Forum Mercedes C klasa W203

Forum Mercedesa klasy C (2000-2007)


Teraz jest 1 wrz 2016, o 04:33

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 211 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5 ... 15  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 27 cze 2009, o 23:09 
Offline
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16 maja 2008, o 19:43
Posty: 1988
Lokalizacja: Garmisch-P.
Zrobilem check carsoft'em i nadal to samo. Wykazuje blad poduszki, ktory zreszta swieci sie na wyswietlaczu komputera pokladowego.

Co do obrotow, stwierdzil ze brak polaczenia z czujnikiem cisnienia spalania, wyczytalem bledy, i blad znikl, jednak z tym SRS nie wiem co zrobic. W tygodniu jade do ASO.

_________________
Pozdrawiam.

Mercedes W203 C200 CDI, 2002 rok, przed Faceliftingiem


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Tytuł:
PostNapisane: 27 cze 2009, o 23:19 
Offline
VIP
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 9 lut 2008, o 09:47
Posty: 4372
Lokalizacja: Rzgów/Łódź
kSmuk napisał(a):
z tym SRS nie wiem co zrobic

Może to będzie głupie, ale sprawdź kostkę tą na panelu środkowym "airbag off" jeżeli się wypnie na desce wywala błąd, ale znowu nie ma go w elektronice/nie można go skasować...

_________________
W211 200k 2005
W203 200k 2002
W124 300D 1991
W220 S320 CDI OM613 2004
W140 S320 M104
W211 E200 WDB2110411B360552
W212 E200


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Tytuł:
PostNapisane: 1 lip 2009, o 09:33 
Offline
Użytkownik

Dołączył(a): 19 cze 2009, o 18:54
Posty: 6
Lokalizacja: Gliwice-Wuppertal
Dzień dobry wszystkim,

Jesli chodzi o falujące obroty to w moim przypadku ( po starcie silnika okolo 20-30 sekund obroty 1250-850/min).
Była za to odpowiedzialna przepustnica - trzeba bylo ją wczyścić i na nowo ustawić.
Po tej pielegnacji było znowu wszystko OK z obrotami.
Możesz spróbować zanim pojedziesz do serwisu. :oczko:

_________________
W203 Sportcoupe 1.8K. 143PS 10/2002 92TKM


Ostatnio edytowano 1 lip 2009, o 21:27 przez Collorado34, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Tytuł:
PostNapisane: 25 lis 2009, o 20:39 
Offline
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18 lis 2009, o 02:51
Posty: 32
Lokalizacja: Dublin
A mozna samemu sie dobrac do tej przepustnicy?:)

_________________
C 180 Sportcoupe 2002
C 180 Kom 2004


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Tytuł:
PostNapisane: 25 lis 2009, o 20:59 
Offline
Użytkownik

Dołączył(a): 21 paź 2009, o 23:30
Posty: 17
Lokalizacja: Warszawa
Jeszcze jedno info w sprawie falujących obrotów, ale w innym przypadku. Jeżeli jest automat i zdarza się że obroty przy normalnej spokojnej jeździe falują na poziomie ok. +/- 500 obr, niezależnie od obrotów silnika, to może być winny zawór LOCK w skrzyni. U mnie tak jest, w piątek wymiana.

_________________
W201 2.0 E + Gaz '90 AUTOMAT
W202 220 CDI '00 CLASSIC SELECTION
W203 220 CDI '05 AVANTGARDE


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Tytuł:
PostNapisane: 16 gru 2009, o 12:05 
Offline
Użytkownik

Dołączył(a): 15 gru 2009, o 20:15
Posty: 2
Lokalizacja: ostrów
norbiir, norbiir,

witam - robiłem to - sam sobie to naprawisz - spokojnie wymont. całą rure od filtra powietrza na końcu jest ta przepustnica w srodku jest taka zapadka ktora się zacina
gdy jest brudny filter powietrza . Całość razem z tą siatką do benzyny ekstracyjnej
dobrze umyć - sprężone powietrze- i zmontować bedzie OK - jeżeli jest to .
Pamietaj jak odłączysz od tej rury kostki - może wystąpić błąd na komp. ale. ale??
- może jak odłączysz akumulator to się nic nie stanie - merc ma to do siebie,że jak coś odłączysz to zaraz masz sygnał na komp.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Tytuł: Zimny silnik
PostNapisane: 17 maja 2010, o 09:43 
Offline
VIP
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2 maja 2010, o 15:33
Posty: 143
Lokalizacja: Lubin
Witam, mialem swego czasu problem z falowanie obrotow. W aso wyczyscili mi przepustnice ale mechanik "zauwazyl" przy tym wypadanie zaplonu i zalecil wymiane swiec co tez uczynilem. Jest teraz duza poprawa ale mam maly problem kiedy silnik jest zimny. Otoz po uruchomieniu silnika rano, kiedy auto stalo np cala noc, zauwazam jak obroty nie moga sie wyrownac, tzn plywaja tak od ok 700 do 1300 i tak ze 3, 4 razy, musze wtedy przygazowac go troche zeby sie wyrownaly i wtedy ewentualnie jechac. Od czego to moze zalezec? Moze to byc jeszcze skutkiem wypadania zaplonu? Silnik to 2,0 benzyna 130km.

