GDZIE DOBRZE ZREGENEROWAC KOMPRESSOR ??? MERCEDES C230 W203

Moderator: Dziki Mar

iee
Użytkownik
Posty: 340
Rejestracja: 5 lip 2011, o 23:27
VIN:
Lokalizacja: WLKP

Post autor: iee »

Z tego co słyszałem, to tak. Porysowany teflon wyklucza regenerację. Można wymieniać łożyska dopuki teflon jest cały. Potem lepiej qpić używany z dobrym teflonem.
marekmik11 pisze:PORYSOWANY TEFLON MA WPŁYW NA PRACE I DZWIEK KOMPRESSORA ? czy nie trzeba tego robic a wystarczy zmienic lozyska i po klopocie ?
'05 MB C180 Kompressor M271 Avantgarde. Jest komfortowo...
'03 Saab 9-3 SS 227KM/367Nm. Jest dobrze...
marekmik11

Post autor: marekmik11 »

myslalem ze to powazne forum. tekst trzeba modyfikowac bo nic nie widac. bezsens totalny. tymczasem.
Ostatnio zmieniony 28 lut 2013, o 09:26 przez marekmik11, łącznie zmieniany 2 razy.
Awatar użytkownika
Fresco
Użytkownik
Posty: 19
Rejestracja: 8 sie 2013, o 22:00
VIN:
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: Fresco »

Witam,
Musze odświezyć temat. Wyje mi na zimnym silniku kompresor (prawdopodobnie) po około 200 metrach jak silnik sie rozgrzeje przestaje. W związku z tym że w moim wspaniałym mieście Koszalinie nie ma fachury zajmującej regeneracją kompresorów poszukuję sprawdzonego zakładu. Ktoś regenerował? Jak sięsprawuje po i ile to kosztowało? Jeśli tak to prosiłbym o namiar na warsztat. Zmuszony będę zdemontować i wysłać. Dzięki!
Jest: C200 Kompressor '01 sedan /man/
Było: Escort '92; Calibra '92; BMW E36 '96 sedan /man/; BMW E46 '00 sedan /man/, BMW E46 '03 touring /aut/
Awatar użytkownika
supi
VIP
Posty: 4956
Rejestracja: 10 lut 2013, o 21:07
VIN:
Lokalizacja: Muranów

Post autor: supi »

Fresco pisze:Wyje mi na zimnym silniku kompresor (prawdopodobnie) po około 200 metrach jak silnik sie rozgrzeje przestaje.
odczep się od kompresora......... a kasę jak musisz wydać, to mogę Ci podać numer konta :ok: :zacieszacz: One tak mają. Jak cichnie to nie zawracaj sobie nim głowy. On ma przecież przekładnię mechaniczną w sobie. Jak by wył głośno non stop i inne podejrzane dźwięki by generował, to faktycznie można sie nim zająć. Posłuchaj sobie jak pięknie wyje np. rozrząd w motocyklu Honda VFR 750F.......... właśnie dlatego, że jest na kołach.
Awatar użytkownika
Fresco
Użytkownik
Posty: 19
Rejestracja: 8 sie 2013, o 22:00
VIN:
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: Fresco »

supi, no można mieć i takie podejście... a mnie to wkurza bo wyje jak odkurzacz, aż rano przechodnie się obracają. Poza tym coś grzechocze z tej strony, ale nie wiem czy to alternator czy coś z kompresora dlatego chcę to definitywnie załatwić a nie czekać jak się rozsypie. Widziałem zestawy naprawcze na olx, ale sam tego nie ogarnę dlatego szukam warsztatu regenerującego.
Jest: C200 Kompressor '01 sedan /man/
Było: Escort '92; Calibra '92; BMW E36 '96 sedan /man/; BMW E46 '00 sedan /man/, BMW E46 '03 touring /aut/
Awatar użytkownika
supi
VIP
Posty: 4956
Rejestracja: 10 lut 2013, o 21:07
VIN:
Lokalizacja: Muranów

Post autor: supi »

To nie chodzi o podejście. Kazdy kompresor używany będzie wył na zimno i potem cichnie. Mój też trochę wyje przez pierwsze metry a potem spokój. One tak maja. Chyba że kupisz nowy w aso, w którym zęby jeszcze nie mają zadnego luzu to i wyć nie będzie na zimno...... ale sprawdź ile to kosztuje. :wysmiewacz: Wymiana łożysk moim zdaniem nic nie zmieni, bo wyją koła, które zostaną. Sprawdź co tam się tłucze jeszcze innego a z tym ja bym sobie dał spokój.
ODPOWIEDZ

Wróć do „MAZOWIECKIE”