NR 1

Linki do ciekawych stron związanych z MB

Moderator: Dziki Mar

ODPOWIEDZ
mercmarcin
Użytkownik
Posty: 919
Rejestracja: 14 mar 2009, o 09:15
VIN:
Lokalizacja: warszawa

NR 1

Post autor: mercmarcin »

był W203, W211 aktualnie W204 1.8 kompressor
Awatar użytkownika
kamyk128
VIP
Posty: 210
Rejestracja: 31 sty 2009, o 21:58
VIN:
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: kamyk128 »

I to jest dobra wiadomość :ok:
Szkoda tylko ze to się zmieni jak zaczna odwalać z tymi silnikami od renault
W203 C220 CDI Sport Edition '06 Pozdrawiam;)
Prywatna galeria
Awatar użytkownika
V126
VIP
Posty: 6785
Rejestracja: 23 lis 2008, o 20:46
VIN:
Lokalizacja: Lublin

Post autor: V126 »

Renault będzie tylko produkować silniki z wykorzystaniem niemieckich technologii, także to będzie praktycznie Mercedes produkowany przez Francuzów. Bardziej przerażają mnie 3 cylindrowe CDI, które mają objąć klasy A,B i C. :glupek:
C200 CDI 2002 AVANTGARDE ESTATE WDB2032041F212729 I UNITRA GRA!!!
Awatar użytkownika
damian94
VIP
Posty: 130
Rejestracja: 3 sty 2009, o 15:09
VIN:
Lokalizacja: anglia

Post autor: damian94 »

co Mercedes to Mercedes. w UK w 2009r najbardziej "szanowaną" marką był.....Mercedes i to nie tylko wśród samochodów, ale ogólnie jako światowa marka!
C270 CDI 2001 AVANTGARDE
Awatar użytkownika
Kompresssor
VIP
Posty: 1472
Rejestracja: 19 maja 2009, o 14:45
VIN:
Lokalizacja: PL

Post autor: Kompresssor »

V126 pisze: Bardziej przerażają mnie 3 cylindrowe CDI,
A do tego te 3 cylindrowe silniki mają fatalne brzmienie. Tak, jakby normalny 4 cylindrowiec nie chodził na jeden gar.
Był T-Modell M271 ASB 163KM Sport Edition 2006, był W124 250D. Teraz BMW X3, BMW F800GS, Renault
Awatar użytkownika
V126
VIP
Posty: 6785
Rejestracja: 23 lis 2008, o 20:46
VIN:
Lokalizacja: Lublin

Post autor: V126 »

Brzmienie, moment obrotowy, telepanie się.... Wszystko wyklucza ten silnik z zastosowania w samochodzie tej marki. :mb: to tradycja, a 3 cylindrowe silniki?
C200 CDI 2002 AVANTGARDE ESTATE WDB2032041F212729 I UNITRA GRA!!!
Awatar użytkownika
mercfan
VIP
Posty: 4258
Rejestracja: 9 lut 2008, o 09:47
VIN:
Lokalizacja: Rzgów/Łódź

Post autor: mercfan »

Gadacie, 3 cylindry na wyższych obrotach chodzi dość ciekawie tak jak i 5 cylindrów czyli też pokrzywdzony silnik przez życie :usmiech:
W211 200k 2005
W203 200k 2002
W124 300D 1991
W220 S320 CDI OM613 2004
W140 S320 M104
W211 E200 WDB2110411B360552
W212 E200
Awatar użytkownika
V126
VIP
Posty: 6785
Rejestracja: 23 lis 2008, o 20:46
VIN:
Lokalizacja: Lublin

Post autor: V126 »

5 cylindrów ma swój klimat, a 3 nie nadaję się do niczego. Kumpel ma Swifta R3 1.0L i to jest totalna porażka. Jego praca to bum, bum, bum a siedząc w środku czuje się jak żołądek wpada w rezonans. :dobani: R5 przynajmniej się nie trzęsie, praca jest dość specyficzna (tak wiem jak R6 bez jednego cylindra).
C200 CDI 2002 AVANTGARDE ESTATE WDB2032041F212729 I UNITRA GRA!!!
marek grunenberg
Użytkownik
Posty: 468
Rejestracja: 25 paź 2009, o 11:56
VIN:
Lokalizacja: olsztyn

Post autor: marek grunenberg »

Stary Swift mimo swoich 3 cyl jest nie do zajechania. Mam klienta który nim jeździ i zero problemów,na dodatek automat :haha: Wpada do mnie raz na rok i wymienia filtry,nawet do rejestracji nic nie trzeba robić :ok: Super auto np. dla studenta. Gorąco polecam :tak:
C 200 CDI 2004
Awatar użytkownika
V126
VIP
Posty: 6785
Rejestracja: 23 lis 2008, o 20:46
VIN:
Lokalizacja: Lublin

