Co założyć ? - poradnik
Moderator: Dziki Mar
- Gabrielll
- VIP
- Posty: 919
- Rejestracja: 9 maja 2014, o 11:34
- VIN: WDB2030451F1606605
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Re: Co założyć ? - poradnik
Wkładaj brc, albo jak składać, to to już jest opisane, dobre i sprawdzone podzespoły.
Butla nie mniej niż 40l.
Żadnych włoskich nowości i wynalazki. Pozostałe już jest opisane. Z resztą wszystko jest, tylko trzeba poczytać.
Jak będzie coś godnego uwagi z nowinek, dam znać, ale podsumować coś nowego można dopiero za dwa lata.
Butla nie mniej niż 40l.
Żadnych włoskich nowości i wynalazki. Pozostałe już jest opisane. Z resztą wszystko jest, tylko trzeba poczytać.
Jak będzie coś godnego uwagi z nowinek, dam znać, ale podsumować coś nowego można dopiero za dwa lata.
C200K <M111+LPG>
Masz problemy z LPG ? - PISAĆ NA PW!, udzielam pomocy na terenie Mazowsza-> jak pomogłem, poleć znajomym.
http://termowizja-amb.pl/
Masz problemy z LPG ? - PISAĆ NA PW!, udzielam pomocy na terenie Mazowsza-> jak pomogłem, poleć znajomym.
http://termowizja-amb.pl/
-
- VIP
- Posty: 15
- Rejestracja: 6 lis 2016, o 08:05
- VIN: wdb2030351f132621
- Lokalizacja: golub dobrzyń
Re: Co założyć ? - poradnik
zakładałem osobiście do kilkunastu sztuk mercedesów instalacje.sterowniki lpgtech i stag.do mojego zamontowałem kilka dni temu stag gofast i wtryskiwacze omvl spalanie przy spokojnej jezdzie 10,5 l gazu.do silników z kompresorem montuje pojedyńcze wtryskiwacze.brc to dobra instalacja,ale szkoda wydawać na nią ok 1 tys zł więcej kasy.jest jedna zasada że instalka to nie wszystko bo musi to byc zamontowane i wystrojone z głową.pozdrawiam
-
- Użytkownik
- Posty: 1
- Rejestracja: 19 gru 2016, o 15:55
- VIN: WDB2030351A298752
Re: Co założyć ? - poradnik
Witam wszystkich,
Pozwolicie, że trochę zmienię temat. Z wątkiem się zapoznałem dość szczegółowo i chciałbym prosić o opinie na temat takiego zestawu:
Stag Qbox basic + wtryski hana + AC R01 - na 135KM - 2600zł
Stag Qbox basic + wtryski baracuda o parownik nie dopytałem - ok.3000zł
Proponowano mi Lovato ale podziękowałem. Który zestaw lepszy, biorąc pod uwagę również cenę. Czy reduktor 135KM przy 129KM samochodzie to nie za mały zapas?
Pozwolicie, że trochę zmienię temat. Z wątkiem się zapoznałem dość szczegółowo i chciałbym prosić o opinie na temat takiego zestawu:
Stag Qbox basic + wtryski hana + AC R01 - na 135KM - 2600zł
Stag Qbox basic + wtryski baracuda o parownik nie dopytałem - ok.3000zł
Proponowano mi Lovato ale podziękowałem. Który zestaw lepszy, biorąc pod uwagę również cenę. Czy reduktor 135KM przy 129KM samochodzie to nie za mały zapas?
W203 C180, 2002r.
- zebra
- Użytkownik
- Posty: 10
- Rejestracja: 26 lut 2017, o 00:09
- VIN: WDB2030351f138632
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Re: Co założyć ? - poradnik
Lepszy będzie zestaw numer 2, ze względu na lepsze wtryskiwacze gazowe. Wtryskiwacze lpg Barracuda są podobno lepsze niż Hana a przede wszystkim sprawdzone w polskich warunkach i na polskim gazie.
serwis lpg warszawa, http://lpgmasters.pl
-
- Użytkownik
- Posty: 2
- Rejestracja: 10 lip 2017, o 22:36
- VIN: WDB2030611F486069
- Lokalizacja: Gdańsk
Re: Co założyć ? - poradnik
Co myślicie o tym do mojego c240?
"Przedstawiam proponowany przez nas zestaw (nic tańszego nie zaproponuję bo się nie sprawdzi).
