Forum Mercedes C klasa W203

Forum Mercedesa klasy C (2000-2007)


Teraz jest 22 sty 2017, o 21:27

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 75 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 16 sty 2010, o 21:29 
Offline
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27 lis 2009, o 05:51
Posty: 501
Lokalizacja: Warszawa
VIN:
Ja bym po prostu nie odebrał... podejrzewając chociażby "przygody" i naprawę blacharską na szybko :censored:


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Tytuł:
PostNapisane: 16 sty 2010, o 23:57 
Offline
VIP
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 30 sie 2009, o 22:10
Posty: 204
Lokalizacja: lublin
VIN:
Byłem i dalej to samo,na razie odpuszczam to sobie,Pan z serwisu polecił żebym zaczekał do wiosny założył koła na lato i wtedy się okaże.Pamiętam przykład z bmw na 17'' było idealnie,po założeniu 15 na zimę kierownica było lekko skręcona(koła zimowe sprawdzałem) i jak na lato zakładałem znowu 17-tki wszystko wracał do normy.

_________________
http://images38.fotosik.pl/291/28af5990b538cfc2med.jpg
http://img442.imageshack.us/img442/721/ ... rcedes.jpg lub [img=http://images39.fotosik.pl/246/59004b7796a13e80m.jpg]


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Tytuł:
PostNapisane: 17 sty 2010, o 16:47 
Offline
VIP

Dołączył(a): 17 kwi 2008, o 19:06
Posty: 1007
Lokalizacja: ???????????/
VIN:
Powiedz PANU, że niech sam przyjedzie na wiosnę. Kierownica może troszeczkę stać bokiem jak są gumy zdarte. Ale chyba płótno ci z nich nie wychodzi. :wysmiewacz:


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Tytuł:
PostNapisane: 17 sty 2010, o 23:21 
Offline
VIP
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 30 sie 2009, o 22:10
Posty: 204
Lokalizacja: lublin
VIN:
Gumy są w stanie dobrym mają ok 4-5mm i są zużyte równomiernie,będę miał chwilę wolnego to podjadę do innego serwisu i może tam im się uda,a jak się uda to pojadę i niech zwracają kasę!

[ Dodano: 2010-01-18, 21:34 ]
Dziś jakoś mnie tknęło i podjechałem do okręgowej stacji kontroli pojazdów Speed Car,tam mi powiedzieli że w kierownicy jest kąt zero i do tego kąta trzeba ustawiać resztę, podobno tak we wszystkich autach z ESP,co Wy na to??

_________________
http://images38.fotosik.pl/291/28af5990b538cfc2med.jpg
http://img442.imageshack.us/img442/721/ ... rcedes.jpg lub [img=http://images39.fotosik.pl/246/59004b7796a13e80m.jpg]


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Tytuł:
PostNapisane: 18 sty 2010, o 21:55 
Offline
VIP
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 9 lut 2008, o 09:47
Posty: 4369
Lokalizacja: Rzgów/Łódź
VIN:
No tak, ale ty dalej masz kierę krzywo...

_________________
W211 200k 2005
W203 200k 2002
W124 300D 1991
W220 S320 CDI OM613 2004
W140 S320 M104
W211 E200 WDB2110411B360552
W212 E200


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Tytuł:
PostNapisane: 18 sty 2010, o 21:57 
Offline
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27 lis 2009, o 05:51
Posty: 501
Lokalizacja: Warszawa
VIN:
Nie bardzo rozumiem co mieli na myśli... Ale mniejsza o większość. Kierownica niezależnie od pory roku i zastosowanych opon ma być prosto :zly:


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Tytuł:
PostNapisane: 18 sty 2010, o 22:37 
Offline
VIP
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 30 sie 2009, o 22:10
Posty: 204
Lokalizacja: lublin
VIN:
Wiem że niezależnie od opon kierownica ma być na wprost.Diagnosta tłumaczył mi że w kierownicy jest taśma(czujnik kąta skrętu)-tak jakoś fachowo się to nazywa i to trzeba ustawić na 0st a do tego koła,bo jeśli mam koła na wprost to kierownica ma pare stopni przechylenia,potwierdził że tak nie powinno być i że tam gdzie to robiłem mają super sprzęt (podał nawet nazwę tego urządzenia) i powinni to zrobić wzorowo.