[ Dodano: 2010-06-03, 18:16 ]
I co nikt nie mial podobnego przypadku czy tez nie zna problemu?

_________________
Żaden madafaka nie podskoczy do ERMACA :)
2,0 benzyna 95KW


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: 6 lut 2011, o 20:27 
Offline
Użytkownik

Dołączył(a): 18 paź 2010, o 17:22
Posty: 5
Lokalizacja: warszawa
Witam wszystkich, mam podobny problem z obrotami tzn na zimnym silniku falują przez dłuższą chwilę (im zimniej tym dłużej to trwa) więc dzisiaj wziałem sie za czyszczenie przepustnicy ,po odpaleniu - zdziwienie ,silnik pracuje na trzech cylindrach .Czy móglby mi ktoś podpowiedzieć co ma czyszczenie przepustnicy do takiej pracy silnika.Z gory dziekuje za podpowiedzi,dodam ze chodzi o C180 2.0 129 KM
Problem rozwiązany -wizyta na ul.Regulskiej (NOC) i po sprawie, winny był jeden z wtryskiwaczy.Słowa uznania dla obsługi ,szybko ,skutecznie i niedrogo. pzdr


Ostatnio edytowano 10 lut 2011, o 20:26 przez bullo, łącznie edytowano 3 razy

Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Tytuł:
PostNapisane: 13 lut 2011, o 23:32 
Offline
Użytkownik

Dołączył(a): 19 wrz 2007, o 12:37
Posty: 47
Lokalizacja: Slupsk/London
Witam. Podepnę się pod temat. Mam problem z falującymi obrotami.
Zaczne od początku, miałem problem z rozrządem, przeskoczył łańcuch i nie mogłem uruchomić samochodu, wymieniłem łańcuch, napinacz, wszystkie koła zębate i zaczął się problem z obrotami. Jak auto postoi noc, zapalam go z rana i wskakuje na obroty (około 1200) i po 2 sekundach zaczyna falować, buja całą budą silnik się trzęsie tak jakby nie palił na wszystkie cylindry. Trwa to około 15-20 sekund i wszystko wraca do normy. Jeździ normalnie, moc ma, nie szarpie. Wszystko chodzi pięknie oprócz porannego zapalenia samochodu. Wymieniłem Wszystkie świece na nowe i nic niestety nie pomogło. Ma ktoś może jakiś pomysł bo wpakowałem juz w samochód z 10 tys. zł, przez ten rozrząd i nie mam zamiaru znowu na czyms popłynąć, mechanik nie wie dokładnie co może być przyczyną, na kompie pokazuje błąd P201B - Misfire, niestety nie pokazuje na którym cylindrze. Powiedział, żebym poodkręcał cewki, zapalił samochód i jak się to dzieje, zaczynać wyciągać po kolei cewki. Nie wiem czy to dobry pomysł, możecie coś doradzić ?? Jeżeli nie będzie to cewka to gdzie jeszcze szukać przyczyny ??

_________________
MB W202 C200 '00
MB W210 E200 '01
MB W210 E200 CDI '00
ex MB S202 C220 T CDI '99
ex MB S203 C180 Kompressor '06
ex MB W124 250 D '91
ex MB W210 E230 '97


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Tytuł:
PostNapisane: 14 lut 2011, o 12:19 
Offline
VIP
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lis 2008, o 20:46
Posty: 6980
Lokalizacja: Lublin
Może mechanik magnet źle założył, albo jest uszkodzony.

_________________
C200 CDI 2002 AVANTGARDE ESTATE WDB2032041F212729 I UNITRA GRA!!!


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Tytuł:
PostNapisane: 14 lut 2011, o 23:09 
Offline
Użytkownik

Dołączył(a): 19 wrz 2007, o 12:37
Posty: 47
Lokalizacja: Slupsk/London
V126, a co to jest ten magnet bo pierwszy raz słyszę taką nazwę ??

