Brak ogrzewania!

Moderator: Dziki Mar

ODPOWIEDZ
lazy12
Użytkownik
Posty: 43
Rejestracja: 16 lis 2011, o 21:18
VIN:
Lokalizacja: Bytom

Post autor: lazy12 »

to tym wezykiem jak go odpialem nie lecialo dopiero po chwili zaczelo leciec wedlug mnie to cos za zimny ten przewod powinien byc goracy a jest letni i do tego pusty a jest w niskim punkcie przy silniku i moim zdaniem to powinien leciec plyn
Ostatnio zmieniony 23 lis 2011, o 20:29 przez lazy12, łącznie zmieniany 1 raz.
W 203 Elegance 3,2 V6
Awatar użytkownika
V126
VIP
Posty: 6785
Rejestracja: 23 lis 2008, o 20:46
VIN:
Lokalizacja: Lublin

Post autor: V126 »

Jak przewodem odpowietrzającym powinien lecieć płyn? Zgodnie z teorią naczyń połączonych z niego będzie leciał płyn jeśli będziesz miał nadciśnienie w układzie pozwalające pokonać różnicę wysokości między zwierciadłem płynu w zbiorniku, a poziomem, na którym trzymasz wąż. Ponadto, przewód wychodzi za termostatem i z niego cokolwiek może lecieć jeśli termostat jest otwarty, czyli silnik ciepły. Przy rozgrzanym silniku gorący ma być gruby przewód dochodzący do chłodnicy, jeśli jest gorący, to czytaj temat od początku i sprawdzaj wszystko po kolei co radzili koledzy.
C200 CDI 2002 AVANTGARDE ESTATE WDB2032041F212729 I UNITRA GRA!!!
lazy12
Użytkownik
Posty: 43
Rejestracja: 16 lis 2011, o 21:18
VIN:
Lokalizacja: Bytom

Post autor: lazy12 »

lazy12 pisze:to tym wezykiem jak go odpiolem nie lecialo dopiero po chwili zaczelo leciec wedlug mnie to cos za zimny ten przewod powinien byc goracy a jest letni i do tego pusty a jest w niskim punkcie przy silniku i moim zdaniem to powinien leciec plyn


[ Dodano: 2011-11-23, 21:02 ]
rozumiem cie . tylko ja mowie o przewodzie ktory idzie do nagrzewnicy przez pompke elektryczna i zbiorniczek wyrownawczy a odpowietrznik to jest inna sprawa ale przeczytam forum od poczatku
W 203 Elegance 3,2 V6
Awatar użytkownika
V126
VIP
Posty: 6785
Rejestracja: 23 lis 2008, o 20:46
VIN:
Lokalizacja: Lublin

Post autor: V126 »

A no to widzisz, trzeba było od razu napisać, że przewodem zasilającym nagrzewnicę nie leci płyn. Proponowałbym technikę "po sznurku do kłębka" i zobaczyć co jest z drugiej strony przedowu i czy nie jest zapchane coś. :ok:

P.S. Na przyszłość staraj się pisać bardziej szczegółowo.
C200 CDI 2002 AVANTGARDE ESTATE WDB2032041F212729 I UNITRA GRA!!!
lazy12
Użytkownik
Posty: 43
Rejestracja: 16 lis 2011, o 21:18
VIN:
Lokalizacja: Bytom

Post autor: lazy12 »

ok postaram sie :tak: chcialem wlasnie tak tez sprawdzic tylko juz za ciemno bylo . bylem nie dawno odpiac aku.na noc i sprawdzalem jeszcze raz jak go przegazowalem tak mocniej to zrobil sie cieplejszy i tez cieple lecialo. bo sam nadmuch daje rade bardzo dobrze
W 203 Elegance 3,2 V6
Awatar użytkownika
V126
VIP
Posty: 6785
Rejestracja: 23 lis 2008, o 20:46
VIN:
Lokalizacja: Lublin

Post autor: V126 »

Wyższe obroty silnika = wyższe obroty pompy wodnej = większe ciśnienie i zdolność do pokonywania oporów przepływu.
C200 CDI 2002 AVANTGARDE ESTATE WDB2032041F212729 I UNITRA GRA!!!
lazy12
Użytkownik
Posty: 43
Rejestracja: 16 lis 2011, o 21:18
VIN:
Lokalizacja: Bytom

Post autor: lazy12 »

witam i jest juz ok w tym trojniku byl jakis glut :haha: i ogrzewanie dziala pompka obiegu miala przerwe w instalacji usterka usunieta ogrzewanko chodzi jak nalezy , tylko zastanawiam sie czy rano jak bedzie zimny czy bedzie szybko grzalo. :mysli: i jeszcze jedno musze wlaczac EC REST zeby bylo ogrzewanie czyli ta pompke bo inaczej nie grzeje czy u was takze trzeba ja wlaczac??? z gory dziekuje za pomoc bo nigdy bym nie przypuszczal ze taki trojnik moze zaszkodzic
W 203 Elegance 3,2 V6
dziuniek31
Użytkownik
Posty: 61
Rejestracja: 22 maja 2009, o 12:13
VIN:
Lokalizacja: warszawa

Post autor: dziuniek31 »

EC REST działa tylko na wyłączonym silniku jeśli oczywiście silnik jest trochę nagrzany a to co włączasz / wyłączasz to klima...
lazy12
Użytkownik
Posty: 43
Rejestracja: 16 lis 2011, o 21:18
VIN:
Lokalizacja: Bytom

