Forum Mercedes C klasa W203

Forum Mercedesa klasy C (2000-2007)


Teraz jest 29 maja 2016, o 14:19

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 19 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: 3 wrz 2009, o 19:33 
Offline
VIP
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12 maja 2008, o 05:33
Posty: 60
Lokalizacja: Kraków
Witam mam c klase c180 2.0 plus gaz pewnego dnia wywaliło mi bład tkz czeka sprawdziłem do wymiany sonda lambda nr 2 za kat .Kupiłem nową NKG 400zł wymieniłem i było ok po 500km znów wywaliło błąd pojechałem na diagnostykę i znów pokazuje ze sonda nr 2!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! tlyko że dopiero co ją zmieniałem .O co chodzi????

I mam dodatkowo jeszcze takie błedy może ktoś pomoże P201D P203B (sonda) P2036 prosże o pomoc

_________________
C 200 2002r


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Tytuł:
PostNapisane: 3 wrz 2009, o 19:35 
Offline
VIP
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lis 2008, o 20:46
Posty: 6978
Lokalizacja: Lublin
Od znajomego słyszałem, że "źle ustawiony gaz może uszkodzić sondę" może gazownik powinien sprawdzić czy instalacja pracuje poprawnie.

_________________
[center]C200 CDI 2002 AVANTGARDE ESTATE pod banderą MERCEDES LUBLIN CLUB I UNITRA GRA!!![/center]


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Tytuł:
PostNapisane: 3 wrz 2009, o 19:38 
Offline
VIP
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12 maja 2008, o 05:33
Posty: 60
Lokalizacja: Kraków
nie dawno byłem w czakramie tam gdzie zakładałem i mówią że wszystko jest ok

_________________
C 200 2002r


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Tytuł:
PostNapisane: 3 wrz 2009, o 20:27 
Offline
VIP
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lis 2008, o 20:46
Posty: 6978
Lokalizacja: Lublin
Czyli to nie wina gazu, może po prostu sonda była trefna? Może spróbuj zareklamować.

_________________
[center]C200 CDI 2002 AVANTGARDE ESTATE pod banderą MERCEDES LUBLIN CLUB I UNITRA GRA!!![/center]


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Tytuł:
PostNapisane: 3 wrz 2009, o 21:03 
Offline
VIP
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12 maja 2008, o 05:33
Posty: 60
Lokalizacja: Kraków
reklamacja odpada to czesc elektryczna nie da sie reklamowac po założeniu niestety w kazdej firmie sam pracuje w hurt motoryzacyjnej i wiem jakie sa zasady a nowa około 400zł nie mam zamiaru kupować nowej może te błedy mają wpływ na sonde ,moze kataliztor jest juz na wykonczeniu

P201d wiem z vivida ze to usterka w układzie sterowania, dawka paliwa Bank1 co to jest>??????jak to naprawić

P203B to sonda lambda tylnas

P2036 dolot powietrza dodatkowego nie mam pojecia co to jest gdzie to jest i jak to naprawic :)

nie da sie jakoś wyłaczyć tej kontrolki na stałe autko pracuje ok spalanie ok nic sie nie zmieniło ale zeby mi nie wyskakiwała co jakiś czas:)

_________________
C 200 2002r


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Tytuł:
PostNapisane: 3 wrz 2009, o 22:51 
Offline
VIP
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 9 lut 2008, o 09:47
Posty: 4372
Lokalizacja: Rzgów/Łódź
Po mojemu to sonda świruje, coś jest nie tak z tym co się wydobywa z twojego wydechu i pewnie jest to spowodowane tym, że auto na gaz. Dolot powietrza dodatkowego to coś w rodzaju dodatkowego oddechu dla silnika przy dużym obciążeniu (pedał w podłodze)

_________________
W211 200k 2005
W203 200k 2002
W124 300D 1991
W220 S320 CDI OM613 2004
W140 S320 M104
W211 E200 WDB2110411B360552
W212 E200


