BRC Sequent P&D + P0203 + MIL

Wszystko na temat instalacji LPG w C klasie

Moderator: Dziki Mar

T-Mack
Użytkownik
Posty: 54
Rejestracja: 8 mar 2014, o 18:07
VIN:
Lokalizacja: Drezno - Saksonia - Niemcy

Re: BRC Sequent P&D + P0203 + MIL

Post autor: T-Mack »

Witam ponownie,

Wymiana cewki i świec nic nie dała :( , znowu mi dzisiaj wywaliło zapłon... Kontrolka MIL zaczęła się świecić i migać...

Ta sama historia wyłączam auto i wszsytko wraca do normy po ponownym odpaleniu... Przejechałem potem ponad 30 km i nic..

MIL się jednak nie świeci... Nie wiem, czy jakieś błędy znowu zapisało...

Jak dla mnie to instalacja jest nie wyregulowana należycie...

Z gazownikiem jestem już umówiony...

Pozdro...
T-Mack
C Klasse 280 Avantgarde 01/2006
WDB2030541F781137
Awatar użytkownika
jarod32
Użytkownik
Posty: 4437
Rejestracja: 22 paź 2013, o 13:26
VIN: Honda_PILOT
Lokalizacja: DLW
Kontakt:

Re: BRC Sequent P&D + P0203 + MIL

Post autor: jarod32 »

Żeby się nie okazało , że błąd w sztuce i źle wykonane połączenia wiązek ... wygląda to dziwnie ..
270 CDI asb 2002r Avantgarde już historia ...
Mitsubishi Pajero 2,5TD 1988 :D też historia
HONDA Accord 2.4 Tourer aktualnie jako drugie
HONDA Pilot 3.5 made in Canada ;)
Z moim zdaniem i opiniami nie trzeba się zgadzać.. zawsze chętnie poznam inne ;)
T-Mack
Użytkownik
Posty: 54
Rejestracja: 8 mar 2014, o 18:07
VIN:
Lokalizacja: Drezno - Saksonia - Niemcy

Re: BRC Sequent P&D + P0203 + MIL

Post autor: T-Mack »

A może jest jeszcze kwestia wymiany wtyczki od cewki zapłonowej...

W EPC jest sam plastik oraz metalowy wkład wtyczki, należałoby może dokonać wymiany, bo może jakieś przebicie idzie...???
Pozdro...
T-Mack
C Klasse 280 Avantgarde 01/2006
WDB2030541F781137
T-Mack
Użytkownik
Posty: 54
Rejestracja: 8 mar 2014, o 18:07
VIN:
Lokalizacja: Drezno - Saksonia - Niemcy

Re: BRC Sequent P&D + P0203 + MIL

Post autor: T-Mack »

Witam ponownie,

Mam jeszcze jedno pytanie odnośnie obrotów.

Jak przełączę na P to obroty wahają się w granicy 650 Obr./min., gdy przełączę na D lub R to wskazówka od obrotomierza zjeżdża na około 450 Obr./min. przy depniętym pedale hamulca. Czy jest to normalne zachowanie silnika...???

Pozdrawiam,

T-Mack
T-Mack
C Klasse 280 Avantgarde 01/2006
WDB2030541F781137
Awatar użytkownika
jarod32
Użytkownik
Posty: 4437
Rejestracja: 22 paź 2013, o 13:26
VIN: Honda_PILOT
Lokalizacja: DLW
Kontakt:

Re: BRC Sequent P&D + P0203 + MIL

Post autor: jarod32 »

Silnik powinien trzymać stałe obroty.
270 CDI asb 2002r Avantgarde już historia ...
Mitsubishi Pajero 2,5TD 1988 :D też historia
HONDA Accord 2.4 Tourer aktualnie jako drugie
HONDA Pilot 3.5 made in Canada ;)
Z moim zdaniem i opiniami nie trzeba się zgadzać.. zawsze chętnie poznam inne ;)
T-Mack
Użytkownik
Posty: 54
Rejestracja: 8 mar 2014, o 18:07
VIN:
Lokalizacja: Drezno - Saksonia - Niemcy

Re: BRC Sequent P&D + P0203 + MIL

Post autor: T-Mack »

Witam ponownie,

Zapodam pytanie ponownie z dokładniejszą diagnozą...

Mam jeszcze jedno pytanie odnośnie obrotów.

Jak przełączę na P to obroty wahają się w granicy 650 Obr./min., gdy przełączę na D lub R to wskazówka od obrotomierza zjeżdża na około 500 - 550 Obr./min. przy depniętym pedale hamulca. Czy jest to normalne zachowanie silnika...??? Dodam, że stojąc na światłach z wdepniętym hamulcem po kilku sekundach auto zaczyna lekko wibrować... Dzieje się to i na Pb i na LPG...

Stawiałbym na poduszki pod silnikiem, ewentualnie z tyłu pod skrzynią...
Ewentualnie za złaby akumulator...


Słyszałem, że podobno jakiś układ dodatkowego podgrzewnia płynu chłodniczego lubi paść, ale wibracje dają się odczuć na ciepłym silniku również...

Jakieś podpowiedzi...

Pozdrawiam,

T-Mack
T-Mack
C Klasse 280 Avantgarde 01/2006
WDB2030541F781137
Awatar użytkownika
jarod32
Użytkownik
Posty: 4437
Rejestracja: 22 paź 2013, o 13:26
VIN: Honda_PILOT
Lokalizacja: DLW
Kontakt:

Re: BRC Sequent P&D + P0203 + MIL

Post autor: jarod32 »

Czy aby coś dziwnego się nie dzieje ze sterownikiem / mózgiem ASB ... ? :mysli:
270 CDI asb 2002r Avantgarde już historia ...
Mitsubishi Pajero 2,5TD 1988 :D też historia
HONDA Accord 2.4 Tourer aktualnie jako drugie
HONDA Pilot 3.5 made in Canada ;)
Z moim zdaniem i opiniami nie trzeba się zgadzać.. zawsze chętnie poznam inne ;)
T-Mack
Użytkownik
Posty: 54
Rejestracja: 8 mar 2014, o 18:07
VIN:
Lokalizacja: Drezno - Saksonia - Niemcy

Re: BRC Sequent P&D + P0203 + MIL

Post autor: T-Mack »

A może jeszcze dodać przepływomierz do mojej listy...???
T-Mack
C Klasse 280 Avantgarde 01/2006
WDB2030541F781137
ODPOWIEDZ

Wróć do „LPG - Nowy dział!!!”