więcej

wykres dla 0.7bara :
Obrazek

jest i jakiś filmik , na czas 100-200 nie patrzcie bo za dużo było czynników na minus

https://youtu.be/rwoGAS2FGqc

_________________
Mercedes-Benz W203 Drift edition by Marcin ^^
WDB2030451A011961


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 53 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  


sklep motoryzacyjny

Sklep internetowy MotoCentrum.pl



Powered by phpBB3® Forum Software © phpBB Group serwis komputerowy