P.S. Sprawdzałem cewki i wszystkie chodzą, wyciągałem każdą po kolei i było gorzej więc można to wykluczyć.

_________________
MB W202 C200 '00
MB W210 E200 '01
MB W210 E200 CDI '00
ex MB S202 C220 T CDI '99
ex MB S203 C180 Kompressor '06
ex MB W124 250 D '91
ex MB W210 E230 '97


Ostatnio edytowano 14 lut 2011, o 23:10 przez grzesiekx, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Tytuł:
PostNapisane: 14 lut 2011, o 23:46 
Offline
VIP
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lis 2008, o 20:46
Posty: 6980
Lokalizacja: Lublin
To jest urządzenie zmieniające położenie wałka rozrządu. Poszukaj bardziej szczegółowych informacji na forum, bo szczerze już nie pamiętam jak ugryźć temat.
P.S. Szukaj też jako wariator faz rozrządu.

_________________
C200 CDI 2002 AVANTGARDE ESTATE WDB2032041F212729 I UNITRA GRA!!!


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Tytuł:
PostNapisane: 15 lut 2011, o 18:17 
Offline
Użytkownik

Dołączył(a): 19 wrz 2007, o 12:37
Posty: 47
Lokalizacja: Slupsk/London
V126, znalazlem poczytałem ale nikt nie pisał, że od tego może się dziać, że na zimnym telepie całym silnikiem strasznie tak jak by palił na 3 cylindry tylko. Jest możliwe, żeby od tego się tak działo, mechanik twierdzi, że on na bank nic nie popsuł przy wymianie rozrządu i kół zębatych ale wcześniej tego nie było, fakt faktem problem zaczął się od tego że po prostu nie mogłem z rana zapalić samochodu bo podobno przy odpalaniu przeskoczył łańcuch, fakt faktem był rozciągnięty i zęby na kołach od wałków były bardzo mocno zjechane więc ok ale nigdy wcześniej nie miałem takich problemów na zimnym silniku. Wyczytałem, że można odłączyć ten magnet i zobaczyć co się wtedy będzie działo. Tylko czy jak go odłączę to nie wywali zaraz błędu, zaświeci się kontrolka silnika i będe musiał jechać na kompa żeby go usunąć ?? Żeby to była polska to bym się nie martwił ale jestem w UK i tutaj każde podłączenie strasznie kosztuje :smutny:

_________________
MB W202 C200 '00
MB W210 E200 '01
MB W210 E200 CDI '00
ex MB S202 C220 T CDI '99
ex MB S203 C180 Kompressor '06
ex MB W124 250 D '91
ex MB W210 E230 '97


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Tytuł:
PostNapisane: 15 lut 2011, o 18:58 
Offline
VIP
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lis 2008, o 20:46
Posty: 6980
Lokalizacja: Lublin
grzesiekx najprawdopodobniej wywali błąd po odpięciu.
Moje podejrzenia padły na to urządzenie, bo z nim mechanik miał styczność, bo to jest przy rozrządzie. Nie ma tam wielu rzeczy takich kluczowych, które mógł źle założyć, jeśli już to cała masa drobnicy. Jeśli mechanik nic nie uszkodził, to musi być po prostu zbieg okoliczności.
Niestety bez podłączenia pod komputer nic nie zdziałasz, bo nie ustalisz co go boli. Jeśli jesteś w UK, to nie odpinaj magnetu, bo jeśli wywali błąd, to może zamulić Ci silnik, a wtedy podróż do ojczyzny może okazać się bardziej uciążliwa. Jeśli wybierasz się do Polski, to może przyspiesz wycieczkę, a jeśli nie to szukaj mechanika na obczyźnie.

_________________
C200 CDI 2002 AVANTGARDE ESTATE WDB2032041F212729 I UNITRA GRA!!!


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Tytuł:
PostNapisane: 15 lut 2011, o 19:32 
Offline
Użytkownik

Dołączył(a): 19 wrz 2007, o 12:37
Posty: 47
Lokalizacja: Slupsk/London
Pod kompa podłączałem i pokazuje błąd P201B Misfire i nic więcej dlatego nie mam pojęcia co dalej jeżeli świece i cewki sprawne, mechanik podejrzewa któryś wtrysk :(

_________________
MB W202 C200 '00
MB W210 E200 '01
MB W210 E200 CDI '00
ex MB S202 C220 T CDI '99
ex MB S203 C180 Kompressor '06
ex MB W124 250 D '91
ex MB W210 E230 '97


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 211 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5 ... 15  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  


sklep motoryzacyjny

Sklep internetowy MotoCentrum.pl



Powered by phpBB3® Forum Software © phpBB Group