- elektronika AEB współpracująca z diagnostyką pokładową pojazdu- dostawca części na pierwszy montaż do fabryk samochodowych,
- wtryskiwacze Barracuda - zapewniają długą poprawną pracę na gazie oraz ładnie chowają się pod filtr powietrza,
- podanie gazu na rurkach pod same zawory ssące zapewniające podanie gazu w tym samym momencie co benzyny,
- reduktor Shark do 200 KM,
- zbiornik 72 l - ze względu na plastikową wnękę koła dodatkowy stelaż mocujący do nadwozia,
- zawory Tomasetto - najbardziej niezawodne na rynku,
- wlew przy wlewie paliwa,
- czas realizacji - 2-3 dni roboczych,
- koszt wykonania - 4500 zł brutto,
Nie ma konieczności stosowania lubryfikacji, jeśli jednak Pan chce to jedynym rozsądnym rozwiązaniem jest dodatek do paliwa TUNAP MICROLOGIC 163 I 164
Koszt uzupełnienia 200 zł co 10 tys km."
"koszt takiej instalacji od 4000 do 5200 BRC SQ32 najnowsza generacja cena zależy od wielkości butli ,wlewu we wlewie paliwa no i musi być na reduktorze genius max programujemy stacjonarnie a po zaprogramowaniu auto jedzie na hamownie i tam jest korygowane aż osiągniemy oczekiwany efekt proszę o nr. tel. to oddzwonię"
Dodam, że do powyższego facet proponuje wtryskiwacze KEIHINa przypadające na cylinder 30KM, reduktor na 196KM
Pomożecie? Jakieś Wasze ważne rady, co wybrać, na co zwracać uwagę przy montażu itp. DZIĘKI
"Przedstawiam proponowany przez nas zestaw (nic tańszego nie zaproponuję bo się nie sprawdzi).
- elektronika AEB współpracująca z diagnostyką pokładową pojazdu- dostawca części na pierwszy montaż do fabryk samochodowych,
- wtryskiwacze Barracuda - zapewniają długą poprawną pracę na gazie oraz ładnie chowają się pod filtr powietrza,
- podanie gazu na rurkach pod same zawory ssące zapewniające podanie gazu w tym samym momencie co benzyny,
- reduktor Shark do 200 KM,
- zbiornik 72 l - ze względu na plastikową wnękę koła dodatkowy stelaż mocujący do nadwozia,
- zawory Tomasetto - najbardziej niezawodne na rynku,
- wlew przy wlewie paliwa,
- czas realizacji - 2-3 dni roboczych,
- koszt wykonania - 4500 zł brutto,
Nie ma konieczności stosowania lubryfikacji, jeśli jednak Pan chce to jedynym rozsądnym rozwiązaniem jest dodatek do paliwa TUNAP MICROLOGIC 163 I 164
Koszt uzupełnienia 200 zł co 10 tys km."
"koszt takiej instalacji od 4000 do 5200 BRC SQ32 najnowsza generacja cena zależy od wielkości butli ,wlewu we wlewie paliwa no i musi być na reduktorze genius max programujemy stacjonarnie a po zaprogramowaniu auto jedzie na hamownie i tam jest korygowane aż osiągniemy oczekiwany efekt proszę o nr. tel. to oddzwonię"
Dodam, że do powyższego facet proponuje wtryskiwacze KEIHINa przypadające na cylinder 30KM, reduktor na 196KM
Pomożecie? Jakieś Wasze ważne rady, co wybrać, na co zwracać uwagę przy montażu itp. DZIĘKI
c240 2.6 v6 170KM SEDAN
-
- Użytkownik
- Posty: 6
- Rejestracja: 31 sie 2017, o 00:26
- VIN: WDB2037451A356757
- Lokalizacja: konin
Re: Co założyć ? - poradnik
Witam wszystkich mam świezo wymienione kółko na mniejsze na kompresorze-65mm i mam problem z lpg nie obsługuje mi tego przyrostu mocy do tego stopnia ze odcina sterownik wtrysk wcześniej w serii 163km dawała rade i pytanie doradzcie jest stag4 reduktor zavoli N teoretycznie na 150km jakimś cudem prawie dawał rade w serii i jakieś tam wtryski pytanie takie planuje reduktor zavoli S niby do 250km obsługuje czy napewno wystarczy? i wtryski barracuda 115nl. Mam nadzieje ze skończy sie odcinka wtrysku przez sterownik po wymianach
- mr.wachol
- Użytkownik
- Posty: 2
- Rejestracja: 18 paź 2017, o 21:52
- VIN: WDB2032461F545103
Jaka instalacja - pomocy
Witam,
planuję założyć LPG w moim mercedesie C 1.8 kompressor 143KM z 2004r.
Macie jakieś propozycje dla niego?
Wiem, że temat był przerabiany wiele razy, ale a nóż coś nowego, interesującego na rynku się pojawiło.
