Forum Mercedes C klasa W203

Forum Mercedesa klasy C (2000-2007)


Teraz jest 23 sty 2017, o 15:49

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 33 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: 2 lis 2015, o 11:16 
Offline
Użytkownik

Dołączył(a): 6 sie 2015, o 14:35
Posty: 10
Lokalizacja: Zdzieszowice
VIN:
witam. mam problem z kontrolka alternator/akumulator, ktora pojawia sie na czerwono. caly czas miga. kiedys tak bylo i znajomy mechanik mi to sprawdzal ale nic nie znalazl. "pomaca" wszystkie przewody, pomierzyl napiecie i problem sam zniknal. dodam, ze wszystko dziala jak nalezy, caly prad itp. teraz zaczelo sie tak dziac po mocnym szarpniecu auta, gdy brat odpalil auto na biegu bez sprzegla. czy moglo sie cos poluzowac na przewodach i gdzie jest alternator w moim aucie, ewentualnie ponoc ma on 2 akumulatory. z gory dzieki za pomoc. mercedes c220 coupe 2003 r.

_________________
mercedes C220 2.2 coupe 2003r.
WDB2037061A517222


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Tytuł:
PostNapisane: 2 lis 2015, o 12:13 
Offline
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 4 sie 2015, o 18:07
Posty: 169
Lokalizacja: S-rz
VIN:
To moze byc regulator napiecia ale żeby go wymienic trzeba wyjac alternator. Alternator masz na samym dole po lewej jak patrzysz z przodu. Znajac życie jest chlodzony woda.

_________________
WDB2030061A073708


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Tytuł:
PostNapisane: 2 lis 2015, o 16:09 
Offline
VIP

Dołączył(a): 31 sie 2015, o 22:06
Posty: 187
Lokalizacja: Józefosław
VIN: WME01MC011H122552
bany2408 napisał(a):
ponoc ma on 2 akumulatory

Ma 1 akumulator - 2 ma W211 i to stare

_________________
Smart 0,8 CDI 2002


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Tytuł:
PostNapisane: 2 lis 2015, o 20:23 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22 paź 2013, o 12:26
Posty: 4573
Lokalizacja: DLW
VIN: Honda_PILOT
Może alternator wymaga regeneracji ?

_________________
270 CDI asb 2002r Avantgarde już historia ...
Mitsubishi Pajero 2,5TD 1988 :D też historia
HONDA Accord 2.4 Tourer aktualnie jako drugie
HONDA Pilot 3.5 made in Canada ;)
Z moim zdaniem i opiniami nie trzeba się zgadzać.. zawsze chętnie poznam inne ;)


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Tytuł:
PostNapisane: 3 lis 2015, o 00:30 
Offline
Użytkownik

Dołączył(a): 6 sie 2015, o 14:35
Posty: 10
Lokalizacja: Zdzieszowice
VIN:
no ale dlaczego wszystko dziala jak nalezy, poza swiecaca kontrolka? jezeli to jest regulator napiecia to mozna jeszcze troche pojezdzic czy lepiej od razu do mechanika? i czy chloodzenie woda to jakas wada?

_________________
mercedes C220 2.2 coupe 2003r.
WDB2037061A517222


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Tytuł:
PostNapisane: 3 lis 2015, o 08:01 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22 paź 2013, o 12:26
Posty: 4573
Lokalizacja: DLW
VIN: Honda_PILOT
Do warsztatu. Chyba że lubisz niespodzianki na drodze. Chłodzony alternator to zaleta . Jest bardziej wydajny.

_________________
270 CDI asb 2002r Avantgarde już historia ...
Mitsubishi Pajero 2,5TD 1988 :D też historia
HONDA Accord 2.4 Tourer aktualnie jako drugie
HONDA Pilot 3.5 made in Canada ;)
Z moim zdaniem i opiniami nie trzeba się zgadzać.. zawsze chętnie poznam inne ;)


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Tytuł:
PostNapisane: 3 lis 2015, o 09:29 
Offline
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 4 sie 2015, o 18:07
Posty: 169
Lokalizacja: S-rz
VIN:
Sprawdz też sprzęgiełko bo jesli juz siada to moze powodowć takie rzeczy tylko wtedy troche paskiem by rzucało. Sprzęgiełko to koło na alternatorze. I sprawdz jeszcze czy alternator jest dobrze dokręcony skoro pisałes ze stało sie to po odpaleniu na biegu.

_________________
WDB2030061A073708


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Tytuł:
PostNapisane: 7 lis 2015, o 18:48 
Offline
Użytkownik

Dołączył(a): 6 sie 2015, o 14:35
Posty: 10
Lokalizacja: Zdzieszowice
VIN:
oderwaly sie kabelki z alternatora. juz zrobione. koszt 60 zl. dzieki za pomoc

_________________
mercedes C220 2.2 coupe 2003r.
WDB2037061A517222


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: 8 lis 2015, o 07:46 
Offline
VIP
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29 gru 2012, o 11:25
Posty: 5913
Lokalizacja: Katowice
VIN:
bany2408 napisał(a):
witam. mam problem z kontrolka alternator/akumulator, ktora pojawia sie na czerwono. caly czas miga. kiedys tak bylo i znajomy mechanik mi to sprawdzal ale nic nie znalazl. "pomaca" wszystkie przewody, pomierzyl napiecie i problem sam zniknal. dodam, ze wszystko dziala jak nalezy, caly prad itp. teraz zaczelo sie tak dziac po mocnym szarpniecu auta, gdy brat odpalil auto na biegu bez sprzegla. czy moglo sie cos poluzowac na przewodach i gdzie jest alternator w moim aucie, ewentualnie ponoc ma on 2 akumulatory. z gory dzieki za pomoc. mercedes c220 coupe 2003 r.