_________________
http://images38.fotosik.pl/291/28af5990b538cfc2med.jpg
http://img442.imageshack.us/img442/721/ ... rcedes.jpg lub [img=http://images39.fotosik.pl/246/59004b7796a13e80m.jpg]


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Tytuł:
PostNapisane: 18 sty 2010, o 22:48 
Offline
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27 lis 2009, o 05:51
Posty: 501
Lokalizacja: Warszawa
VIN:
Sam sprzęt nic nie znaczy. Znam fachowców którzy sprzętem wystruganym na prędce z drutu ustawią geometrię wzorowo, jak i takich, którym żaden sprzęt nie pomoże.
Czujnik kąta skrętu czujnikiem, w razie złego ustawienia zawsze można go ponownie skalibrować. Dla mnie te kwestie nie są ze sobą powiązane. Żadne układy elektroniczne w samochodzie nie mają wpływu na to jak ma być ustawiana geometria.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Tytuł:
PostNapisane: 18 sty 2010, o 23:11 
Offline
VIP
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13 wrz 2009, o 12:35
Posty: 42
Lokalizacja: Bolesławiec/Wrocław
VIN:
Ja w swojej c klasie ustawialem zbierzność osobiście na urządzeniu Precyzja GTI GEOmaster, i kierownica jest idealnie. Naprawde muszą tam pracować niekompetentni ludzie. Ja nic nie kombinowałem, na prawym i lewym drążku poprostu skręciłem idealnie w tolerancję i tyle. Jaki maja tam u Ciebie sprzęt, komputerowy, laserowy czy na kamery?

NIe zgodzę sie niestety z opinia ze sprzęt nic nie znaczy. Przed zakupem testowalismy u nas na warsztacie 2 urządzenia, jedno firmy amerykanskiej bazującej na oprogramowaniu Beissbartha, z głowicami na kamery oraz nasze polskie Precyzja Gti geomaster na linki, oprogramowanie bazujące na Autodacie.Różnica była kolosalna. Zbierzność ustawiona na pierwszym urządzeniu nie mieściła się w tolerancji urządzenia Precyzji. Poprostu mieli wprowadzone złe dane, których nawet nie dało sie skorygować. Takze urządzenie oraz jego kalibracja ma największe znaczenie.

_________________
2001 Mercedes-Benz C270 CDI Elegance Silver Limo;)

http://www.w203.pl/viewtopic.php?p=39135#39135


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Tytuł:
PostNapisane: 11 mar 2010, o 06:53 
Offline
VIP

Dołączył(a): 15 gru 2009, o 18:45
Posty: 337
Lokalizacja: Banino k.Gdańska
VIN:
to co powiecie na to ? auto jechało prosto jak po sznurku.Wymieniłem sworznie strony lewej ,ustawiłem zbierzność ,kiera stoi prosto ale auto leciutko ściąga na prawo ,muszę kontrować kierą wtedy oczywiście lekko w lewo stoi kiera. Co może być powodem ściągania ?

_________________
Inspekcje pomorskie, kraj. Pomoc w sprAwdzeniu, ocenie i zakupie auta w D. nick google lub 501413072.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Tytuł:
PostNapisane: 11 mar 2010, o 12:52 
Offline
VIP
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lis 2008, o 20:46
Posty: 6980
Lokalizacja: Lublin
VIN:
Ja stawiałbym na źle ustawioną zbieżność, jedź niech poprawią.

_________________
C200 CDI 2002 AVANTGARDE ESTATE WDB2032041F212729 I UNITRA GRA!!!


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Tytuł:
PostNapisane: 11 mar 2010, o 20:51 
Offline
VIP

Dołączył(a): 15 gru 2009, o 18:45
Posty: 337
Lokalizacja: Banino k.Gdańska
VIN:
no i wyszło tak myślę że to opony ,po zamianie ich miejscami troszkę ściąga w drugą stronę.Widocznie sworznie były wypracowane jakiś czas temu i opona ścierała się nie równomiernie bo jechała pod innym kątem .