Pomóżcie proszę w tej sprawie.
Wysłane z mojego Mi-4c przy użyciu Tapatalka
planuję założyć LPG w moim mercedesie C 1.8 kompressor 143KM z 2004r.
Macie jakieś propozycje dla niego?
Wiem, że temat był przerabiany wiele razy, ale a nóż coś nowego, interesującego na rynku się pojawiło.
Pomóżcie proszę w tej sprawie.
Wysłane z mojego Mi-4c przy użyciu Tapatalka
- przecinek
- VIP
- Posty: 654
- Rejestracja: 14 wrz 2013, o 17:43
- VIN: WDB2030451A011961
- Lokalizacja: Olsztyn
Re: Co założyć ? - poradnik
Stag qbox
Reduktor obojętnie warto poczytać o obecnych trendach najważniejsze żeby do auta doładowanego był przystosowany pod turbo czyli nadciśnieniowy oznacza to że będzie utrzymywał stałe ciśnienie gazu względem ciśnienia w kolektorze, zazwyczaj w nazwie mają dopisek turbo, mi spodobał się kme Gold turbo, mocowo minimum 50KM więcej niż ma silnik najlepiej 100KM
Najważniejsze wtryski żadne listwowe typu omv, valtek czy acw01, najlepiej założyć baracuda ewentualnie Hana lub coś w tym stylu, wężyki między wtryskami a kolektorem im krótsze tym lepiej u mnie są wszystkie równo po 4cm
Nie wiem jak w m271 ale w m111 najlepsze miejsce na reduktor jest pod kolektorem ssacym przykrecony do podłużnicy tak żeby obieg wody był podłączony szeregowy na wyjściu z głowicy
Warto też założyć przekaźnik wyłączający pompę paliwa podczas pracy na Lpg, w qbox jest opcja wyjścia kabelka który będzie sterował tym przekaźnikiem
Na koniec szukać gazownika co posiada urządzenie stag afr lub inny mobilny wskaźnik afr na bazie sondy szerokopasmowe który pozwoli na dokładne wystrojenie auta w trasie
Polecam lpg-forum.pl
Reduktor obojętnie warto poczytać o obecnych trendach najważniejsze żeby do auta doładowanego był przystosowany pod turbo czyli nadciśnieniowy oznacza to że będzie utrzymywał stałe ciśnienie gazu względem ciśnienia w kolektorze, zazwyczaj w nazwie mają dopisek turbo, mi spodobał się kme Gold turbo, mocowo minimum 50KM więcej niż ma silnik najlepiej 100KM
Najważniejsze wtryski żadne listwowe typu omv, valtek czy acw01, najlepiej założyć baracuda ewentualnie Hana lub coś w tym stylu, wężyki między wtryskami a kolektorem im krótsze tym lepiej u mnie są wszystkie równo po 4cm
Nie wiem jak w m271 ale w m111 najlepsze miejsce na reduktor jest pod kolektorem ssacym przykrecony do podłużnicy tak żeby obieg wody był podłączony szeregowy na wyjściu z głowicy
Warto też założyć przekaźnik wyłączający pompę paliwa podczas pracy na Lpg, w qbox jest opcja wyjścia kabelka który będzie sterował tym przekaźnikiem
Na koniec szukać gazownika co posiada urządzenie stag afr lub inny mobilny wskaźnik afr na bazie sondy szerokopasmowe który pozwoli na dokładne wystrojenie auta w trasie
Polecam lpg-forum.pl
Mercedes-Benz W203 Drift edition by Marcin ^^
WDB2030451A011961
WDB2030451A011961
-
- VIP
- Posty: 923
- Rejestracja: 23 mar 2018, o 22:05
- VIN: WDB2030421A649606
Re: Co założyć ? - poradnik
Dziś zaproponowano mi tski zestaw. Co o tym myślicie?
Proponuję instalacje gazową firmy STAG Qnext Plus najwyższa pólka.
Reduktor Stag AC 250 kM + wtryski Stag AC W02 BFC
Wspornik nie występuje , gdyż nie jest wymagany, jezeli Pan sobie życzy
mozemy coś wymysleć.
Koszt całej instalacji 2800 zł
Zbiornik montowaliśmy w takim aucie 56l brutto
Proponuję instalacje gazową firmy STAG Qnext Plus najwyższa pólka.
Reduktor Stag AC 250 kM + wtryski Stag AC W02 BFC
Wspornik nie występuje , gdyż nie jest wymagany, jezeli Pan sobie życzy
mozemy coś wymysleć.