Świetny mechanik ale grunt, że znajomy. Przewody tak same z siebie się nie luzują z dnia na dzień nawet jak autem szarpnie. :haha:

_________________
CL203 WDB2037461A802397

Chcesz kupić oryginalne części z ASO MB, to skontaktuj się z tym gościem member8010.html ... tu na forum. :tak:


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Tytuł:
PostNapisane: 29 lis 2015, o 13:56 
Offline
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 30 sie 2015, o 20:17
Posty: 160
Lokalizacja: Piaseczno
Pochwały: 1
VIN:
Mam u siebie raz na jakiś czas komunikat alternatora. Pojawia się przy pierwszym odpaleniu jak auto stoi kilka dni, a po zgaszeniu auta i ponownym uruchomieniu wszystko jest ok, tzn. brak błędów. Zaczęło się to dziać jak zrobiło się wilgotne powietrze, a teraz przy tych minimalnych przymrozkach i postoju ponad tygodniowym wyrzuciło komunikat i dodatkowo informację na radio, że zbyt niski poziom napięcia i system wyłączy się. Oczywiście wszystko za chwilę wróciło do normy. Akumulator wymieniany w tamtym roku. Dodam, że komunikaty zaczęły pojawiać się po wymianie rozrządu, który akurat zbiegł się z nastaniem chłodniejszych dni, więc nie wiem czy to może mieć związek, tzn. jakieś niedokręcenie alternatora,małe naciągnięcie paska ... Wczoraj włączyłem ukryte menu, gdzie można odczytać napięcie akumulatora i pokazywało mi na zgaszonym silniku 12.9-12,5 V (przy włączonym radio i światłach). Co może powodować ten błąd?

_________________
Mercedes C180 Kompressor CLASSIC 143 KM kombi 2004 r.
WDB2032461F600239


Ostatnio edytowano 29 lis 2015, o 14:09 przez ArturA6, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Tytuł:
PostNapisane: 29 lis 2015, o 17:48 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22 paź 2013, o 12:26
Posty: 4573
Lokalizacja: DLW
VIN: Honda_PILOT
A na odpalonym ?

_________________
270 CDI asb 2002r Avantgarde już historia ...
Mitsubishi Pajero 2,5TD 1988 :D też historia
HONDA Accord 2.4 Tourer aktualnie jako drugie
HONDA Pilot 3.5 made in Canada ;)
Z moim zdaniem i opiniami nie trzeba się zgadzać.. zawsze chętnie poznam inne ;)


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Tytuł:
PostNapisane: 29 lis 2015, o 18:59 
Offline
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 30 sie 2015, o 20:17
Posty: 160
Lokalizacja: Piaseczno
Pochwały: 1
VIN:
Na odpalonym pokazuje 14 V, a jak odpalałem spadło do 10.1 V. Dodatkowo chyba przez zbyt niskie napięcie wyrzuciło błąd czujnika zmierzchu i esp, które oczywiście zniknęły.

_________________
Mercedes C180 Kompressor CLASSIC 143 KM kombi 2004 r.
WDB2032461F600239


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Tytuł:
PostNapisane: 29 lis 2015, o 21:00 
Offline
VIP

Dołączył(a): 18 lut 2015, o 10:52
Posty: 195
Lokalizacja: Wrocław
VIN: brak VIN
ArturA6, a możesz odstawić auto do jakiegos ciepłego garazu albo galerii handlowej gdzie jest cieplej i nie ma tyle wilgoci i zobaczyć czy problem będzie nadal występował ? Mam jakieś dziwne przeczucie że tutaj to może być kluczem do sukcesu.
Co do rozrządu alternator się ściąga, ale jego montaż jest prosty wiec to raczej nie powinien być problem dla kogoś kto się bierze za wymianę łańcucha. Napięcia są prawidłowe łącznie z tym 10.1V przy odpaleniu które wzrasta potem w okolice 14-14.4

_________________
Diagnostyka Star Diagnosis, Lexia, Clip, Vas o szczegóły zapytaj na PW.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Tytuł:
PostNapisane: 29 lis 2015, o 21:23 
Offline
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 30 sie 2015, o 20:17
Posty: 160
Lokalizacja: Piaseczno
Pochwały: 1
VIN:
Ale jeżeli okazałoby się, że w cieple jest ok, to co wtedy?Bo raczej niezależnie od pogody powinno wszystko śmigać. Chyba, że jest to przypadłość tych :mb:

_________________
Mercedes C180 Kompressor CLASSIC 143 KM kombi 2004 r.
WDB2032461F600239


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Tytuł:
PostNapisane: 29 lis 2015, o 22:05 
Offline
VIP

Dołączył(a): 18 lut 2015, o 10:52
Posty: 195
Lokalizacja: Wrocław
VIN: brak VIN
Podejrzewałbym, że SAM :) To nie jest przypadłość patrząc na Twój VIN, ale objawy mogą się pojawić przecież w wersji poprawionej.

_________________
Diagnostyka Star Diagnosis, Lexia, Clip, Vas o szczegóły zapytaj na PW.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 33 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  


sklep motoryzacyjny

Sklep internetowy MotoCentrum.pl



Powered by phpBB3® Forum Software © phpBB Group