[ Dodano: 2010-05-06, 15:38 ]
jednak problem pojawił się znowu ,więc pojechałem do warsztatu który robi głównie merce i tam ustawili mi zbieżność bo okazało się że jednak troszkę było źle ,więć jak widać są różni fachowcy .

_________________
Inspekcje pomorskie, kraj. Pomoc w sprAwdzeniu, ocenie i zakupie auta w D. nick google lub 501413072.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Tytuł:
PostNapisane: 1 cze 2011, o 10:48 
Offline
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 9 sty 2011, o 20:05
Posty: 11
Lokalizacja: Gułtowy/Poznań
VIN:
Podpinam się pod temat. U mnie sprawa wygląda następująco: ster przestawiony lekko w lewo - nie potrafię powiedzieć o ile stopni ale różnica widoczna. Autko sunie jak po torach,nie ściąga. Ale niestety ESP "głupieje" i się wyłącza :bezradny: Czujnik skrętu kół wykrywa błąd.Wczoraj byłem na geometrii gdzie spędziłem dobra godzinę-sytuacja jak u któregoś kolegi wyżej,mianowicie: kierownica zablokowana na wprost tym "drucianym" przyrządem,regulacja zbieżności etc. wszystko potem ładnie poskręcane a po wyjeździe... trąbka :/ Kierownica z powrotem w lewo :placz: .

_________________
Początki z gwiazdą na masce :))
W203 2.2 CDI "Sreberko"


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Tytuł:
PostNapisane: 1 cze 2011, o 11:07 
Offline
VIP
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28 wrz 2008, o 07:53
Posty: 1552
Lokalizacja: Wybrzeże Gdańskie
VIN:
Sprawdź odległości między osiami lewy i prawy bok i porównaj wymiary.

_________________
C230K 05' WDB2030401F598521
CLK240
YAMAHA XVS 650 DRAG STAR


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Tytuł:
PostNapisane: 1 cze 2011, o 11:09 
Offline
Użytkownik

Dołączył(a): 23 sie 2010, o 09:19
Posty: 283
Lokalizacja: wałbrzych
VIN:
Luzik napisał(a):
Podpinam się pod temat. U mnie sprawa wygląda następująco: ster przestawiony lekko w lewo - nie potrafię powiedzieć o ile stopni ale różnica widoczna. Autko sunie jak po torach,nie ściąga. Ale niestety ESP "głupieje" i się wyłącza :bezradny: Czujnik skrętu kół wykrywa błąd.Wczoraj byłem na geometrii gdzie spędziłem dobra godzinę-sytuacja jak u któregoś kolegi wyżej,mianowicie: kierownica zablokowana na wprost tym "drucianym" przyrządem,regulacja zbieżności etc. wszystko potem ładnie poskręcane a po wyjeździe... trąbka :/ Kierownica z powrotem w lewo :placz: .


Jeśli ustawili Ci tylko przód to kierownica może być krzywo.
Muszą skontrolować zbieżność osi przedniej oraz tylnej i wtedy ustawić zbieżność. Czasami wystarczy tylko dostroić sam przód a czasem i tył.
Jedź jeszcze raz na zbieżność i poproś żeby skontrolowali oś przednią i tylną.

[ Dodano: 2011-06-01, 12:15 ]
pleban napisał(a):
Sprawdź odległości między osiami lewy i prawy bok i porównaj wymiary.


Jeśli skontrolują całą geometrie pojazdu i wyregulują to kierownica wyjdzie prosto. Nawet gdyby były lekkie odchyłki między lewym a prawym bokiem tak jak piszesz. Chyba, że regulacja odbywa się na jakimś starszym urządzeniu to wtedy może być problem z prostą kierą. Nowsze urządzenia pokazują kiedy kierownica będzie prosto.

_________________
C320 CDI 7 G-tronic

BMW 120D 163 KM

NISSAN TERRANO 1989rok

W124 E 200 D 1994rok


Ostatnio edytowano 1 cze 2011, o 11:17 przez krzys1001, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 75 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  


sklep motoryzacyjny

Sklep internetowy MotoCentrum.pl



Powered by phpBB3® Forum Software © phpBB Group