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Tytuł:
PostNapisane: 3 lis 2009, o 21:24 
Offline
Użytkownik

Dołączył(a): 17 sie 2009, o 21:52
Posty: 8
Lokalizacja: Trójmiasto
Witam!
Niestety w moim W203 1, 8 kompresor wystąpił ten sam błot zapaliła mi się kontrolka silnika oczywiście udałem się do warsztatu gdzie podpięli mi auto pod komputer i oznajmili mi ze padła sonda przed katalizatorem, lecz ja pełen nie ufności udałem się do jeszcze innego warsztatu gdzie z kolei oświadczono mi, iż owszem padła mi sonda, ale za katalizatorem wiec pełen zdziwienia wziąłem się za to sam i wymieniłam dwie sondy.Problem został usunięty, lecz zaledwie na dwa dni gdzie znowu zapaliła mi się kontrolka silnika i obecnie raz się pali a za innym odpaleniem gasnie w chwili obecnej nie mam pojecia, co robic czy ktos morze mi cos na ten temat powiedziec słyszałem ze jest, jaki s przewód odpowietrzający, który morze być zapchany i wtedy sonda świruje, lecz Niewinem czy to prawda i gdzie się on znajduje?


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Tytuł:
PostNapisane: 9 lis 2009, o 12:27 
Offline
Użytkownik

Dołączył(a): 9 lis 2009, o 11:58
Posty: 6
Lokalizacja: Gdynia
Witam. Ja posiadam C200 W203 Kompressor z 2001r. Mam problem z zapalającą się co jakiś czas kontrolką silnika. W chwili włączenia się tej kontrolki samochód traci moc. W warsztacie powiedziano mi, że to normalne ponieważ przechodzi on w tym momencie w tzw. tryb awaryjny. Mechanik podłacza samochód do kompa i po chwili stwierdza, że wszystko jest w jak najlepszym porządku. Wykasowuje błąd i w drogę. Dobrze jest do nastepnego razu - tydzień, dwa, miesiąc, ostatnio pół roku. Co może być przyczyną włączania się tej kontrolki bez wyraźnej, jak to stwierdził mechanik usterki? Za wszelkie porady z góry dziękuję.

_________________
W203 C200 Kompressor 2001r.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Tytuł:
PostNapisane: 9 lis 2009, o 16:15 
Offline
VIP
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 9 lut 2008, o 09:47
Posty: 4372
Lokalizacja: Rzgów/Łódź
Usterka wyraźna jest, tylko Pan zajebi... mechanik naciąga naiwniaka (nie obrażając cię) na koszty ciągłego podłączania pod komputer i tylko kasuje błąd bez znalezienia jego przyczyny, albo ma tak świetny sprzęt, że się nie może z :mb: połączyć. Włącza się kontrolka, dodatkowo silnik przechodzi w stan awaryjny więc nie jest to usterka "w kij dmuchał" przyczyna zapalenia się kontrolki musi być!!

_________________
W211 200k 2005
W203 200k 2002
W124 300D 1991
W220 S320 CDI OM613 2004
W140 S320 M104
W211 E200 WDB2110411B360552
W212 E200


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Tytuł:
PostNapisane: 9 lis 2009, o 18:59 
Offline
VIP
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lis 2008, o 20:46
Posty: 6978
Lokalizacja: Lublin
Tak kolega mercfan nie dopisał, ale bez podłączenia się pod komputer i przeczytania błędu nic nie zrobisz, bo przyczyn trybu awaryjnego są setki i musisz podskoczyć do prawdziwego mechanika.
P.S. Czy należysz do grona gaziarzy? Może to jest błąd składu mieszanki wywołany złą pracą instalacji LPG.

_________________
[center]C200 CDI 2002 AVANTGARDE ESTATE pod banderą MERCEDES LUBLIN CLUB I UNITRA GRA!!![/center]


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Tytuł:
PostNapisane: 9 lis 2009, o 20:27 
Offline
Moderator VIP
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 4 lis 2007, o 21:58
Posty: 528
Lokalizacja: gdynia
V126 napisał(a):
Może to jest błąd składu mieszanki wywołany złą pracą instalacji LPG


Od tego auto nie wchodzi w tryb awaryjny, to musi być grubsza sprawa...