Post autor: V126 »

Drugi raz mu rzucił palenie, raz się okazało, że był pasek rozrządu przestawiony o 1 ząb i spaliło zawory, a teraz jeszcze nie wiadomo, bo zima uniemożliwiła zaholowanie do warsztatu.
P.S. Jego jest z 1999.
C200 CDI 2002 AVANTGARDE ESTATE WDB2032041F212729 I UNITRA GRA!!!
Awatar użytkownika
kamyk128
VIP
Posty: 210
Rejestracja: 31 sty 2009, o 21:58
VIN:
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: kamyk128 »

4 cylindry to nie jest nic specjalnego ale 3 to jest znaczna przesada :boisie: :mb: to nie opel corsa :boisie: nie to ze bym mial coś do opli ale wiemy o co chodzi :usmiech:
W203 C220 CDI Sport Edition '06 Pozdrawiam;)
Prywatna galeria
Awatar użytkownika
Kompresssor
VIP
Posty: 1472
Rejestracja: 19 maja 2009, o 14:45
VIN:
Lokalizacja: PL

Post autor: Kompresssor »

mercfan pisze:Gadacie, 3 cylindry na wyższych obrotach chodzi dość ciekawie tak jak i 5 cylindrów czyli też pokrzywdzony silnik przez życie :usmiech:
Mercfan, 5 cylindrów w mojej ex 124-ce naprawdę przyjemnie było posłuchać, natomiast często zdarza mi się przejechać Yarisem mojej cioci. 1,0, silnik 3 cylindry. Chód mniej więcej taki jak Cinquecento 700cm. Poza tym to bardzo oszczędny silnik, szczególnie w miejskim ruchu. Idealny dla kogoś kto skacze po mieście i nie potrzebuje mocy a liczy grosza.
Był T-Modell M271 ASB 163KM Sport Edition 2006, był W124 250D. Teraz BMW X3, BMW F800GS, Renault
Awatar użytkownika
V126
VIP
Posty: 6785
Rejestracja: 23 lis 2008, o 20:46
VIN:
Lokalizacja: Lublin

Post autor: V126 »

Kompresssor pisze:bardzo oszczędny silnik
Coś w tym musi być skoro to produkują.
C200 CDI 2002 AVANTGARDE ESTATE WDB2032041F212729 I UNITRA GRA!!!
Gdyniak
VIP
Posty: 1952
Rejestracja: 29 sie 2010, o 10:09
VIN:
Lokalizacja: Trójmiasto

Post autor: Gdyniak »

V126 pisze:Bardziej przerażają mnie 3 cylindrowe CDI, które mają objąć klasy A,B i C. :glupek:
BMW też przymierza się do 3 cylindrów... Downsizing wszędzie zbiera swoje plony. Z drugiej strony kolejne normy czystości spalin to tak naprawdę ograniczenia zużycia paliwa - więc może będzie mniej komfortowo, ale za to znacznie bardziej ekonomicznie.

Kompresssor pisze:5 cylindrów w mojej ex 124-ce naprawdę przyjemnie było posłuchać
5 cylindrów w W203 też dobrze brzęczy ;)
W203 OM612

"Gdyby nie internet, nie wiedziałbym, że na świecie jest tylu idiotów" Stanisław Lem
Awatar użytkownika
V126
VIP
Posty: 6785
Rejestracja: 23 lis 2008, o 20:46
VIN:
Lokalizacja: Lublin

Post autor: V126 »

Gdyniak pisze:BMW też przymierza się do 3 cylindrów... Downsizing wszędzie zbiera swoje plony. Z drugiej strony kolejne normy czystości spalin to tak naprawdę ograniczenia zużycia paliwa - więc może będzie mniej komfortowo, ale za to znacznie bardziej ekonomicznie.
Dobrze, że nie wycofają też tych większych silników. :usmiech:
P.S. Ten cały efekt cieplarniany, to pic na wodę, działalność ludzka powoduje emisję jedynie 4.7% gazów cieplarnianych. Spaliny powinny być czyste, czyli bez tlenków siarki, azotu itp., ale redukcja CO2, a wychwalanie pary wodnej jako idealnego gazu spalinowego jest absurdem, bo para wodna ma kilkukrotnie większą zdolność akumulacji ciepła niż dwutlenek węgla (dosadnie: bardziej przyczynia się do efektu cieplarnianego niż CO2). :glupek: Więc czy samochody na wodór są ekologiczne?
C200 CDI 2002 AVANTGARDE ESTATE WDB2032041F212729 I UNITRA GRA!!!
ODPOWIEDZ

Wróć do „Linki”