Post autor: lazy12 »

dziala takze na zapalonym zaswieca sie gorna dioda na tym przycisku i ta pompka takze chodzi bo sprawdzalem a na zgaszonym zapala sie dolna dioda

[ Dodano: 2011-11-24, 23:00 ]
a mam pytanie do czego sluzy ten przycisk z lewj strony u gory na tym panelu od ogrzewania takie kreski ulozone pionowo z strzalkami po bokach ?
W 203 Elegance 3,2 V6
Awatar użytkownika
V126
VIP
Posty: 6785
Rejestracja: 23 lis 2008, o 20:46
VIN:
Lokalizacja: Lublin

Post autor: V126 »

Jedna dioda jest od EC, druga od REST, na pracującym silniku uruchamiasz EC, na wyłączonym REST. Te strzałki to obieg zamknięty z filtrem węglowym.
P.S. Jeśli ogrzewanie działa tylko przy funkcji EC/REST proponowałbym kalibrację /adaptację klap nawiewu.
Ostatnio zmieniony 25 lis 2011, o 21:42 przez V126, łącznie zmieniany 1 raz.
C200 CDI 2002 AVANTGARDE ESTATE WDB2032041F212729 I UNITRA GRA!!!
lazy12
Użytkownik
Posty: 43
Rejestracja: 16 lis 2011, o 21:18
VIN:
Lokalizacja: Bytom

Post autor: lazy12 »

witam. aha to rozumiem teraz o co w tym chodzi mniej wiecej. sory ze tyle pytam , ale ten filtr weglowy ?? to gdzie jest ? czy to jest ten nad akumulatorem ?a kalibracje juz robilem raz , tylko niewiem czy to cos pomoglo poniewaz co dzien na noc i w dzien w pracy odlaczam akumulator.

[ Dodano: 2011-11-26, 20:00 ]
a jeszcze czytalem na forum, ze siadaja silniczki w tych klapach po kalibracji.
W 203 Elegance 3,2 V6
Awatar użytkownika
V126
VIP
Posty: 6785
Rejestracja: 23 lis 2008, o 20:46
VIN:
Lokalizacja: Lublin

Post autor: V126 »

Filtry węglowe są nad nogami pasażera (za schowkiem). Spróbuj skalibrować jeszcze raz. Dziwna rzecz, bo co ma wspólnego wyłączenie klimy, która powinna być i tak wyłączona... :szok:

Przy dobrze rozgrzanym silniku (tak z 70*C najmniej) też takie coś jest?

[ Dodano: 2011-11-26, 20:03 ]
O tych silniczkach to bardziej jedna z miejskich legend, bo nikt tego nie potwierdził.
C200 CDI 2002 AVANTGARDE ESTATE WDB2032041F212729 I UNITRA GRA!!!
lazy12
Użytkownik
Posty: 43
Rejestracja: 16 lis 2011, o 21:18
VIN:
Lokalizacja: Bytom

Post autor: lazy12 »

masz racje tez sie zastanawialem nad tym co to moze miec wspolnego ? ale tylko tak dziala te ogrzewanie, tak caly czas tak jest odkad sie pojawilo te ogrzewanie , grzeje dobrze mozna by powiedziec , jutro zrobie ta kalibracje jeszcze raz , tylko czy ona moze swirowac od tego czestego odlaczania akumulatora ?? bo jak tak , to musialbym to robic dwa razy na dzien, a to by bylo bez sensu , szkoda mi go dac na serwis gdzies bo kase skasuja , a nic nie zrobia , zreszta nawet nie mam pojecia gdzie by go oddac , tu w bytomiu to serwisy do takich aut to tragedia , Naprawde , brak slow.
W 203 Elegance 3,2 V6
Awatar użytkownika
V126
VIP
Posty: 6785
Rejestracja: 23 lis 2008, o 20:46
VIN:
Lokalizacja: Lublin

Post autor: V126 »

Jeśli kalibracja pomoże to będziesz wiedział na czym stoisz i wystarczy nie odłączać akumulatora (z tego co pamiętam, to coś Ci pożera prąd, więc trzeba tamto jeszcze naprawić). Jeśli nic nie pomoże, to będziesz musiał pojechać do kogoś ze Star Diagnosis i przeprowadzić diagnozę systemu wentylacji, a przy okazji niech szukają co może pożerać prąd.

Musisz wtedy tylko znaleźć dobrego machera.
C200 CDI 2002 AVANTGARDE ESTATE WDB2032041F212729 I UNITRA GRA!!!
lazy12
Użytkownik
Posty: 43
Rejestracja: 16 lis 2011, o 21:18
VIN:
Lokalizacja: Bytom

Post autor: lazy12 »

rozumiem. tylko problem w tym ze nie mam jak wolnego dostac zeby jechac gdzies taka praca :placz: niestety. dlatego tez staram sie sam cos zrobic przy Gwiazdeczce :rotfl: a o tym pozeraniu pradu to napisze w innym temacie , dziekuje za rade i pomoc rano to zrobie ta kalibracje tylko pisali koledzy ze ona ma trwac kilka minut tylko a u mnie to trwa wieki sam ja wylaczylem bo sie wystraszylem ze cos siadzie po 10 min. pozdrawiam
W 203 Elegance 3,2 V6
ODPOWIEDZ

Wróć do „Klimatyzacja i ogrzewanie”