_________________
W203 C180 Kombi
http://www.w203.pl/album_personal.php?user_id=54


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Tytuł:
PostNapisane: 10 lis 2009, o 11:03 
Offline
Użytkownik

Dołączył(a): 10 lis 2009, o 10:53
Posty: 1
Lokalizacja: kutno
Witam

Dokładnie mam podobny problem Posiadam W203 1,8 Kompressor z 2002 roku Co rano auto gdy jest zimne odpalam bez najmniejszych kłopotów Chodzi gdzieś ono około 1 do 1,5 minuty po czym wyskakuje kontrolka uszkodzenia silnika wraz z wyskoczeniem pierwszego cylindra Problem znika gdy wyłączę auto i włacze je z powrotem kontrolka sie nadal pali ale auto chodzi juz na wszytkich cylindrach chyba ze jest bardzo zimno do cylinder wyskakuje ponownie i tak do czasu az silnik złapie odpowiednio wyzsza temperature wtedy nie ma problemu W czym tkwi przyczyna ?? Powiem tak wtryski byly zamieniane 1 z 3 i mimo wszytsko caly czas wysakuje 1 cylinder cewki i świece zmienione i nic to nie dało Dodam ze na zimnym silniku z rury wydechowej wydobywa sie ogromna chmura białego dymu ktory w momencie gdy silnik sie juz rozgrzeje zanika wszystko juz wtedy jest normalnie Spec powiedzial ze moga byc dwie przyczyny albo nieszczelnośc na głowicy lub uszkodzony sterownik Co wy na to?? :-) Z gory dziekuje za pomoc Bo podczas zimych dni jest to bardzo denerwujące POzdrawiam

_________________
niko2702


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Tytuł:
PostNapisane: 10 lis 2009, o 15:29 
Offline
Użytkownik

Dołączył(a): 9 lis 2009, o 11:58
Posty: 6
Lokalizacja: Gdynia
Witam,
Ja nie mam w samochodzie instalacji gazowej. Ponadto tankuję zawsze dobre paliwo ( tak mi się wydaje ) na shellu. Ostatnio też mechanik mówił coś o powietrzu dodatkowym..., zaworze tego powietrza. Co o tym sądzicie?


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Tytuł:
PostNapisane: 10 lis 2009, o 16:22 
Offline
VIP
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29 lut 2008, o 02:40
Posty: 652
Lokalizacja: Warszawa
Może pompa dodmuchu ciepłego powietrza do katalizatora?
http://www.w203.pl/viewtopic.php?p=2142 ... ght=#21421

_________________
'01 C32 AMG Carlsson CK32 RS - sprzedany
'06 Subaru WRX STi - sprzedany
searching...


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Tytuł:
PostNapisane: 10 lis 2009, o 23:52 
Offline
Moderator VIP
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 4 lis 2007, o 21:58
Posty: 528
Lokalizacja: gdynia
Grześ2000 napisał(a):
Witam,
Ja nie mam w samochodzie instalacji gazowej. Ponadto tankuję zawsze dobre paliwo ( tak mi się wydaje ) na shellu. Ostatnio też mechanik mówił coś o powietrzu dodatkowym..., zaworze tego powietrza. Co o tym sądzicie?

Jesteś z Gdyni ??
wpadnij do mnie, podłącze cię pod OBD II i wtedy będzie wiadomo jaki to konkretnie błąd a to już ułatwi sprawę w diagnozie no i wtedy może kolega NOC pomoże ... albo inny kolega :)

_________________
W203 C180 Kombi
http://www.w203.pl/album_personal.php?user_id=54


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 19 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: T-Mack i 0 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  


sklep motoryzacyjny

Sklep internetowy MotoCentrum.pl



Powered by phpBB3® Forum Software © phpBB Group