Koszt całej instalacji 2800 zł
Zbiornik montowaliśmy w takim aucie 56l brutto
- Pharaam
- Użytkownik
- Posty: 22
- Rejestracja: 10 gru 2018, o 09:39
- VIN: WDB2030461A698033
Re: Co założyć ? - poradnik
Hej. Pytanie o komponenty...
- AC Stag Qbox Plus
- AC R02 Twin
- AC W03
Czy...
- AC Stag Qbox Plus
- HL Magic III Power
- Barracuda 130nl?
W planach jest uderzyć w >200 KM, stad mocne reduktory.
- AC Stag Qbox Plus
- AC R02 Twin
- AC W03
Czy...
- AC Stag Qbox Plus
- HL Magic III Power
- Barracuda 130nl?
W planach jest uderzyć w >200 KM, stad mocne reduktory.
-
- Użytkownik
- Posty: 19
- Rejestracja: 16 lut 2019, o 18:50
- VIN: WDB2037461A517893
- Lokalizacja: Sosnowiec
Re: Co założyć ? - poradnik
Na 4.04.19 mam termin montażu Lpg. Mają mi założyć taki zestaw.
Sterownik - KME Nevo
Reduktor - KME Tur
Wtryski - Barracuda 115
Filtr - ultra 360 12=12
Jakieś rady co do doboru ? Coś zmienić?
1.8 kompresor 143km 2003r
Sterownik - KME Nevo
Reduktor - KME Tur
Wtryski - Barracuda 115
Filtr - ultra 360 12=12
Jakieś rady co do doboru ? Coś zmienić?
1.8 kompresor 143km 2003r
Nie bierz życia na serio i tak nie wyjdziesz z niego żywy
Nie podskakuj do mnie bo znam numer na policje
Nie podskakuj do mnie bo znam numer na policje
- Przybek
- Moderator VIP
- Posty: 3372
- Rejestracja: 8 lis 2017, o 02:23
- VIN: WDB2032081F659063
- Lokalizacja: Łódź
Re: Co założyć ? - poradnik
Zamiast tura to silver zasilany na fi 8 (ma delikatnie wyższe maksymalne ciśnienie robocze i ok 40koni więcej zapasu od tura, a zestaw do regeneracji kosztuje tyle co dobre pół litra). Reszta OK. Przewody miedziane czy FARO?_P_R_O_T_E_Z_A_ pisze: ↑7 mar 2019, o 11:29 Na 4.04.19 mam termin montażu Lpg. Mają mi założyć taki zestaw.
Sterownik - KME Nevo
Reduktor - KME Tur
Wtryski - Barracuda 115
Filtr - ultra 360 12=12
Jakieś rady co do doboru ? Coś zmienić?
1.8 kompresor 143km 2003r
-
- Użytkownik
- Posty: 19
- Rejestracja: 16 lut 2019, o 18:50
- VIN: WDB2037461A517893
- Lokalizacja: Sosnowiec
Re: Co założyć ? - poradnik
Nie wiem jakie przewody nie napisali. Instalacja zakładania będzie w Silesia cars Katowice czyli według lpg forum nic lepszego w okolicy nie znajdę są na fejsie dodają foty swojego montażu itp. Ten Tur lipa jest jakaś? Truć im tyłek by to zmienili w zamówieniu?
Nie bierz życia na serio i tak nie wyjdziesz z niego żywy
Nie podskakuj do mnie bo znam numer na policje
Nie podskakuj do mnie bo znam numer na policje
- Przybek
- Moderator VIP
- Posty: 3372
- Rejestracja: 8 lis 2017, o 02:23
- VIN: WDB2032081F659063
- Lokalizacja: Łódź
Re: Co założyć ? - poradnik
W turze przy bardzo dynamicznej jeździe może się zdarzyć (ale nie musi) że będzie chodził na granicy wydajności pomimo deklarowanej mocy do 200KM (pamiętaj że masz kompresor). Z własnego doświadczenia - silnik V6 2.7 wolnossący o mocy 200 koni i silver obsługujący do 240KM sobie nie radził w górnej partii obrotów pomimo teoretycznego 20% zapasu mocy._P_R_O_T_E_Z_A_ pisze: ↑7 mar 2019, o 13:43 Nie wiem jakie przewody nie napisali. Instalacja zakładania będzie w Silesia cars Katowice czyli według lpg forum nic lepszego w okolicy nie znajdę są na fejsie dodają foty swojego montażu itp. Ten Tur lipa jest jakaś? Truć im tyłek by to zmienili w zamówieniu?
-
- VIP
- Posty: 923
- Rejestracja: 23 mar 2018, o 22:05
- VIN: WDB2030421A649606
Re: Co założyć ? - poradnik
Co to za auto z sil silnikiem 2.7 V6 ? Mercedes?