NR 1
Moderator: Dziki Mar
-
- Użytkownik
- Posty: 919
- Rejestracja: 14 mar 2009, o 09:15
- VIN:
- Lokalizacja: warszawa
NR 1
był W203, W211 aktualnie W204 1.8 kompressor
- kamyk128
- VIP
- Posty: 210
- Rejestracja: 31 sty 2009, o 21:58
- VIN:
- Lokalizacja: Warszawa
I to jest dobra wiadomość
Szkoda tylko ze to się zmieni jak zaczna odwalać z tymi silnikami od renault
Szkoda tylko ze to się zmieni jak zaczna odwalać z tymi silnikami od renault
W203 C220 CDI Sport Edition '06 Pozdrawiam;)
Prywatna galeria
Prywatna galeria
- V126
- VIP
- Posty: 6785
- Rejestracja: 23 lis 2008, o 20:46
- VIN:
- Lokalizacja: Lublin
- damian94
- VIP
- Posty: 130
- Rejestracja: 3 sty 2009, o 15:09
- VIN:
- Lokalizacja: anglia
- Kompresssor
- VIP
- Posty: 1472
- Rejestracja: 19 maja 2009, o 14:45
- VIN:
- Lokalizacja: PL
- V126
- VIP
- Posty: 6785
- Rejestracja: 23 lis 2008, o 20:46
- VIN:
- Lokalizacja: Lublin
- mercfan
- VIP
- Posty: 4258
- Rejestracja: 9 lut 2008, o 09:47
- VIN:
- Lokalizacja: Rzgów/Łódź
- V126
- VIP
- Posty: 6785
- Rejestracja: 23 lis 2008, o 20:46
- VIN:
- Lokalizacja: Lublin
5 cylindrów ma swój klimat, a 3 nie nadaję się do niczego. Kumpel ma Swifta R3 1.0L i to jest totalna porażka. Jego praca to bum, bum, bum a siedząc w środku czuje się jak żołądek wpada w rezonans. R5 przynajmniej się nie trzęsie, praca jest dość specyficzna (tak wiem jak R6 bez jednego cylindra).
C200 CDI 2002 AVANTGARDE ESTATE WDB2032041F212729 I UNITRA GRA!!!
-
- Użytkownik
- Posty: 468
- Rejestracja: 25 paź 2009, o 11:56
- VIN:
- Lokalizacja: olsztyn
- V126
- VIP
- Posty: 6785
- Rejestracja: 23 lis 2008, o 20:46
- VIN:
- Lokalizacja: Lublin
- kamyk128
- VIP
- Posty: 210
- Rejestracja: 31 sty 2009, o 21:58
- VIN:
- Lokalizacja: Warszawa
4 cylindry to nie jest nic specjalnego ale 3 to jest znaczna przesada to nie opel corsa nie to ze bym mial coś do opli ale wiemy o co chodzi
W203 C220 CDI Sport Edition '06 Pozdrawiam;)
Prywatna galeria
Prywatna galeria
- Kompresssor
- VIP
- Posty: 1472
- Rejestracja: 19 maja 2009, o 14:45
- VIN:
- Lokalizacja: PL
Mercfan, 5 cylindrów w mojej ex 124-ce naprawdę przyjemnie było posłuchać, natomiast często zdarza mi się przejechać Yarisem mojej cioci. 1,0, silnik 3 cylindry. Chód mniej więcej taki jak Cinquecento 700cm. Poza tym to bardzo oszczędny silnik, szczególnie w miejskim ruchu. Idealny dla kogoś kto skacze po mieście i nie potrzebuje mocy a liczy grosza.mercfan pisze:Gadacie, 3 cylindry na wyższych obrotach chodzi dość ciekawie tak jak i 5 cylindrów czyli też pokrzywdzony silnik przez życie
Był T-Modell M271 ASB 163KM Sport Edition 2006, był W124 250D. Teraz BMW X3, BMW F800GS, Renault
- V126
- VIP
- Posty: 6785
- Rejestracja: 23 lis 2008, o 20:46
- VIN:
- Lokalizacja: Lublin
-
- VIP
- Posty: 1952
- Rejestracja: 29 sie 2010, o 10:09
- VIN:
- Lokalizacja: Trójmiasto
BMW też przymierza się do 3 cylindrów... Downsizing wszędzie zbiera swoje plony. Z drugiej strony kolejne normy czystości spalin to tak naprawdę ograniczenia zużycia paliwa - więc może będzie mniej komfortowo, ale za to znacznie bardziej ekonomicznie.V126 pisze:Bardziej przerażają mnie 3 cylindrowe CDI, które mają objąć klasy A,B i C.
5 cylindrów w W203 też dobrze brzęczyKompresssor pisze:5 cylindrów w mojej ex 124-ce naprawdę przyjemnie było posłuchać
W203 OM612
"Gdyby nie internet, nie wiedziałbym, że na świecie jest tylu idiotów" Stanisław Lem
"Gdyby nie internet, nie wiedziałbym, że na świecie jest tylu idiotów" Stanisław Lem
- V126
- VIP
- Posty: 6785
- Rejestracja: 23 lis 2008, o 20:46
- VIN:
- Lokalizacja: Lublin
Dobrze, że nie wycofają też tych większych silników.Gdyniak pisze:BMW też przymierza się do 3 cylindrów... Downsizing wszędzie zbiera swoje plony. Z drugiej strony kolejne normy czystości spalin to tak naprawdę ograniczenia zużycia paliwa - więc może będzie mniej komfortowo, ale za to znacznie bardziej ekonomicznie.
P.S. Ten cały efekt cieplarniany, to pic na wodę, działalność ludzka powoduje emisję jedynie 4.7% gazów cieplarnianych. Spaliny powinny być czyste, czyli bez tlenków siarki, azotu itp., ale redukcja CO2, a wychwalanie pary wodnej jako idealnego gazu spalinowego jest absurdem, bo para wodna ma kilkukrotnie większą zdolność akumulacji ciepła niż dwutlenek węgla (dosadnie: bardziej przyczynia się do efektu cieplarnianego niż CO2). Więc czy samochody na wodór są ekologiczne?
C200 CDI 2002 AVANTGARDE ESTATE WDB2032041F212729 I UNITRA GRA!!!